Gå til innhold

Den store White Knight Chronicles-tråden

dekar24k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg nettopp SMS fra Elkjøp om at spillet var forsinket til uke 7. Dette er samme dato som Platekompaniet og andre butikker får det inn også. Jeg visste det, at datoen til Elkjøp var feil. Hehe..

Så dere som fikk mail om at Elkjøp hadde sendt ut spillet...?Alt jeg fikk var en ordrebekreftelse..

Lenke til kommentar

Da fikk jeg nettopp SMS fra Elkjøp om at spillet var forsinket til uke 7. Dette er samme dato som Platekompaniet og andre butikker får det inn også. Jeg visste det, at datoen til Elkjøp var feil. Hehe..

Så dere som fikk mail om at Elkjøp hadde sendt ut spillet...?Alt jeg fikk var en ordrebekreftelse..

Fikk ordrebekreftelse og kvittering i ettertid, men status på orderhistorikken ble oppdatert til sendt på torsdag.

Har sendt mail til de for å finne ut hva som er rett.

Lenke til kommentar

Fikk da svar fra de at det var SMS som gjalt, alt for dårlig av Elkjøp. De har rett å slett blitt så alt for dårligere i det siste. Både på levering og slikt, kan jo ikke akkurat si at det er sendt når det faktisk ikke er sendt i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke Elkjøp på spill i det hele tatt? Skal man kjøpe spill i Norge kan man i det minste støtte de som har spesialisert seg på det, som Gamestop, Gamezone og Absoluttspill med fler. Elkjøp er mest for større elektronikk og spill er bare en liten sideavdeling de neppe bruker så mye tid på.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke Elkjøp på spill i det hele tatt? Skal man kjøpe spill i Norge kan man i det minste støtte de som har spesialisert seg på det, som Gamestop, Gamezone og Absoluttspill med fler. Elkjøp er mest for større elektronikk og spill er bare en liten sideavdeling de neppe bruker så mye tid på.

Enig. Kjøper aldri spill på Elkjøp, var bare denne gangen siden de lissom fikk det inn 3 uker før alle andre, men det var jo selvsagt bare tull.

Har nettopp bestilt fra VGP.ca nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...