Joachim_F Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heftige Mount & Blade får en omfattende utvidelsespakke i år. Les mer Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 JESSSSSSS !!!!!!!! gleder meg sykt til dette Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får vel nesten se til å skaffe meg Mount & Blade selv også. Spilte på Betaen for en god stund siden, men nå som de skal få til flerspiller trur jeg sannelig at jeg tar meg en titt igjen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tøft med multiplayer da! Tjohei! Ville det vært mulig å tatt steget videre til multi på verdenskartet også alstå hele spillet og ikke bare enkelte slag? Eller er det umulig siden spillet ikke er turbasert? Edit: Stalin vs. Martians Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nomnom, dette blir bra. Har savnet muligheten for flerspiller. Dog er jo dette kun for slag, men bedre enn ingenting =) Skrivefeil i andre linje i artikkelen forresten =) Lenke til kommentar
adytum Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tøft med multiplayer da! Tjohei! Ville det vært mulig å tatt steget videre til multi på verdenskartet også alstå hele spillet og ikke bare enkelte slag? Eller er det umulig siden spillet ikke er turbasert? Edit: Stalin vs. Martians Aldri si aldi; jeg var en god del på M&B forumene i betatidene, og Armagan(hovedutvikler) sa ved flere anledninger at det var helt uaktuelt å i det hele tatt implemenetere mulitplayerelementer. Så, nå som det kommer allikevel, ser jeg ikke bort fra en eventuell ekspansjon til, kanskje også et M&B 2 med brennpunkt på multplayer. Lenke til kommentar
Angron_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Genialt, kjøpte spillet da det var på tilbud til 75 kroner på Steam og det må være den beste investeringen eg har gjort. Har ikke spilt noe annet de siste ukene Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 M&B er et av få spill som har fått meg hekta på PC som spillplattform igjen det siste året. Utvidelse høres fint ut. Gleder meg til denne Er spent på å se om den nye laptopen klarer større arméer på skjermen av gangen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser ut som det blir flere timer foran skjermen når denne kommer. Gleder meg Lenke til kommentar
TorsteinT Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Genialt, en virkelig etterlengtet funksjon. Lurer på om de fortsatt kan kjøre samme beta-kjøp-modellen som før, eller om Paradox har satt en stopper for det. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi får se vi får se. Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet om dette selges billig noe sted nå? På forhånd takk Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Multiplayer kan bli veldig tøft. Kampsystemet er jo bare best. Rart at ingen kan måle seg med noe som i bunn og grunn er så enkelt. Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ooo, dette høres kjempebra ut! Betaler gladelig for litt heftig multiplayer-action. Kan ikke akkurat si at spillet var dyrt i utgangspunktet så Når det gjelder spill, så har jeg ikke fått så mye for pengene, med unntak av da jeg betalte 99kr for Quake 3 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ok like før jeg svimer av.... MULTIPLAYER ???? FY FLATE ! Dette har jeg ventet på i flere år. Dette spillet er PERFEKT for multiplayer, fy satan det blir rått med ordentlig sanntidskamper og et forrykende slåssesystem. Lenke til kommentar
codex83 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja dette må testes, jeg husker jeg kjøpte dette spillet for ett par år tilbake når det var i meget tidlig beta Storkoste meg allerede da, men har glemt det helt ut i det siste faktisk Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det har jo hele tiden vært mast om multiplayer til M&B, men det har hele tiden blitt avvist som umulig å gjøre og med andre negative svar. Hovedsakelig var det snakk om multiplayer på kartet da, men dette burde da tilfredstille iallefall noe av lystene til massene. For det er MAAAANGE som har mast om det i veldig lang tid nå. Kjøper nok ekspansjonene så fort det er mulig, samme hva det koster, gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mount&Blade er blant mine favorittspill på PC. Ikke et eneste annet spill kan tilby med opplevelsen med å være tungrustet ridder i et kompani på over 100 knights (på slagmarken). Følelsen av å komme ridende mot en sjanseløs fiende er bare så utrolig god. at det kommer multiplayer-muligheter og mer funksjonalitet ellers i spillet er veldig velkomment! Ser fram til ekspansjonen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet om dette selges billig noe sted nå? På forhånd takk Du kan sikkert finne det enda billigere andre steder, men Gamersgate har den til 29.99 euro(dollar om du har amerikansk konto). Ikke en dårlig pris, og Gamersgates system og tillit til kunden er en god grunn til å benytte tjenesten etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå