mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jason Bourne gjenoppstår etter skilsmissen fra Activision og Vivendi. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes det første spillet var kult jeg, så jeg er absolutt positiv til mer av Jason Bourne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Herlig å se dere igang igjen! Sitter på telefonen nå, men skal skrive mer når jeg kommer meg hjem! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 har dessvere ikke prøvd det første bourne spiller, men har hørt mye bra om det og eg synes filmene var drit kule håper bra EA leverer bra her da og at de ikke "melker" spillet for alt det er verdt Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flere enn meg som hopper i stolen av glede? Godt fornøyd med alle filmene, og er i min mening den mest suksessrike konversjonen etter Riddick. Førstespillet hadde stort potensialet, men ble kanskje litt lite utnyttet. Likevel, om de fortsetter i samme fil så skal i alle fall jeg kjøpe det! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Selv syntes jeg ikke noe om det første Jason Bourne. Ok, det var et skytespill med en spion, megagunnere og en helt, men nei, jeg likte det ikke. Hvis EA skal ha en sjanse til å lage et godt spill ut av lisensen bør de iallefall bruke tiden bedre, enn å pumpe det ut så fort som overhodet mulig! <_< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes demoen til det første spillet var veldig tøff, men jeg gadd aldri kjøpe det. Nå har EA Starbreeze på laget, så dette kan bli bra. Sist gang et slikt type spill var gjennomført bra av EA var vel med 007: everything or nothing. Kjempebra spill som hadde en suksessfull blanding av kjøring, 3ps, håndcombat, og lett oppgaveløsning. Hadde vært tøft hvis vi fikk noe ala "bond moves", der hvis du tenkte deg om så kunne du gjøre en kul ting (f. eks skyte ned lysekroner i hodet på fiender). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så lenge EA ikke fortsetter med den haste-linjen de har ført en stund nå så kan dette bli riktig så bra. Men når EA har en finger med i spillet har jeg mine tvil. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det siste Bourne spiller var jo ganske bra og underholdt meg i noen timer. Så håper de kan lage noe som også har en kvalitet som gjør at man i det minste blir underholdt (gidder ikke å ha for høye forventninger)men bra kan det bli. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper vi ser EA utnytte dette i rett retning og ikke melker konseptet for alt det er verdt, og enda litt til, bare for å sparke de som ligger nede. Likte demoen til førstespillet, selv om jeg aldri fikk summet meg til å kjøpe det. Kommer definitivt til å prøve dette. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk aldri muligheten til å prøve det første. Får håpe det neste kommer til PC. Konseptet er jo kult nok. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk aldri muligheten til å prøve det første. Får håpe det neste kommer til PC. Konseptet er jo kult nok. Jeg vi ogsaa ha en pc-versjon. Dette er ett skytespill, er det ikke? Filmene er noe helt for seg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå