Joachim_F Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eiere av Gears of War på PC blir nektet å spille av et krakilsk antijuksesystem. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hah. En liten glipp det der ja, får håpe det løser seg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm, lenge siden jeg har spilt det nå, må prøve og se om det samme skjer med meg. Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Deilig å ha gamer tilbake B) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Linken i 1. post gir meg dette: Forbidden You don't have permission to access /article.php on this server. Apache/2.0.63 (Unix) Server at www.gamer.no Port 80 Mulig dette henger sammen med DNS problemet? edit: Fungerer nå Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe litt kjip glipp det der ja, håper de får rettet opp det fort da, det er mange som ikke akkurat liker å skru klokka tilbake på pcen. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Epic Fail Jeg flirte Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har det ikke vært lignende problemer med andre "anti-cheating" programmer? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjipt av Epic å glemme noe sånt. Men slik kan skje den beste. Birger Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har samme problemet med battlefield 2 og punkbuster, problemet der er at det er rundt 3 min loading for å feilteste... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var jo en enkelt (men tungvint) måte å omgå det på da. Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fint av Epic da å si "We fucked up" fremfor å tviholde på at de ikke har gjort noe feil. Mange selskap ville rulle over og bastant påstått at de ikke har gjort noe feil. En liten pluss i margen til Epic Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I LoL'ed Men kudos for at de innrømmer det. Alle kan gjøre feil, de beste innrømmer det( gir det mening? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper de fikser dette så fort som mulig! Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå sier de og hvordan man kan unngå dette problemet så man er ikke uten spill til fiksen kommer Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå er ikke jeg kjent med GoW til PC, men dette virket litt absurd? Dog, dette kan jo skje den beste som gamle Birger her oppe sier. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Heh, det var da idiotisk. Får håpe de fikser det fortest mulig, ikke at jeg spiller spillet lengre. Men føler for de som faktisk spiller det fortsatt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje de kom en patch som fikset noen bugs. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men føler for de som faktisk spiller det fortsatt Gears of War 1 er fremdeles et meget konkurannsedyktig spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå