mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 EA vil gi ut tre nye Need for Speed-spill, inkludert et MMO-spill og en simulator. Les mer Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke akkuratt store forhåpninger til de neste NFS'ene, noe som jeg syns ingen burde ha som har spillt de siste spillene Fint lesestoff, bra dere holder koken Liker designet bra hittil også! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Weeeoooo! En artikkel!! Need for speed MMO.. det høres rart ut! Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan vil egentlig et bil-MMO fungere? Kan umulig være frikjøring rundt i byen, regner jeg med? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eg er blitt litt skeptisk til need for speed gjennom åra, men dei kan jo overaske :rolleyes: Lenke til kommentar
Smurfen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan vil egentlig et bil-MMO fungere? Kan umulig være frikjøring rundt i byen, regner jeg med? Du kan jo se på Drift City, et annet gratis bil MMO:) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Need for Speed: Shift, er faktisk et spill som kan ha potensiale. Så lenge de lager det slik som blir nevt i artikkelen. Men må, dessverre, taes med en klye salt. EA er og forblir EA. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg likte ProStreet veldig gost (til å være et 99 kroners NFS spill), og hvis serien virkelig skal bevege seg litt bort ifra gatemiljøene kan de jo faktisk bli alternativer. Det var iallefall slik jeg tolket det. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De skulle ha gitt seg med NFS for 10 år siden. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva med oss som vil ha en (offline) arkaderacer i serien på PC? Er det ikke der NFS-seriens største brukermasse har lagt til nå? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke akkurat noe fan av NFS lenger. EA har vel egentlig kjørt serien lenger og lenger ut i grøfta for hvert nye spill som har kommet. Shift så derimot litt kult ut! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Need for Spped MMO faktisk Need for Speed har gått nedover, men blir interessant dette. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Shift høres jo bra ut, bare det blir realistisk nok. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kunne tenkte meg et NFS med mye bedre custom opplegg. Men de har vel prøvd det med Underground. Alltid velkommen et nytt spill i serien som kanskje er bedre. Birger Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter NFS: Most Wanted har det kun gått nedover med need for speed synes nå jeg. Shift er vel også det eneste av disse tre(skulle det ikke være fire?) som jeg synes ser bra ut! Det ligner litt på Rade driver: Grid synes jeg, og det er bare bra! Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen som husker motor city da? Hvor stort MMO-preg det var på det husker jeg ikke. Men det var jo bare online og kom ut da modempesten herjet på sitt verste. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 NFS: Hot Pursuit var det siste av NFS serien som var verdt å spille så har ikke skikkelig tro på dette. Men hvem vet? Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dersom Blimey!-gutta får jobbe i fred, tror jeg det kommer til å bli et godt spill. Frykten er at EA-utviklerne presser inn masse usynlige vegger, lysende piler og annet humbug. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veldig lenge siden jeg har hatt sansen for noe NFS spill, men grunnen er egentlig enkel og det er at jeg ikke kan fordra kjørefølelsen. Tviler på at den forandres, men det er vel lov å håpe. Et MMO kan bli interessant, selv om jeg ikke har de helt store forhåpningene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror ikke dette blir noen slager altså. Kjørefølelsen i NFS har vært totalt fraværende de siste årene. Ser ikke hvorfor dette skal endre seg nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå