mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Deadline Games sliter med å finne utgiver for sitt nye spill. Les mer Lenke til kommentar
glad Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må man ha en utgiver? Hvorfor ikke lage en slags nettløsning der man kan kjøpe spillet online og laste det ned? Da er behovet borte Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmmm historien hørtes på en måte litt klisje aktig, men veldig intressang. Håper de får en utgiver snart, kan bli veldig bra og eg skal garantert prøve det Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må man ha en utgiver? Hvorfor ikke lage en slags nettløsning der man kan kjøpe spillet online og laste det ned? Da er behovet borte Man må ikke ha en utgiver, men man skal ha det temmelig greit, finansielt sett, for å kunne betale for hele produksjonen av en AAA-tittel uten støtte fra en utgiver. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Første gang jeg hører om faith Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Første gang jeg hører om faith.Me too. Hoeres ut som noe ala Jo Wood Stranglehold ett eller annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå