Gå til innhold

EA sikrer seg Bourne-lisens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som hopper i stolen av glede? Godt fornøyd med alle filmene, og er i min mening den mest suksessrike konversjonen etter Riddick. Førstespillet hadde stort potensialet, men ble kanskje litt lite utnyttet. Likevel, om de fortsetter i samme fil så skal i alle fall jeg kjøpe det!

Lenke til kommentar

Selv syntes jeg ikke noe om det første Jason Bourne. Ok, det var et skytespill med en spion, megagunnere og en helt, men nei, jeg likte det ikke.

Hvis EA skal ha en sjanse til å lage et godt spill ut av lisensen bør de iallefall bruke tiden bedre, enn å pumpe det ut så fort som overhodet mulig! <_<

Lenke til kommentar

Synes demoen til det første spillet var veldig tøff, men jeg gadd aldri kjøpe det. Nå har EA Starbreeze på laget, så dette kan bli bra. Sist gang et slikt type spill var gjennomført bra av EA var vel med 007: everything or nothing. Kjempebra spill som hadde en suksessfull blanding av kjøring, 3ps, håndcombat, og lett oppgaveløsning. Hadde vært tøft hvis vi fikk noe ala "bond moves", der hvis du tenkte deg om så kunne du gjøre en kul ting (f. eks skyte ned lysekroner i hodet på fiender).

Lenke til kommentar

Håper vi ser EA utnytte dette i rett retning og ikke melker konseptet for alt det er verdt, og enda litt til, bare for å sparke de som ligger nede. Likte demoen til førstespillet, selv om jeg aldri fikk summet meg til å kjøpe det. Kommer definitivt til å prøve dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...