bas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Slippdato: USA: 17 Februar. Europa: 20 Februar. Utvikler: SimBin Utgiver: Atari Sjanger: Racing Antall biler på banen: 16 single player, 12 multi Baner: Skjul Autódromo Internacional de Curitiba (Curitiba, Brazil) Autodromo Nazionale Monza (Milano, Italy) Automotodrom Brno (Brno, Czech Republic) Brands Hatch Circuit (Fawkham, UK) Circuit de Pau (Pau, France) Circuit Park Zandvoort (Zandvoort, Holland) Circuit Ricardo Tormo (Valencia, Spain) Circuito da Boavista (Porto, Portugal) Circuito da Guia (Macau, Macau) Mazda Raceway Laguna Seca (Monterey(CA), USA) Motorsport Arena Oschersleben (Oschersleben, Germany) Road America (Elkhart Lake(WI), USA) Scandinavia Raceway (Anderstorp, Sweden) Klasser: Skjul WTCC 2007WTCC 1987 WTCC Extreme GT Club GT Sport GT Pro Production Class Mini Cooper Challenge F3000 Formula BMW Caterham Challenge Radical SR's Biler: Skjul - GT PROAston Martin DBR9 Audi R8 GT Concept Corvette C5.R Corvette C6.R Dodge Viper GTS/R Gumpert Apollo GT Koenigsegg CCGT Lister Storm Saleen S7R - GT SPORT BMW M3 GTR Corvette C6 GT2 Marcos MarcoRelly GTS Mosler MT900R Seat Toledo GT Spyker C8 Spyder GT2R SunRed SR21 - GT CLUB Aston Martin DBRS9 BMW Z4 GTR Dodge Viper Competition Coupe Gillet Vertigo Streiff Seat Cupra GT - WTCC '07 Alfa Romeo 156 BMW 320si E90 BMW 320i e46 Chevrolet Lacetti Honda Accord Euro-R Peugeot 407 Seat Leon Volvo S60 Challenge - WTCC '87 Alfa Romeo 75 turbo BMW M3 e30 - WTCC EXTREME Alfa Romeo 156 Extreme BMW 320si Extreme Chevrolet Lacetti Extreme Seat León Extreme - PRODUCTION CLASS Audi R8 Dodge Viper SRT-10 Gumpert Apollo Koenigsegg CCX Koenigsegg CCXR - FORMULA 3000 Lola B02/60 - FORMULA BMW Formula BMW - MINI COOPER Mini Cooper S - RADICAL SPORTSCARS Radical SR3 Radical SR4 - CATERHAM CSR Caterham CSR 200 Caterham CSR 260 Caterham CSR 320 Tuning/Setup muligheter: Ja Skjul Achievement liste: Skjul 50 Achievements1000 Gamerscore All or Nothing - 10 - Complete a tryout Anderstorp Win - 20 - Finish 1st on Anderstorp in Pro Apex Hunter - 10 - Finish 1st in a race with a custom car setup Brands Hatch Win - 20 - Finish 1st on Brands hatch in Pro Brno Win - 20 - Finish 1st on Brno in Pro Champ for Life - 40 - Finish 1st in a championship in professional Championship Contender - 20 - Complete a full championship Clean Conscience - 25 - Win a race in professional without damaging your car Clean Sweep - 30 - Completed all contracts in a Career Club Icon - 50 - Finish 1st 50 times in an Xbox LIVE player match Club Racer - 10 - Finish an Xbox LIVE player match Contracted - 10 - Complete a contract Curitiba Win - 20 - Finish 1st on Curitiba in Pro Event Creator - 10 - Host an Xbox LIVE ranked match Fast Learner - 10 - Beat the ghost car in Time Attack Front Man - 5 - Get pole position in novice Front Runner - 15 - Win a race in semi-pro Laguna Seca Win - 20 - Finish 1st on Laguna Seca in Pro Legendary - 50 - Finish 1st 50 times in an Xbox LIVE ranked match Like a Pro - 20 - Win a race in professional Macau Win - 20 - Finish 1st on Macau in Pro Monza Win - 20 - Finish 1st on Monza in Pro Novice Winner - 10 - Win a race in novice On Call - 10 - Complete a stand-in Oschersleben Win - 20 - Finish 1st on Oschersleben in Pro Ownage - 10 - Win a competitive HotSeat game Pace Setter - 10 - Get pole position in semi-pro Pau Win - 20 - Finish 1st on Pau in Pro Player Match Winner - 20 - Finish 1st in an Xbox LIVE player match Pole Sitter - 15 - Get pole position in professional Porto Win - 20 - Finish 1st on Porto in Pro Proven Winner - 20 - Finish 1st in an Xbox LIVE ranked match Qualifier - 10 - Complete a qualifying session Race Generator - 30 - Host 50 Xbox LIVE player matches Race Initiator - 10 - Host an Xbox LIVE player match Racing Icon - 50 - Finish all championships Racing Promoter - 30 - Host 50 Xbox LIVE ranked matches Road America Win - 20 - Finish 1st on Road America in Pro Social Racer - 10 - Complete a competitive HotSeat game Team Racer - 10 - Complete a cooperative HotSeat game Team Win - 10 - Win a cooperative HotSeat game The Champ - 30 - Finish 1st in a championship Time Chaser - 10 - Complete a full lap in Time Attack Trophy Collector - 50 - Complete all contracts with full points Trophy Owner - 20 - Complete a contract with full points Valencia Win - 20 - Finish 1st on Valencia in Pro Veteran Club Racer - 25 - Finish 50 Xbox LIVE player matches Xbox LIVE Race Driver - 10 - Complete an Xbox LIVE ranked match Xbox LIVE Veteran - 25 - Complete 50 Xbox LIVE ranked matches Zandvoort Win - 20 - Finish 1st on Zandvoort in Pro Source: Xbox 360 Achievements The following is a breakdown of how the achievements will relate to each section of the game. General: (9 Achievements / 120 Gamerscore) Apex Hunter - 10 - Finish 1st in a race with a custom car setup Clean Conscience - 25 - Win a race in professional without damaging your car Front Man - 5 - Get pole position in novice Front Runner - 15 - Win a race in semi-pro Like a Pro - 20 - Win a race in professional Novice Winner - 10 - Win a race in novice Pace Setter - 10 - Get pole position in semi-pro Pole Sitter - 15 - Get pole position in professional Qualifier - 10 - Complete a qualifying session Career: (6 Achievements / 130 Gamerscore) All or Nothing - 10 - Complete a tryout Clean Sweep - 30 - Completed all contracts in a Career Contracted - 10 - Complete a contract On Call - 10 - Complete a stand-in Trophy Collector - 50 - Complete all contracts with full points Trophy Owner - 20 - Complete a contract with full points Championship: (4 Achievements / 140 Gamerscore) Champ for Life - 40 - Finish 1st in a championship in professional Championship Contender - 20 - Complete a full championship Racing Icon - 50 - Finish all championships The Champ - 30 - Finish 1st in a championship Hot Seat: (4 Achievements / 40 Gamerscore) Ownage - 10 - Win a competitive HotSeat game Social Racer - 10 - Complete a competitive HotSeat game Team Racer - 10 - Complete a cooperative HotSeat game Team Win - 10 - Win a cooperative HotSeat game Time Attack: (2 Achievements / 20 Gamerscore) Fast Learner - 10 - Beat the ghost car in Time Attack Time Chaser - 10 - Complete a full lap in Time Attack Track Wins in Pro: (13 Achievements / 260 Gamerscore) Anderstorp Win - 20 - Finish 1st on Anderstorp in Pro Brands Hatch Win - 20 - Finish 1st on Brands hatch in Pro Brno Win - 20 - Finish 1st on Brno in Pro Curitiba Win - 20 - Finish 1st on Curitiba in Pro Laguna Seca Win - 20 - Finish 1st on Laguna Seca in Pro Macau Win - 20 - Finish 1st on Macau in Pro Monza Win - 20 - Finish 1st on Monza in Pro Oschersleben Win - 20 - Finish 1st on Oschersleben in Pro Pau Win - 20 - Finish 1st on Pau in Pro Porto Win - 20 - Finish 1st on Porto in Pro Road America Win - 20 - Finish 1st on Road America in Pro Valencia Win - 20 - Finish 1st on Valencia in Pro Zandvoort Win - 20 - Finish 1st on Zandvoort in Pro Xbox Live: (12 Achievements / 290 Gamerscore) Club Icon - 50 - Finish 1st 50 times in an Xbox LIVE player match Club Racer - 10 - Finish an Xbox LIVE player match Event Creator - 10 - Host an Xbox LIVE ranked match Legendary - 50 - Finish 1st 50 times in an Xbox LIVE ranked match Player Match Winner - 20 - Finish 1st in an Xbox LIVE player match Proven Winner - 20 - Finish 1st in an Xbox LIVE ranked match Race Generator - 30 - Host 50 Xbox LIVE player matches Race Initiator - 10 - Host an Xbox LIVE player match Racing Promoter - 30 - Host 50 Xbox LIVE ranked matches Veteran Club Racer - 25 - Finish 50 Xbox LIVE player matches Xbox LIVE Race Driver - 10 - Complete an Xbox LIVE ranked match Xbox LIVE Veteran - 25 - Complete 50 Xbox LIVE ranked matches Forhåndsomtaler: OXM Gamezone Eurogamer Div videoer: Track Reveal: Porto Track Reveal: Laguna Seca Track Reveal: Laguna Seca Class Reveal: GT Class Class Reveal: Mini Cooper Class Reveal: Production Cars Exclusive Race Academy pt.1 Endret 4. februar 2009 av Snapcase Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser meget lovende ut, men kan det slå Forza 2? Tviler, men det skal nok prøves Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spillet er et garantert kjøp for min del! Gleder meg Forza 2 brukte jeg utallige timer i, og jeg ser ingen grunn til at jeg ikke kan gjøre det samme med Race Pro. Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Personlig tror jeg dette spillet blir bedre enn Forza 2. Men time will tell, er heldigvis ikke så lenge igjen å vente nå. Dette spillet pluss et realt ratt og pedalsett hadde vært finfint Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette blir bra. Simbin (utvikler), er blant verdens beste på dette, og det forrige spillet STCC, til PC, fikk meget gode omtaler. Alt handler om realisme. Om det er det man søker er Race Pro det man skal spille. Håper det selger slik at en oppfølger kan komme på PS3 også og konkurrere med GT. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skal nok kjøpe dette, ser ganske så bra ut. Gleder meg dog enda mer til Forza 3 Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Personlig tror jeg dette spillet blir bedre enn Forza 2. Men time will tell, er heldigvis ikke så lenge igjen å vente nå. Dette spillet pluss et realt ratt og pedalsett hadde vært finfint Ratt og pedaler er allerede på plass for min del, håper bare spillet står til forventningene. Opptil 12 spillere online kan bli heftig. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har store forventninger til Race Pro. Det har tatt veldig lang tid fra SimBin først annonserte GTR for 360 som de slet med å få utgiver til, men håper det er verdt ventingen. Gameplaymessig er jeg sikker på at det innfrir, men som alltid vil det være et hylekor som mener grafikken er elendig, og at spillet suger. Dette er et spill for de som liker slike spill, definitivt ikke noe casual gamer-spill (selv om SimBin prøver å treffe den gyldne middelvei her) Kan bekrefte at Race Pro har "gone gold", så det er usannsynlig at det blir enda mer forsinket. Demoen skal også komme ganske straks i følge xbox.com Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror dette spiller blir bra hvis fysikken er så god som det prates om overalt! får vente på noen reviews og ta det derifra Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 blir sikkert veldig bra, men etter som eg ska bruka noen kroner på forza 3 så vett eg ikkje om eg kommer til å kjøpa detta, men kansje ein ompis gjør så kan eg låna hans. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror jeg venter med en avgjørelse intill jeg har testa en demo, skulle vistnok komme en føre release Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er vanskelig å avgjøre hvordan feelingen blir utifra noen videoer, men er redd for at dette kommer til å bli en flopp :\ oh well, får vente og se Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er vanskelig å avgjøre hvordan feelingen blir utifra noen videoer, men er redd for at dette kommer til å bli en flopp :\oh well, får vente og se Det blir nok mer eller mindre en flopp salgsmessig vil jeg tro, målgruppen er jo mildt sagt smal, da dette ikke er et spill for menigmann (tipper det selger ca. 700k - 900k kopier). Håper det selger godt nok til at SimBin fortsetter konsollsatsingen hvertfall. Edit: 700k - 900k er jo ikke flopp egentlig, men betydelig mindre enn FM2 har solgt f.eks. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer neppe til å skaffe meg det her siden jeg er en større fan av arcade-ish bilspill, men håper det blir en knallsimulator for de som føler at det trengs! Forza 2 og TDU har jo vært ute en stund, men det er vel de som finner de litt for arcade! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan bekrefte at Race Pro har "gone gold", så det er usannsynlig at det blir enda mer forsinket. Demoen skal også komme ganske straks i følge xbox.com Bra, kjøper ikke et "ukjent" spill før jeg har prøvd demoen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det blir nok mer eller mindre en flopp salgsmessig vil jeg tro, målgruppen er jo mildt sagt smal, da dette ikke er et spill for menigmann (tipper det selger ca. 700k - 900k kopier). Håper det selger godt nok til at SimBin fortsetter konsollsatsingen hvertfall. Edit: 700k - 900k er jo ikke flopp egentlig, men betydelig mindre enn FM2 har solgt f.eks. Sant det med smal målgruppe! Prøvde Forza 2 en stund, men fant ut at det er Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for simulatoraktig til at jeg skal gidde å bry meg in the first place. Spillet ser knallfint ut etc men herregud som jeg ble grusa Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sant det med smal målgruppe! Prøvde Forza 2 en stund, men fant ut at det er Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for simulatoraktig til at jeg skal gidde å bry meg in the first place. Spillet ser knallfint ut etc men herregud som jeg ble grusa Øve øve, jevnt og trutt Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det blir nok mer eller mindre en flopp salgsmessig vil jeg tro, målgruppen er jo mildt sagt smal, da dette ikke er et spill for menigmann (tipper det selger ca. 700k - 900k kopier). Håper det selger godt nok til at SimBin fortsetter konsollsatsingen hvertfall. Edit: 700k - 900k er jo ikke flopp egentlig, men betydelig mindre enn FM2 har solgt f.eks. Målgruppa er vel ikke noe smalere enn for Forza, og de har jo sin egen menighet? Uten at jeg har noe tall vil jeg tro Forza har solgt godt. Spørsmålet blir vel heller om det klarer å hamle opp med Forza, og kanskje tiltrekke seg noen Forza spillere også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forza 2 har solgt knallbra på verdensbasis! Ingen kan klage på 4.36 millioner kopier! http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=6076 Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Oppdatert og modifisert første post med mer matnyttig info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå