kak Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå har jeg vært hos min lokale Lefdal og kjøpt mitt eksemplar av Race Pro! Spillet var priset til 599, men å henvise til websidene dems, fikk jeg det til 499! Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen flere ganske imponerende anmeldelser. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=208601 8 http://uk.xbox360.ign.com/articles/954/954919p1.html 8.5 http://oxcgn.com/2009/02/18/race-pro-review-at-oxcgn/ 9 Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Overall, Race Pro is groundbreaking for two reasons. It’s the first true racing simulation available on a console, pleasing the enthusiasts who get a kick out of tweaking their brake balance. It’s also accessible enough for people new to racing simulations who need somewhere to start. How Simbin achieved this is quite remarkable, and they should be praised for their efforts. Whilst it’s not perfect, certainly to the eye, it handles like a dream, and really does push the genre forward - it’s for sure the new benchmark. Får håpe demoen kommer snart. Lenke til kommentar
kak Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har testet Race Pro enda? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjøper det i morra tenker jeg, release er i dag for de som ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
kak Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjøper det i morra tenker jeg, release er i dag for de som ikke har fått det med seg. Joda, men jeg kjøpte mitt eksemplar på onsdag. Men har spilt det for første gang i dag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er vel egentlig Race Evo bare til konsoll? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er vel egentlig Race Evo bare til konsoll? Vet ikke med race evo. høres ukjent ut. Race Pro er kun til xbox360. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sorry, mente GTR Evolution. Bilene og banene er identiske. Simbin har noen fabelaktige spill for deg som liker racesim. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjem det til å vere Split-screen mulighetar? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 nei, heldigvis ingen split screen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Heldigvis ingen split-screen? Den var ny.. Eller var det en liten skriveleif? Lenke til kommentar
bas Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hmm, de fleste av de jeg vanligvis spiller med slakter dette spillet. Både lyd og grafikk er dårlig, samt at spillet sliter med dårlig frame rate. Er veldig i tvil nå, hadde egentlig tenkt til å kjøpe det i dag, men fikk plutslig ikke så lyst avlikevel. Noen her som har prøvd det? Lenke til kommentar
kak Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hmm, de fleste av de jeg vanligvis spiller med slakter dette spillet. Både lyd og grafikk er dårlig, samt at spillet sliter med dårlig frame rate. Er veldig i tvil nå, hadde egentlig tenkt til å kjøpe det i dag, men fikk plutslig ikke så lyst avlikevel. Noen her som har prøvd det? Ja, jeg har prøvd Race Pro i dag, kjøpte det som sagt på onsdag. Og jeg ble fryktelig skuffet med en gang. Både lyd og grafikk er "crap". Frame rate'n ser også ut til å lide. Det er "glitcher" i bildet støtt og stadig. Må innrømme at jeg ble veldig skuffet over grafikken. Men jeg skal spille det litt til før jeg dømmer det sønder og sammen. Men det var på ingen måte den samme wow-opplevelsen som jeg hadde av Forza Motorsport 2 for noen uker tilbake. Jeg viste på forhånd at de ikke skal ha lagt så mye i grafikken, men regnet ikke med at det skulle være dårligere enn ett spill som kom for 2 år siden! Lyden er jeg også veldig skuffet over. Istedenfor "nydelig" lyd i Forza Motorsport 2 er dette regelrett "støy". Makan til bråk. Endret 20. februar 2009 av kak Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Heldigvis ingen split-screen? Den var ny.. Eller var det en liten skriveleif? Siden det ikke er et vanlig arkade spill så er det helt greit at det ikke er split screen. Spillet er faktisk veldig bra. Dårlig grafikk, men dette er det minst viktige når man skal kjøre simulator. Jeg har hittil trodd at forza2 var en simulator, men der trodde jeg feil. Nå vet jeg at Race Pro er en simulator og den eneste på konsoll hittil. Spillet har sine feil foreløpig, ranked match fungerer dårlig, speedbug fucker opp leaderboarden fordi noen drittunger skal utnytte det. Vi får håpe at en demo er nært forestående, så får alle prøvd før de evt går til et innkjøp. Som nevnt før, dette er en simulator og har ingen likhetstrekk med arkaderacere som burnout, pgr, grid, dirt osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nuvel, det å kunne spille to stykker på samme skjerm er vel aldri en uting.. men, hadde det gått betydelig på bekostning av andre aspekter ved spillet er det jo greit nok. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skuffende at de ikkje ein gang greier å holde sine usle 30fps stabilt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Er frameraten virkerlig så elendig altså? Det er ganske "turn-off" for min del, har gledet meg til dette spillet i flere år nå. Ufattelig dårlig at det skal være framerateproblemer på et spill som har blitt utsatt og utsatt i det uendelige. Endret 21. februar 2009 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ingen problem med framerate her. Spillet flyter normalt bra her. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skal visst bli mindre screen tearing og mer stabil framerate om man installerer spillet på harddisken (leste det på forum.xbox.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå