Gå til innhold

Den store White Knight Chronicles-tråden

dekar24k

Anbefalte innlegg

Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp.

387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. :)

VGP er alltid en risk for at det havner i tollen, men koster vel det fra elkjøp nå.. jeg kjøpte da det kostet 350kr.

Synd at elkjøp har blitt som de er nå, før var de raske på levering men nå virker det som om de er helt på tryne, har ikke fått noe på release fra de på lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. smile.gif

Om ikke VGP har funnet på en måte å ungå tollen igjen så vil spillet komme på totalt 576kr om det blir stoppet i tollen, noe det er stor sjangs for at det blir desverre :(

Lenke til kommentar

387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. smile.gif

Om ikke VGP har funnet på en måte å ungå tollen igjen så vil spillet komme på totalt 576kr om det blir stoppet i tollen, noe det er stor sjangs for at det blir desverre :(

huh? toll? Har bestillt opptil 20 spill av VGP og de har aldri blitt stoppet i toll.

Lenke til kommentar

Om ikke VGP har funnet på en måte å ungå tollen igjen så vil spillet komme på totalt 576kr om det blir stoppet i tollen, noe det er stor sjangs for at det blir desverre sad.gif

huh? toll? Har bestillt opptil 20 spill av VGP og de har aldri blitt stoppet i toll.

Vet dem gikk igjennom tollen uten problemer tidligere, men var det ikke for en stund siden flere brukere her på forumet ble stoppet i tollen stadig vekk. Ikke hørt eller lest noe om at det har stoppet jeg...

Lenke til kommentar

Hehe, fikk ikke spilt noe særlig før ikveld, spilt godt å vel 4 timer eller noe nå. Sålangt ufattelig artig syns jeg. Litt merkelig valg det at man kan lage sin egen karakter, i og med at de karakterene historien bretter seg rundt er alt annet enn den du lager eventuelt den du styrer.

Lenke til kommentar

Hehe, fikk ikke spilt noe særlig før ikveld, spilt godt å vel 4 timer eller noe nå. Sålangt ufattelig artig syns jeg. Litt merkelig valg det at man kan lage sin egen karakter, i og med at de karakterene historien bretter seg rundt er alt annet enn den du lager eventuelt den du styrer.

Fikk det i posten idag selv. Fantastisk! Dette har jeg ventet på siden PS3 kom. Det har så mange likhetstrekk med FFXI at det er nesten som å spille en oppgradert versjon av FFXI. :) Har bare spilt et par timer men dama skal bort imorra og da blir det en all-nighter. ;)

Lenke til kommentar

har nå spillt i 4 timer og er så vidt komt ut av første byen og begynt på main quest. Kjekt å bli knight mot de litt større fiendene, og jeg synes skill systemet fungerer bra så langt. Jeg har hengt litt rundt på internet og lest de "bloggene" og mange av de er små humoristiske og veldig mange informative blogger. Kan advares at det er ett par blogger med spoilers i seg T_T Men ellers virker det som ett konge community. Noen som er med litt online i morgen? Er lvl 8 så jeg kan begynne på første MP quest :)

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

har nå spillt i 4 timer og er så vidt komt ut av første byen og begynt på main quest. Kjekt å bli knight mot de litt større fiendene, og jeg synes skill systemet fungerer bra så langt. Jeg har hengt litt rundt på internet og lest de "bloggene" og mange av de er små humoristiske og veldig mange informative blogger. Kan advares at det er ett par blogger med spoilers i seg T_T Men ellers virker det som ett konge community. Noen som er med litt online i morgen? Er lvl 8 så jeg kan begynne på første MP quest :)

Jeg er level 32. Jeg har spilt ganske langt i historien, tror jeg. Online har jeg også prøvd. Skills og combo systemet er mye bedre enn jeg hade trodd fra videoer. Og så hjelper det når du kommer på høyere level. Alt i alt er jeg fornøyd med spillet, men historien er ikke noe å skryte av.

Lenke til kommentar

Har fått spilt et par timer nå og ble nettopp Incorruptus for første gang. Helt rått. :)

Prøvde meg på å solo'e den første questen jeg fikk men ble voldtatt av små-mobs. Var level 5 og recommended level var 8+.

En ting jeg lurer på; er det viktig å equippe Incorruptus fra starten av? Nå har den jo bare sverd equipped og jeg fant ikke helt ut hvordan jeg skulle equippe den med ting jeg kjøper (mao. jeg kunne ikke kjøpe weapons/armor og gi det til Incorruptus, på samme måte som jeg kan gjøre med andre characters).

Lenke til kommentar

Nah, syns ikke det er så viktig egentlig.

Gravd meg 13 timer uti det her, det er artig og bra nok til at man vil spille mer og mer, historien er så som så. Trophies er umulig å få tak i ca!:p

Ble ferdig med spillet igår kveld, eller spilt igjennom hovedhistorien, brukte rett rundt 23 timer. Så starta jeg et nytt game med samme karakter, for å trophy hunte litt og gjøre online quests, skal bli artig. =)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...