Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Forstår ikke vitsen med å legge ned et studio, bare for at det skal gjennoppstå to nye... Er det ikke bedre å bare gjøre som Edda og Gamer.no gjorde? gå hver sin vei. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan jo tenke meg at Esemble er 100% eid av MS så da blir det kanskje litt vanskelig å kjøpe ut. Dessuten er det jo litt verdier i titler som er laget og eventuelt kan få oppfølgere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ensemble Studios: The Last Tour. Bare jeg som satt med hjertet i halsen når jeg leste den artikkelen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Viser jo nok en gang at Microsoft tenker profitt, og ulogisk. Ensemble Studios er et veletablert merkevare, som de velger å avslutte. Hvem gjør det? Virker for meg meget bak mål. Skal vel også sies at de har vel en grunn for det, men... Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå