Gå til innhold

Den store White Knight Chronicles-tråden

dekar24k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var White Knight Chronicles forhåndsbestilt hos elkjop. Steike jeg har venta lenge på dette spillet. Level 5 er en av de utviklerene jeg putter aller høyst på lista mi, og dette spillet ser ut til å være et etterlengtet solidt RPG spill til PS3.

Forresten så syns jeg elkjop.no fortjener skryt for prisnivået de holder og leveringstidene sine, ser ingen grunn til å bruke andre norske nettsider for å bestille spill. Håper det elkjop driver med kan presse ned prisene over hele linja. Noe må da konkurrentene gjøre for jeg tviler på at det er så mange andre som vil selge noe særlig etter at folk begynner å oppdage elkjop sine nettsider.

Lenke til kommentar

Da var White Knight Chronicles forhåndsbestilt hos elkjop. Steike jeg har venta lenge på dette spillet. Level 5 er en av de utviklerene jeg putter aller høyst på lista mi, og dette spillet ser ut til å være et etterlengtet solidt RPG spill til PS3.

Forresten så syns jeg elkjop.no fortjener skryt for prisnivået de holder og leveringstidene sine, ser ingen grunn til å bruke andre norske nettsider for å bestille spill. Håper det elkjop driver med kan presse ned prisene over hele linja. Noe må da konkurrentene gjøre for jeg tviler på at det er så mange andre som vil selge noe særlig etter at folk begynner å oppdage elkjop sine nettsider.

Enig, Elkjøp har virkelig tatt opp kampen om å levere spill og blu-ray filmer til meget fine priser...online vel å merke :)

Lenke til kommentar

Review av WKC på gamezone.com som dere kan lese her!

Overall score:

Overall: 8

This is a visual treat and a nice team-based game. The game’s failings – in the area of inventory management, and typical JRPG elements (after all, this game was originally released in December 2008 – so if you backtrack the development, you have a game started several years prior), but should give gamers a nice challenge and a solid and entertaining experience.

Lenke til kommentar

For min del var det heller en skuffelse men... Synes ikke gameplayet var noe særlig i tillegg til at grafikken skuffa en del. Men, bør kanskje dra det fram igjen en gang for å se hvordan det er nå. Er vel blitt gjort en del oppdateringer til det siden det først ble utgitt.

Lenke til kommentar

Sendte en mail til Elkjøp nettopp og spurte om de visste når spillet kom inn. Fikk følgende svar:

Hei og takk for din henvendelse

denne er desverre blitt ytterligere forsinket og vil komme inn til oss den 10.02. Denne vil da bli sendt tid\l deg så fort den kommer inn.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen

Jane

Kundesenter

Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten - vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

Lenke til kommentar

Samme her. Regner med vi får den før PAL versjonen kommer i det minste.

Eeep, men det er ikke noe som heter PAL og NTSC for PS3 - den regioninndelingen eksisterer ikke lenger, og du kan fint spille "amerikanske" PS3-spill på din "europeiske" PS3.

Men ja, det ble slakt på WKC altså? På tide å sjekke ut anmeldelser. Sannsynligvis ender det med kjøp uansett iom jeg har litt samlemani på JRPGer.

Lenke til kommentar

Sendte en mail til Elkjøp nettopp og spurte om de visste når spillet kom inn. Fikk følgende svar:

Hei og takk for din henvendelse

denne er desverre blitt ytterligere forsinket og vil komme inn til oss den 10.02. Denne vil da bli sendt tid\l deg så fort den kommer inn.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen

Jane

Kundesenter

Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten - vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

Rart, fikk oppdatering på min bestilling i dag eller i går at det var blitt sendt nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...