Gå til innhold

Warhammer: Dawn of War 2 - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knall spill, har vert en "aktiv" Company of Heroes spiller så dette likte jeg svært godt. Spillte mye automatch i starten men har hatt litt PC problemer nå så har ikke blitt så mye men gi en lyd om noen har lyst å spille en game eller to en gang, GFWL navnet mitt er "downys".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wow, for en skuffende campaign... Repetivt, repetivt og atter repetivt. Hva tenker utviklerne på når de setter en spiller til å spille på samme bane 7 ganger på rad, men nesten omtrent samme fiender bare i litt forskjellige posisjoner? Kjedelig historie også..

Ellers så var selve gameplayet overbevisende. Hadde de fått til en rimelig bra campaign også så hadde dette vært et knallspill. Alt for få MP-maps også, men det kommer vel flere etterhvert.

Lenke til kommentar
Wow, for en skuffende campaign... Repetivt, repetivt og atter repetivt. Hva tenker utviklerne på når de setter en spiller til å spille på samme bane 7 ganger på rad, men nesten omtrent samme fiender bare i litt forskjellige posisjoner? Kjedelig historie også..

Ellers så var selve gameplayet overbevisende. Hadde de fått til en rimelig bra campaign også så hadde dette vært et knallspill. Alt for få MP-maps også, men det kommer vel flere etterhvert.

Jeg ser hvorfor det kan være irriterende, men jeg må si meg ganske uenig. Er ganske vant til å spille på samme kart i de fleste RTS spill (multiplayer) så jeg har ingen problemer med samme konseptet i SP.

Er interessert å høre hva slags vanskelighetsgrad du spiller på.

Lenke til kommentar

Jeg ser hvorfor det kan være irriterende, men jeg må si meg ganske uenig. Er ganske vant til å spille på samme kart i de fleste RTS spill (multiplayer) så jeg har ingen problemer med samme konseptet i SP.

Er interessert å høre hva slags vanskelighetsgrad du spiller på.

For min del foretrekker jeg variasjon i maputvalg.. Noe jeg tror de fleste også gjør.

Spiller på nest vanskeligste. Skulle det ha noe å si?

Lenke til kommentar

Jeg kan nok ikke skaffe dette, merk har nok for utdatert pc. Den pcen ble kjøpt oktober 08 og sliter forferdelig med mangen spill, og ja jeg har scannet den for virus, formatert, defragmentert den... Sliter fortsatt med Crysis på High, noe som vil tilsi at jeg kommer til å slite med Dawn Of War 2

Jeg har eneren, men den lagger litt hele veien på min superpc...

Men er det noen som vet systemkravene? Er Dawn Of War 2 snill med dem, så skal jeg nok skaffe det...

Lenke til kommentar

Lastet ned og testet det, og det er glad jeg gjorde! Det har jo INGENTING til felles med Dawn of War 1! I et forsøk på å ta ut de "kjedelige" delene så har de også tatt ut det mest interessante og gjort spillet til et eneste RTS-klikkemareritt.

Fy faen, så skuffende! Nomineres herved til årets store skuffelse 2009! De skulle i det minste gitt spillet et HELT annet navn! Warhammer 40.000 <insert name here> men IKKE Dawn of War.

Kanskje Warhammer 40.000 Dawn of the Repetitive Old-Fashioned Set Piece Real Time Strategy Mayhem Smackdown Gold Ultra 2009?

SÅÅÅ SKUFFA!!! :(

Lenke til kommentar

Dawn of War II er fett, kan virke repeterende men med alt fra middels til vanskelig vanskelighetsgrad er det mer utfordrende en kjedelig.

Jeg har et problem, jeg er ingen dataexpert, og har en D-link DIR-635 router OG en router fra Fredrikstad Fibernett (Altibox). Jeg vil spille cooperative mode på Dawn of War men får opp en NAT feilmelding.

Greia er at på Troubleshootingen på de offisielle forumene er at man på åpne portene

* TCP 80

* UDP 88

* UDP 3074

* TCP 3074

* UDP 53

* TCP 53

Må jeg åpne portene på begge routerene? og hvordan i svarte åpner jeg de på riktig måte, altibox routeren har krever informasjon i ekstern-in ekstern-ut, intern-in og intern-ut. Hva skal jeg føre inn i hvilke bokser?

dowalti.jpg

Håper noen kan hjelpe meg her :)

Lenke til kommentar
Lastet ned og testet det, og det er glad jeg gjorde! Det har jo INGENTING til felles med Dawn of War 1! I et forsøk på å ta ut de "kjedelige" delene så har de også tatt ut det mest interessante og gjort spillet til et eneste RTS-klikkemareritt.

Fy faen, så skuffende! Nomineres herved til årets store skuffelse 2009! De skulle i det minste gitt spillet et HELT annet navn! Warhammer 40.000 <insert name here> men IKKE Dawn of War.

Kanskje Warhammer 40.000 Dawn of the Repetitive Old-Fashioned Set Piece Real Time Strategy Mayhem Smackdown Gold Ultra 2009?

SÅÅÅ SKUFFA!!! :(

jeg hadde samme følelsen som deg da jeg først begynte å spille det, men nå elsker jeg det :). gi det tid, kanskje det gror på deg og ;)

Men er det noen som vet systemkravene? Er Dawn Of War 2 snill med dem, så skal jeg nok skaffe det...

Prøv Company of Heroes demoen og se hvordan det går. DoW2 er på samme motoren og har veldig like krav. kjører ganske likt på min pc hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...