Gå til innhold

Race Pro - Forventninger?

bas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overall, Race Pro is groundbreaking for two reasons. It’s the first true racing simulation available on a console, pleasing the enthusiasts who get a kick out of tweaking their brake balance. It’s also accessible enough for people new to racing simulations who need somewhere to start. How Simbin achieved this is quite remarkable, and they should be praised for their efforts.

Whilst it’s not perfect, certainly to the eye, it handles like a dream, and really does push the genre forward - it’s for sure the new benchmark.

Får håpe demoen kommer snart.

Lenke til kommentar

Hmm, de fleste av de jeg vanligvis spiller med slakter dette spillet. Både lyd og grafikk er dårlig, samt at spillet sliter med dårlig frame rate. Er veldig i tvil nå, hadde egentlig tenkt til å kjøpe det i dag, men fikk plutslig ikke så lyst avlikevel.

Noen her som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Hmm, de fleste av de jeg vanligvis spiller med slakter dette spillet. Både lyd og grafikk er dårlig, samt at spillet sliter med dårlig frame rate. Er veldig i tvil nå, hadde egentlig tenkt til å kjøpe det i dag, men fikk plutslig ikke så lyst avlikevel.

Noen her som har prøvd det?

Ja, jeg har prøvd Race Pro i dag, kjøpte det som sagt på onsdag. Og jeg ble fryktelig skuffet med en gang. Både lyd og grafikk er "crap". Frame rate'n ser også ut til å lide. Det er "glitcher" i bildet støtt og stadig. Må innrømme at jeg ble veldig skuffet over grafikken. Men jeg skal spille det litt til før jeg dømmer det sønder og sammen. Men det var på ingen måte den samme wow-opplevelsen som jeg hadde av Forza Motorsport 2 for noen uker tilbake.

Jeg viste på forhånd at de ikke skal ha lagt så mye i grafikken, men regnet ikke med at det skulle være dårligere enn ett spill som kom for 2 år siden! :blink:

Lyden er jeg også veldig skuffet over. Istedenfor "nydelig" lyd i Forza Motorsport 2 er dette regelrett "støy". Makan til bråk.

Endret av kak
Lenke til kommentar
Heldigvis ingen split-screen? Den var ny.. Eller var det en liten skriveleif? :)

Siden det ikke er et vanlig arkade spill så er det helt greit at det ikke er split screen.

Spillet er faktisk veldig bra. Dårlig grafikk, men dette er det minst viktige når man skal kjøre simulator.

Jeg har hittil trodd at forza2 var en simulator, men der trodde jeg feil. Nå vet jeg at Race Pro er en simulator og den eneste på konsoll hittil.

Spillet har sine feil foreløpig, ranked match fungerer dårlig, speedbug fucker opp leaderboarden fordi noen drittunger skal utnytte det.

Vi får håpe at en demo er nært forestående, så får alle prøvd før de evt går til et innkjøp.

Som nevnt før, dette er en simulator og har ingen likhetstrekk med arkaderacere som burnout, pgr, grid, dirt osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...