Nailer_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trodde gamer redaksjonen hadde tatt noen piller da jeg så tittelen på spillet. =) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Uten tvil beste tittelen jeg har hørt på lenge! Konseptet stiller jeg meg litt mer skeptisk til, men det er jo fint at folk tør å prøve noe nytt også, og det er definitivt de som vil ha glede av en slik tittel. Selv om jeg ser for meg at noen syke mennesker vil bruke det som en slags ekstrem versjon av Pain! på PS3... Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Liker at de store og små a'ene stiger og synker i antall i omvendt rekkefølge Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 litt kjipt og pugge hvor mange A'er det er hvis du skal google det elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, for ett herlig spillnavn! AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Domenenavnet er up for grabs http://www.acquirethisname.com/domain-name...aaaaaaaaaaa.com Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Best title eva!!" Ikke akuratt et spill jeg ville kjøpt men kan jo prøve demoen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tittelen alene gir det verdt et forsøk. ^_^ Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha genialt navn, også kult å ha mulighet "til å slenge deg som spiderman eller nøtteliten" i laughed:D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skal prøves, men kun pga navnet Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spillet har allerede sin egen side (tror jeg) på wiki: http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Aaaaaaaaa Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette spillet må få relativt mye PR på grunn av navnet, det ironiske er at det er vel ganske frustrerende å søke etter spillet på Google og. Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha. Døds bra navn. Usikker på gameplay dog... Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig ett spill jeg slipper å tenke lenge på hvor jeg skal plassere i hylla med alfabetisk sorterte spill, ett garantert kjøp bare fordi det sparer meg bryet med å tenke Minner meg dog om en fransk mod til HL fra lang tid tilbake, hvor man hoppet ut fra fly, fjell, skyskrapere eller hva det skulle være, men på vei ned så pepret man mot motstandere som også var på vei ned. Så fikk man poeng for å være første mann ned, for kills og for forskjellige akrobatiske manøvrer. Var alltid vanskeligst å skyte oppover slik at de som måtte hoppe ut av flyet på nytt hadde en sjanse til å ta igjen de som var på vei ned. Fant det aldri igjen etter å ha prøvd det noen ganger på lan. Var utrolig fett og adrenalin kickene lot ikke vente på seg når man hoppet fra fjell og suste forbi forskjellige utspring og slikt samtidig som man prøvde å gjøre triks og skyte motstanderene. Og selvsagt måtte man slå ut fallskjermen i rett tid... For tidlig og motstanderne lagde en alt for effektiv sil som man prøvde å berge seg med, eller for sent og man lå igjen som rester i blinken... Oi, ble mer enn jeg hadde regnet med å skrive dette, men tilbake til bislett, spillet skal nok prøves, høres ut som det er noe som tar litt tid å mestre. Vil det være multiplayer muligheter? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sikker på at dere husket alle "a"ene? Og at det er stor og liten bokstav på riktig sted? Trodde det måtte være et spill for å få ut aggresjon på hw.no først xP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde dette vært en artikkel på tek.no/hvaskaljeggjøre hadde spillet sikkert blitt kalt Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! --- Sålenge spillet kommer i hardformat skal jeg skaffe meg det Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje verdt å nevne at tittelen forkortes til Aaaaa! på utviklerens hjemmeside? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Best title eva!!" Ikke akuratt et spill jeg ville kjøpt men kan jo prøve demoen. Har ikke tenkt å kjøpe det over disk hvertfall: Selger: Ja? Meg: Jo, jeg hadde tenkt å kjøpe AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! og lurte på om dere hadde det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå