Gå til innhold

Den store White Knight Chronicles-tråden

dekar24k

Anbefalte innlegg

Noen som har fått noe bekreftelse på at det er sendt fra elkjøp enda?

Sendte mail tidligere i uken om når det ble sendt, fikk bare et svar tilbake om at det ble sendt i uke 7 men at det var på vei til dem.

Jeg avbestilte fra Elkjøp med det samme de sendte ut melding om forsinkelse og bestilte fra VGP istedet (noe jeg skulle gjort fra starten av). Er godt på vei i spillet nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt dette en liten stund nå. Jeg er i ferd med å synes kampene er i overkant kjedelige. Nå er det blitt slik at jeg heller løper unna troll og lignende store monstre enn å kjempe mot dem. Det går jo stort sett bare ut på å velge skill, angripe, vente, repeter til død. Og så varierer jeg med combos for å unngå at jeg sovner mens jeg holder på.

Jeg har ikke kommet lenger enn til ørkenen, og her ser jeg svære monstre overalt og jeg kjenner jeg vegrer. Til dere som har kommet lenger.. blir det mer interessant enn dette? Ikke ser jeg helt poenget med alle de skillsene jeg lærer. Triple fang gjør ikke så mye mer skade enn fang, men koster meg tre AC? Ser i grunn bare nytten i dette i komboer hvor man kan presse opp slash-verdien med tre poeng, men da begynner komboen å bli nokså dyr og da kunne man nesten like gjerne gå for knight... Uansett blir resultatet at jeg må bruke mye tid på å bygge opp AC igjen med basic-angrep. Som igjen er kjedelig...

Mulig jeg misforstår noe her?

Lenke til kommentar

Har spilt dette en liten stund nå. Jeg er i ferd med å synes kampene er i overkant kjedelige. Nå er det blitt slik at jeg heller løper unna troll og lignende store monstre enn å kjempe mot dem. Det går jo stort sett bare ut på å velge skill, angripe, vente, repeter til død. Og så varierer jeg med combos for å unngå at jeg sovner mens jeg holder på.

Jeg har ikke kommet lenger enn til ørkenen, og her ser jeg svære monstre overalt og jeg kjenner jeg vegrer. Til dere som har kommet lenger.. blir det mer interessant enn dette? Ikke ser jeg helt poenget med alle de skillsene jeg lærer. Triple fang gjør ikke så mye mer skade enn fang, men koster meg tre AC? Ser i grunn bare nytten i dette i komboer hvor man kan presse opp slash-verdien med tre poeng, men da begynner komboen å bli nokså dyr og da kunne man nesten like gjerne gå for knight... Uansett blir resultatet at jeg må bruke mye tid på å bygge opp AC igjen med basic-angrep. Som igjen er kjedelig...

Mulig jeg misforstår noe her?

Jeg har ikke rukket å spille alt for mye selv enda, er selv i ørkenen og er sånn rundt lv14 tror jeg. Er helt enig med deg om at alle kampene (ihvertfall hittil) har vært alt for enkle. For å ta trolls og de "hundene" i ørkenen så trenger man ikke transforme engang. Jeg aggroa til og med 3 stk samtidig og tok de lett uten å måtte transforme.. ;)

Jeg liker fortsatt spillet, men synes det er aaalt for enkel combat. Skal spille gjennom det hvertfall og skal også teste online-delen (som jeg ikke har fått testa enda).

Uansett er det jo ikke lenge til FFXIII som jeg _vet_ blir en utfordring, eneste jeg er usikker på der er det nye combat-systemet (at man må f.eks. trykke "Opp" + "X" for en skill/spell osv)..

Lenke til kommentar

Vel, jeg testet online-delen solo (fant ingen andre som ville spille den første guild-questen) og ble grisebanket på slutten av oppdraget. Slik det måtte gå når man kjemper alene med avataren sin mot to troll og må bruke all tid på helbredelse. Hadde nok vært artigere om jeg fant noen andre å spille oppdraget med. ;)

Og ja, det er altfor lett. Troll og treants og slikt burde hatt mindre HP og gitt mere skade. Da hadde det vært litt mer intenst og litt mer spennende. Noe som hadde hjulpet betraktelig. Transform har jeg så langt bare brukt i boss-kamper, og knapt nok da. Hadde nesten tatt livet av Dark Knight før jeg rakk å bygge opp nok AC til å transforme. Og da hadde jeg fortsatt masse HP og MP igjen på alle tre... Jaja.

Gleder meg også til FFXIII, og håper det vil være mer utfordringer å hente der. Er spent på anmeldelsen til Øystein. Rett mann til den jobben, i hvert fall! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...