mesteryoda Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 er det no sted jeg kan se hva de forskjellige keybord shortcutsa er ? begynner å få vondt i pekefingern Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det kommet noen trial til europa no ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det kommet noen trial til europa no ? tror du har mikset Dawn of War med Warhammer Online og, nei, ikke som jeg vet Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) er det no sted jeg kan se hva de forskjellige keybord shortcutsa er ? begynner å få vondt i pekefingern Står i readme fila til spillet. Endret 3. mars 2009 av Termi.- Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 er det no sted jeg kan se hva de forskjellige keybord shortcutsa er ? begynner å få vondt i pekefingern Står i readme fila til spillet. takker Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 er det no sted jeg kan se hva de forskjellige keybord shortcutsa er ? begynner å få vondt i pekefingern Står i readme fila til spillet. takker np=) Så ut som det var mange shortcuts, mye å holde styr på=P Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er det noen fine sider for dette spillet som viser detaljert hva skada units etc. hva er bra mot hva etc? Jeg har aldri spillt de tidligere spillene.. og gjør det svært dårlig for å si det sånn Lenke til kommentar
zeox Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er det noen fine sider for dette spillet som viser detaljert hva skada units etc. hva er bra mot hva etc? Jeg har aldri spillt de tidligere spillene.. og gjør det svært dårlig for å si det sånn DoW2 Database. fin side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå