~ David ~ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Her kan alle som ønsker å finne noen å spille Left 4 Dead med skrive seg opp. Legg inn spillerkortet, skriv også gjerne litt om hvordan du selv liker å spille. I tråden om dette på gamle gamer.no fremkom det ønsker om at folk også oppga alder, det er fint om det følges opp her også. Jeg er 30 år, liker best å spille co-op campaign på Expert da dette krever mest samarbeid og fokus. Versus-modusen er ikke helt min kopp te, men kan være gøy av og til Endret 4. februar 2009 av This is David Endret emnetittel med plattform først. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er 29, og add meg gjerne, selv om jeg ikke får spilt så mye. "knutoslo" er gamertag'en min. Liker å spille coop campaign, foreløpig normal.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Si ifra når noen finner det til under 300,-! Da vil jeg med.. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er med selv....Men kan ikke før i slutten av Feb.(Drar på ferie). Spiller kun Expert campaigns, men har enda ikke klart det grunnet idiotiske partnere Gamertag: Wangen360 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har fått det for meg å være hobby-moderator i fem minutter her nå, men hold ut vær så snill. Det er flere av oss på forumet som føler at en slags standardisering burde skje her inne i denne kategorien, og derfor er det en sticky her som sier litt om hvordan en tråd helst burde se ut. Sticky tråd Utifra det lurer jeg på om du kunne forandret emnetittelen til [X360] Left 4 Dead, slik at forumet blir ryddigere. Takk Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hmm.. Det trodde jeg TCi gjorde, den har jo hett det en stund nå.. Prøvde å endre nå, men det stod da vitterlig [X360] først i emnetittelen allerede.. Tar gjerne i mot tips om hva jeg kan gjøre. Endret 4. februar 2009 av This is David Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) *edit* Jeg er 19 Endret 4. februar 2009 av Thappaz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er 25 år, spiller egentlig ikke Ekspert for det tar så fordømt lang tid, men er hypp på å prøve en helg eller fler! Dessuten tar jeg gjerne en latterlig runde heller enn en dødsseriøs runde. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Får vel legge meg til her og. Bestilt idag, så tar vel noen dager for det kommer frem. Er 26år. Lenke til kommentar
Charlemagne Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei, jeg er helt fersk på Left 4 Dead så expert er nok litt over mine evner fortsatt. Jeg er 33 år. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som kunne tenke seg å spille i kveld eller noe? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg kan kanskje bli med. Vaenas er jeg. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Har så og si runna L4D. Har fullført alle campaign på Expert, men mangler untouchable og nothing special achievement Har også L4D2 hvis noen er hypp på å ta co op for å klare expert. Gamertag: Kim Edward Endret 13. juli 2010 av kim_edward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå