Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha. Nice one Epic. Skulle likt å sett hva EA hadde sagt i samme situasjon. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, stor feil det der ja! Men flott å se at de legger seg panneflate og unnskylder da. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gears of War til pc har jo, siden det ble utgitt, kun vært en eneste lang bugfest. Endel jeg kjenner som gikk til innkjøp fikk ikke startet spillet. Spesielt error beskjeden ved splash screen tok lang tid før Epic fikk fingrene ut av en viss plass og fikset problemet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gears of War 1 er fremdeles et meget konkurannsedyktig spill. Ikke like attraktivt på pc, though. Live-klienten på pc er ALTFOR ustabil og treg til at det kan bli noe som ligner på et alternativ til Xfire/Steam! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm, lenge siden jeg har spilt det nå, må prøve og se om det samme skjer med meg. Du skal spille det fordi det ikke fungerer? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Søtt. Bra for meg at jeg foretrekker Xbox. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hmm, lenge siden jeg har spilt det nå, må prøve og se om det samme skjer med meg. Du skal spille det fordi det ikke fungerer? Det står jo hvordan man unngår det i artikkelen da ^_^ Lenke til kommentar
the reverencer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Spillet nektet å starte. Spillet var ganske enkelt satt til å slutte å fungere 28. januar 2008." Hmm. Hvis dette er tilfelle så hadde vel Epic fikset dette ifjor. Men jeg antar heller at det er en skrivefeil, og at redaksjonen mente å sette 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå