Gå til innhold

Nytt liv for Ensemble-team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å se at selv om de blir lagt ned så gir de ikke opp.

Det er for mange talenter og gode spillmuligheter der for at man bare skal gå fra det.

 

Mer Age of Empires kan være bra, men at det ikke er noen av Ensemble-folkene som står bak (dersom jeg leste riktig) er grunn til bekymring.

Såvidt jeg kan skjønne er det vel snakk om at ett av de to selskapene som blir til av de ansatte ved Ensemble vil fortsette med Age of Empires.

Lenke til kommentar

Krysser fingrene for ett AOE4! Husker hvor oppglødd jeg var når Age of Mythology kom ut, og ikke minst hvor skuffa jeg var. Er en del år siden nå, men det sitter fortsatt godt i minnet. Er bare redd for at ett evt. spill aldri når opp til forventningene. Det har gått såpass lenge siden AOE3 og ekstrapakkene at de er blitt klassikere. Blir litt som Diablo 2 og nå Diablo 3 som er på vei. Forskjellen er at Blizzard fortsatt er et veletablert studio, mens Ensemble må starte fra start.

Lenke til kommentar
Krysser fingrene for ett AOE4! Husker hvor oppglødd jeg var når Age of Mythology kom ut, og ikke minst hvor skuffa jeg var. Er en del år siden nå, men det sitter fortsatt godt i minnet. Er bare redd for at ett evt. spill aldri når opp til forventningene. Det har gått såpass lenge siden AOE3 og ekstrapakkene at de er blitt klassikere. Blir litt som Diablo 2 og nå Diablo 3 som er på vei. Forskjellen er at Blizzard fortsatt er et veletablert studio, mens Ensemble må starte fra start.

Hmm. Age of Mythology er et av de beste strategi spillene jeg vet om da :p Men smaken er jo delt. Ser gjerne Age of Empires velkommen.

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ser ikke helt vitsen å legge ned Ensemble for deretter å la et av selskapene som kommer ut av nedleggelsen jobben med å videreføre og vedlikeholde serien. Makan.

Lenke til kommentar

Fullstendig enig i at det er latterlig av Microsoft å legge ned Ensemble Studios. Studioet har jo laget bare klassikere.

Jeg ble litt forbannet på Microsoft når den nyheten kom, for jeg har gledet meg som et barn i en godterifabrikk på Age Of Empires 4.

Så derfor er det jo gode nyheter når de sier at AOE-serien skal fortsette :)

Endret av PederZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...