mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er ikke bare Gamer.no som gjennomgår store forandringer for tiden. Les mer Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Age of Empires serien fortsetter! Hvor konge er det!? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den linken til blogen fungerer ikke. Håper virkelig det blir noe mer med Age of Empires Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette lover godt! Ser fram til å prøve Halo Wars! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mer Age of Empires kan være bra, men at det ikke er noen av Ensemble-folkene som står bak (dersom jeg leste riktig) er grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fint å se at selv om de blir lagt ned så gir de ikke opp. Det er for mange talenter og gode spillmuligheter der for at man bare skal gå fra det. Mer Age of Empires kan være bra, men at det ikke er noen av Ensemble-folkene som står bak (dersom jeg leste riktig) er grunn til bekymring. Såvidt jeg kan skjønne er det vel snakk om at ett av de to selskapene som blir til av de ansatte ved Ensemble vil fortsette med Age of Empires. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg håper de da viderefører AOEII. III'rn var ikke helt min smak. Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mer AoE? Whoo! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Age of Empires serien fortsetter! Hvor konge er det!? I Col.Edt. av Age of Empires 3, vises you fem tidsområdet. Så jeg tror det kommer flere. Men venter spent på Halo Wars DLC. Birger Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Krysser fingrene for ett AOE4! Husker hvor oppglødd jeg var når Age of Mythology kom ut, og ikke minst hvor skuffa jeg var. Er en del år siden nå, men det sitter fortsatt godt i minnet. Er bare redd for at ett evt. spill aldri når opp til forventningene. Det har gått såpass lenge siden AOE3 og ekstrapakkene at de er blitt klassikere. Blir litt som Diablo 2 og nå Diablo 3 som er på vei. Forskjellen er at Blizzard fortsatt er et veletablert studio, mens Ensemble må starte fra start. Lenke til kommentar
micros43 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 AHHHHHHHHHHH! AGE OF EMPIRES! Det må være et av verdens beste spill etter Halo! Flott av Ensemble! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Krysser fingrene for ett AOE4! Husker hvor oppglødd jeg var når Age of Mythology kom ut, og ikke minst hvor skuffa jeg var. Er en del år siden nå, men det sitter fortsatt godt i minnet. Er bare redd for at ett evt. spill aldri når opp til forventningene. Det har gått såpass lenge siden AOE3 og ekstrapakkene at de er blitt klassikere. Blir litt som Diablo 2 og nå Diablo 3 som er på vei. Forskjellen er at Blizzard fortsatt er et veletablert studio, mens Ensemble må starte fra start. Hmm. Age of Mythology er et av de beste strategi spillene jeg vet om da Men smaken er jo delt. Ser gjerne Age of Empires velkommen. Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 AoE er flott! Husker jeg kjøpte AoE2 til ps2. Var kjempe gøy å spille det med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 AHHHHHHHHHHH! AGE OF EMPIRES! Det må være et av verdens beste spill etter Halo! Flott av Ensemble! Så, Age of Empires i Halo skin høres gøy ut? Oversimplifisert er vel det nesten Halo Wars? Menmen, får håpe på det beste for Ensemble! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger de hvikelig over en måne for å brenne og sende ut alle spillende? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg håper de da viderefører AOEII. III'rn var ikke helt min smak. +1 Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ah, gode nyheter Var latterlig av Microsoft og legge ned Ensemble Studios, jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor, det må nok ha vært pga penger, men jeg kan ikke se for meg at Ensemble har gått i underskudd når de bare lager gode spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser ikke helt vitsen å legge ned Ensemble for deretter å la et av selskapene som kommer ut av nedleggelsen jobben med å videreføre og vedlikeholde serien. Makan. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ensemble Studios: The Last Tour. Birger Lenke til kommentar
PederZ_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fullstendig enig i at det er latterlig av Microsoft å legge ned Ensemble Studios. Studioet har jo laget bare klassikere. Jeg ble litt forbannet på Microsoft når den nyheten kom, for jeg har gledet meg som et barn i en godterifabrikk på Age Of Empires 4. Så derfor er det jo gode nyheter når de sier at AOE-serien skal fortsette Endret 4. februar 2009 av PederZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå