Dunedain Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så nettopp reviewen til GT. Må innrømme at jeg ble overrasket over å "dårlig" spillet skulle være. Så tror jeg klarer å drøye dette til det kommer til under tohundrelappen hos Play.com. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wohoo...da ble mitt eksemplar sendt fra Elkjøp også Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 fikk spillet fra VGP i dag bare 4 dager etter at det ble sendt Noen som er med på litt multiplayer i morgen eller noe? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Til tross for middelmådige reviews; jo mer jeg ser på gameplay-videoer, jo mer ligner spillet på FFXI og FFXI er jo ikke akkurat for alle heller.. Jeg tror jeg kommer til å digge det! Er det noen som har fått spillet fra Elkjøp enda da? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 fikk spillet fra VGP i dag bare 4 dager etter at det ble sendt Noen som er med på litt multiplayer i morgen eller noe? Siden mitt ble sendt samtidig, trodde jeg det skulle komme i dag, men hittil ser det ikke slik ut. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg kan ikke skjønne at Elkjøp har sendt det ut, da det ikke eksisterer på nettbutikken (lenger) og ingen av butikkene har det på lager heller. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, Elkjøp-bestillere; har dere fått spillet enda? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, ikke fått det enda, men Elkjøp har jo blitt så trege etter de begynte å sende fra Sverige. Kommer vel til mandag/tirsdag vil jeg tro. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke fått mitt enda heller...like greit egentlig...alt for mange spill til å engang tenke på å starte på dette enda...huff hardt å være gamer! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Da fikk jeg nettopp SMS fra Elkjøp om at spillet var forsinket til uke 7. Dette er samme dato som Platekompaniet og andre butikker får det inn også. Jeg visste det, at datoen til Elkjøp var feil. Hehe.. Så dere som fikk mail om at Elkjøp hadde sendt ut spillet...?Alt jeg fikk var en ordrebekreftelse.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da fikk jeg nettopp SMS fra Elkjøp om at spillet var forsinket til uke 7. Dette er samme dato som Platekompaniet og andre butikker får det inn også. Jeg visste det, at datoen til Elkjøp var feil. Hehe.. Så dere som fikk mail om at Elkjøp hadde sendt ut spillet...?Alt jeg fikk var en ordrebekreftelse.. Fikk ordrebekreftelse og kvittering i ettertid, men status på orderhistorikken ble oppdatert til sendt på torsdag. Har sendt mail til de for å finne ut hva som er rett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk sms idag jeg også... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk da svar fra de at det var SMS som gjalt, alt for dårlig av Elkjøp. De har rett å slett blitt så alt for dårligere i det siste. Både på levering og slikt, kan jo ikke akkurat si at det er sendt når det faktisk ikke er sendt i det hele tatt. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg avbestiller fra Elkjøp nå og bestiller fra VGP istedet. Skjønner ikke at jeg bare ikke gjorde det med det samme. Noen som har fått fra VGP enda forresten? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg avbestiller fra Elkjøp nå og bestiller fra VGP istedet. Skjønner ikke at jeg bare ikke gjorde det med det samme. Noen som har fått fra VGP enda forresten? Fikk det på fredag (4 dager etter release) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor bruke Elkjøp på spill i det hele tatt? Skal man kjøpe spill i Norge kan man i det minste støtte de som har spesialisert seg på det, som Gamestop, Gamezone og Absoluttspill med fler. Elkjøp er mest for større elektronikk og spill er bare en liten sideavdeling de neppe bruker så mye tid på. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor bruke Elkjøp på spill i det hele tatt? Skal man kjøpe spill i Norge kan man i det minste støtte de som har spesialisert seg på det, som Gamestop, Gamezone og Absoluttspill med fler. Elkjøp er mest for større elektronikk og spill er bare en liten sideavdeling de neppe bruker så mye tid på. Enig. Kjøper aldri spill på Elkjøp, var bare denne gangen siden de lissom fikk det inn 3 uker før alle andre, men det var jo selvsagt bare tull. Har nettopp bestilt fra VGP.ca nå. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp. Nettopp, betaler da ikke 550-599 hos dem andre samma hvor spesialiserte dem er på spill. Elkjøp har levert altid raskt og billig så det er ikke så stort å tenke på... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Prisen er vel grunnen, 350kr for nye spill er jo røver kjøp. 387.30 NOK inkl. frakt fra VGP. På Elkjøp kostet det 410,- inkl. frakt så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå