Gå til innhold

Nytt for Need for Speed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Porsche Unleashed var herlig, men jeg synes ikke Underground I og II var dårlige spill heller. Blir spennende å se om de klarer å klarer å levere varene. De siste spillene har jo ikke akkurat blitt tatt imot med applaus.

Syntes nedoverbakken for NFS serien begynte med Underground. Men spill som HP2 og Road Challenge er jo elsk. Hvis de kommer opp på gamle høyder skal det kjøpes garantert, men hvis det blir som de siste, med raske, usårbare japanske biler inne i trange sidegater blir det nok ikke noe denne gangen heller. Gi meg heller en Mercedez på en landevei fylt av høstløv med litt kul fartsmusikk, og ikke bare denne Hip-hopen og hva det nå er som regjerer på de nye spillene. kort forklart: GI MEG FARTSFØLELSEN TILBAKE B)

Lenke til kommentar

Burnout Paradise, RaceDriver Grid og Midnight Club Los Angeles er jo veldig gode spill.

Ellers tror jeg NFS Shift ikke vil ligne på noen tidligere NFS-spill. Det er tross alt en helt annen utvikler som fra før har god greie på simulering.

Men artikkelforfatter glemte det uannonserte NFS-spillet. Det eneste vi vet om dette er at det er utviklet av BlackBox, og skal fortsette i samme urbane stil som de siste NFS-spillene.

Blir spennende uansett :)

Lenke til kommentar

Shift er nok helt klart spillet som har størst potensiale og som det er størst sannsynlighet for at jeg skaffer meg (men mest sannsynlig blir det ingen)

Spillet til Wii og DS kjøper jeg nok definitivt ikke, til tross for at jeg har begge konsollene.

World At War som er et MMO må jeg nesten bare få le av, det skal jeg definitivt ikke skaffe meg. Det kan funke, men tror uansett ikke det vil bli noe mot meg.

Lenke til kommentar

Nå som Blimey er med på teamet, så har jeg faktisk litt tro på det, så sant de bruker litt tid på det og ikke bare 1 år.

De forrige spillene har jo bare vært møkk, spess prostreet. Håper de gir oss ordentlige biler og bedre mulighet for å trimme og tune, ikke bare japanske biler.

Håper på noe ala NFS high stakes, bare med flere muligheter!

Lenke til kommentar
Ingen som husker motor city da? Hvor stort MMO-preg det var på det husker jeg ikke. Men det var jo bare online og kom ut da modempesten herjet på sitt verste.

Selvfølgelig husker noen av oss Motor City. Det vil si, jeg så jo bare screenshots og fikk høre musikken, som var i ordentlig surferstil. Hele spillet ble lagt ned før det kom ut av beta, og husker jeg riktig var betaen kun for Nord-Amerika. Men det gjorde ikke meg så mye, for jeg var på den tiden sterk motstander av onlinespill siden jeg bare hadde ISDN. :)

At man nå tar opp igjen tråden med onlinespill, etter at mange andre onlinespill har prøvd og feilet kan jo gå bra. Husker at hardcorefansen var veldig skuffet over at det ble lagt ned da, men jeg kan aldri tro at spillet hadde solgt nok til å overleve uansett. Jeg tror betaen på spillet startet høsten 1999, så dette spillet var vel ganske samtidig med 5'ern, selv om jeg tror det mer brukte spillmotoren fra 4'ern.

Dette Shift høres ut som de kanskje kan finne tilbake til det gamle. Jeg var helfrelst på Need for Speed fra 1'ern og til og med 5'ern. Jeg hadde faktisk en fanside om spillene på slutten av 90-tallet, "Fartsdilla" het den, men da 6'ern kom og var helt ubrukelig med ratt og pedaler, og Midtown Madness 3 aldri kom til PC så la jeg i praksis ned sida. Når så 7'ern kom og alt handla om rånebiler i stedet for superbiler ble NFS irrelevant for meg. Derfor håper jeg at de kan servere en stor dose superbiler i Shift.

Jeg håper virkelig også at de kan lage noen flotte baner. Selv om grafikken i 1'ern er helt elendig i forhold til dagens standard, finnes det ingen bilspillbane som noen gang har vært i nærheten av å gjøre så mye inntrykk som Alpine. Ingen kommer engang i nærheten. De nærmeste må vel være Coastal i samme spill og Mystic Peaks i 2'ern. Etter det ble banene bare mindre og mindre interessante, inntil de i 5'ern greide å lage noen halvbra middelhavsbaner. Flagrende høstløv og ordentlig kjørbar gitarmusikk må vi helt klart få tilbake, ja! :D

Så får vi se da, om de klarer å levere noe som interesserer også meg denne gangen. Men jeg kommer ikke engang til å vurdere å kjøpe spillet før jeg eventuelt har prøvd en demo som er bra. Siste spill fra EA jeg har kjøpt kan jeg garantert si er NFS5.

Lenke til kommentar
NFS: Hot Pursuit var det siste av NFS serien som var verdt å spille så har ikke skikkelig tro på dette. Men hvem vet?

Likte du ikke Porsche Unleashed? :) Desidert det beste spillet i serien etter min mening - utrolig gøy å spille gjennom Porsche-historien, samt å kunne oppgradere og customisere biler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...