Walts Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp. 387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. VGP er alltid en risk for at det havner i tollen, men koster vel det fra elkjøp nå.. jeg kjøpte da det kostet 350kr. Synd at elkjøp har blitt som de er nå, før var de raske på levering men nå virker det som om de er helt på tryne, har ikke fått noe på release fra de på lenge. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp. 387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. Om ikke VGP har funnet på en måte å ungå tollen igjen så vil spillet komme på totalt 576kr om det blir stoppet i tollen, noe det er stor sjangs for at det blir desverre Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp. 387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. Om ikke VGP har funnet på en måte å ungå tollen igjen så vil spillet komme på totalt 576kr om det blir stoppet i tollen, noe det er stor sjangs for at det blir desverre huh? toll? Har bestillt opptil 20 spill av VGP og de har aldri blitt stoppet i toll. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp. 387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. Om ikke VGP har funnet på en måte å ungå tollen igjen så vil spillet komme på totalt 576kr om det blir stoppet i tollen, noe det er stor sjangs for at det blir desverre huh? toll? Har bestillt opptil 20 spill av VGP og de har aldri blitt stoppet i toll. Vet dem gikk igjennom tollen uten problemer tidligere, men var det ikke for en stund siden flere brukere her på forumet ble stoppet i tollen stadig vekk. Ikke hørt eller lest noe om at det har stoppet jeg... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er vell en 50/50% sjanse på at det blir tatt i tollen? Kanskje jeg er en av de med ekstrem flaks :o Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Wow. Bestilte fra VGP.ca for noen få timer siden og fikk mail nå at spillet var shipped! Håper jeg får det til helga for da skal dama bort. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Wow. Bestilte fra VGP.ca for noen få timer siden og fikk mail nå at spillet var shipped! Håper jeg får det til helga for da skal dama bort. Jeg fikk mitt på fredag. Det ble sendt på ca. samme tid som din. Bor i Trondheim. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fikk mitt etter 4 - 5 dager, jeg har aldri hatt noe fra vgp stoppet i tollen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Ok, dere som har fått spillet; hva synes dere så langt? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Innstallert det nu, skal si ifra hva jeg syns=) gleiar meg Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Innstallert det nu, skal si ifra hva jeg syns=) gleiar meg Ja .. ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hehe, fikk ikke spilt noe særlig før ikveld, spilt godt å vel 4 timer eller noe nå. Sålangt ufattelig artig syns jeg. Litt merkelig valg det at man kan lage sin egen karakter, i og med at de karakterene historien bretter seg rundt er alt annet enn den du lager eventuelt den du styrer. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hehe, fikk ikke spilt noe særlig før ikveld, spilt godt å vel 4 timer eller noe nå. Sålangt ufattelig artig syns jeg. Litt merkelig valg det at man kan lage sin egen karakter, i og med at de karakterene historien bretter seg rundt er alt annet enn den du lager eventuelt den du styrer. Fikk det i posten idag selv. Fantastisk! Dette har jeg ventet på siden PS3 kom. Det har så mange likhetstrekk med FFXI at det er nesten som å spille en oppgradert versjon av FFXI. Har bare spilt et par timer men dama skal bort imorra og da blir det en all-nighter. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Når jeg begynte å spille det her kom jeg på at jeg ble aldri ferdig med hverken Eternal Sonata eller Lost Oddysey fordi xboxen gikk til hell, så nå har jeg enda flere spill som må frem fra skapet. Men godt med et skikkelig rpg kick før final fantasy XIII Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) har nå spillt i 4 timer og er så vidt komt ut av første byen og begynt på main quest. Kjekt å bli knight mot de litt større fiendene, og jeg synes skill systemet fungerer bra så langt. Jeg har hengt litt rundt på internet og lest de "bloggene" og mange av de er små humoristiske og veldig mange informative blogger. Kan advares at det er ett par blogger med spoilers i seg T_T Men ellers virker det som ett konge community. Noen som er med litt online i morgen? Er lvl 8 så jeg kan begynne på første MP quest Endret 12. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 har nå spillt i 4 timer og er så vidt komt ut av første byen og begynt på main quest. Kjekt å bli knight mot de litt større fiendene, og jeg synes skill systemet fungerer bra så langt. Jeg har hengt litt rundt på internet og lest de "bloggene" og mange av de er små humoristiske og veldig mange informative blogger. Kan advares at det er ett par blogger med spoilers i seg T_T Men ellers virker det som ett konge community. Noen som er med litt online i morgen? Er lvl 8 så jeg kan begynne på første MP quest Jeg er level 32. Jeg har spilt ganske langt i historien, tror jeg. Online har jeg også prøvd. Skills og combo systemet er mye bedre enn jeg hade trodd fra videoer. Og så hjelper det når du kommer på høyere level. Alt i alt er jeg fornøyd med spillet, men historien er ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg er vel lvl 16 eller 17, spilt bare main historie sålangt. Er med på å prøve et par quest med noen hvis de er inn. Kommer online ikveld engang. Temmelig fornøyd sålangt, men ja historien står ikke på sitt sterkeste, men den er grei nok. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Har fått spilt et par timer nå og ble nettopp Incorruptus for første gang. Helt rått. Prøvde meg på å solo'e den første questen jeg fikk men ble voldtatt av små-mobs. Var level 5 og recommended level var 8+. En ting jeg lurer på; er det viktig å equippe Incorruptus fra starten av? Nå har den jo bare sverd equipped og jeg fant ikke helt ut hvordan jeg skulle equippe den med ting jeg kjøper (mao. jeg kunne ikke kjøpe weapons/armor og gi det til Incorruptus, på samme måte som jeg kan gjøre med andre characters). Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Nah, syns ikke det er så viktig egentlig. Gravd meg 13 timer uti det her, det er artig og bra nok til at man vil spille mer og mer, historien er så som så. Trophies er umulig å få tak i ca! Ble ferdig med spillet igår kveld, eller spilt igjennom hovedhistorien, brukte rett rundt 23 timer. Så starta jeg et nytt game med samme karakter, for å trophy hunte litt og gjøre online quests, skal bli artig. =) Endret 16. februar 2010 av Akrabra Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen som har fått noe bekreftelse på at det er sendt fra elkjøp enda? Sendte mail tidligere i uken om når det ble sendt, fikk bare et svar tilbake om at det ble sendt i uke 7 men at det var på vei til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå