Gå til innhold

Utvidelse for Mount & Blade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tøft med multiplayer da! Tjohei!

 

Ville det vært mulig å tatt steget videre til multi på verdenskartet også alstå hele spillet og ikke bare enkelte slag? Eller er det umulig siden spillet ikke er turbasert?

 

Edit:

Stalin vs. Martians :lol:

 

Aldri si aldi; jeg var en god del på M&B forumene i betatidene, og Armagan(hovedutvikler) sa ved flere anledninger at det var helt uaktuelt å i det hele tatt implemenetere mulitplayerelementer.

Så, nå som det kommer allikevel, ser jeg ikke bort fra en eventuell ekspansjon til, kanskje også et M&B 2 med brennpunkt på multplayer.

Lenke til kommentar

Det har jo hele tiden vært mast om multiplayer til M&B, men det har hele tiden blitt avvist som umulig å gjøre og med andre negative svar. Hovedsakelig var det snakk om multiplayer på kartet da, men dette burde da tilfredstille iallefall noe av lystene til massene. For det er MAAAANGE som har mast om det i veldig lang tid nå. Kjøper nok ekspansjonene så fort det er mulig, samme hva det koster, gleder meg som en unge. :p

Lenke til kommentar

Mount&Blade er blant mine favorittspill på PC. Ikke et eneste annet spill kan tilby med opplevelsen med å være tungrustet ridder i et kompani på over 100 knights (på slagmarken). Følelsen av å komme ridende mot en sjanseløs fiende er bare så utrolig god. at det kommer multiplayer-muligheter og mer funksjonalitet ellers i spillet er veldig velkomment! Ser fram til ekspansjonen.

Lenke til kommentar
Noen som vet om dette selges billig noe sted nå?

 

På forhånd takk

 

Du kan sikkert finne det enda billigere andre steder, men Gamersgate har den til 29.99 euro(dollar om du har amerikansk konto). Ikke en dårlig pris, og Gamersgates system og tillit til kunden er en god grunn til å benytte tjenesten etter min mening.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...