Joachim_F Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! er et basehoppingspill fra Dejobaan Games. Les mer Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir som trappefallespillet detta da? bortsett fra at du faller rett ned og nå renner det på med artikler! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er verdt ganske mye bare for tittelen. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eg har hatt eit mobilspill som ligner svært på dette Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! Tidenes spillnavn Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trodde først dette bare var en tullete test sak jeg. Helt klart det beste spillnavnet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det heter vel heller "nærmere døden" enn "tettere døden"? De skal ihvertfall ha kudos for navnvalg, men dette høres ut som et spill som er gøy i 5 minutter? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe høres ut som et gøyalt Indie spill! *slår opp ders forige spill* ^_^ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alt jeg har å si er; HEFTIG navn! Dette må testes Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 haha. Ser for meg verdens beste scenario her. Hille skal til spillbutikken. Spør mannen bak skranken. Har dere fått inn AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! ? Lenke til kommentar
Zhibbhi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I alle lister på internett kommer nok det til å havne først hvis en setter dem i alfabetisk rekkefølge, mye bra PR der Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! Tidenes spillnavn Første jeg tenkte da jeg leste tittelen var Serious Sam! Ble like stressa hver gang jeg hørte AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa i spillet Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 haha fikk lyst på spillet bare pågrunn av tittelen no, men det kan jo for all del være litt moro tidsfordriv dette ^_^ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tidenes tittel! Dette blir nok et kjøp uansett. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Genial tittel. ^_^ Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror nok jeg ville bestilt dette over nett. Nekter å stå i kassa og spørre etter "AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!" Lenke til kommentar
zyph Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lurer på hvordan gamle Gamer.no hadde skrevet navnet, med bakgrunn i Hardware-nettverkets skriveregler. Bare A? Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan jo faktisk være artig. Tror nok likevel at det er navnet som tiltrekker en mest her. Må testes hvertfall! Lenke til kommentar
Waderian Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Virker som et morsomt konsept, og skal man dømme etter navnet blir det episk! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Virker artig. Tjener 3-4 karakterer bare på navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå