Walts Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg hadde bestilt det fra vgp, men så kostet det 350kr på elkjøp i helgen så avbestilte fra vgp og kjøpte på elkjøp. Så det sto 3.2.2010 på elkjøp men så vidt jeg vet er release nærmere slutten av februar i Europa Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Oisann, nærmer dette spillet seg også ja huff og huff... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Da er det bare 3 dager igjen til Elkjøp får inn spillet i følge dem selv. Haha.. Tviler steeerkt! Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Da var White Knight Chronicles forhåndsbestilt hos elkjop. Steike jeg har venta lenge på dette spillet. Level 5 er en av de utviklerene jeg putter aller høyst på lista mi, og dette spillet ser ut til å være et etterlengtet solidt RPG spill til PS3. Forresten så syns jeg elkjop.no fortjener skryt for prisnivået de holder og leveringstidene sine, ser ingen grunn til å bruke andre norske nettsider for å bestille spill. Håper det elkjop driver med kan presse ned prisene over hele linja. Noe må da konkurrentene gjøre for jeg tviler på at det er så mange andre som vil selge noe særlig etter at folk begynner å oppdage elkjop sine nettsider. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Da var White Knight Chronicles forhåndsbestilt hos elkjop. Steike jeg har venta lenge på dette spillet. Level 5 er en av de utviklerene jeg putter aller høyst på lista mi, og dette spillet ser ut til å være et etterlengtet solidt RPG spill til PS3. Forresten så syns jeg elkjop.no fortjener skryt for prisnivået de holder og leveringstidene sine, ser ingen grunn til å bruke andre norske nettsider for å bestille spill. Håper det elkjop driver med kan presse ned prisene over hele linja. Noe må da konkurrentene gjøre for jeg tviler på at det er så mange andre som vil selge noe særlig etter at folk begynner å oppdage elkjop sine nettsider. Enig, Elkjøp har virkelig tatt opp kampen om å levere spill og blu-ray filmer til meget fine priser...online vel å merke Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 noen som har fått sin kopi sendt av VGP enda? Min står fortsatt på pending :/ Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Eh, jeg tror ikke at Skandinavia får spillet før 24.02.10, men si ifra om dere får den om noen dager da. Hvem vet.. hehe.. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 noen som har fått sin kopi sendt av VGP enda? Min står fortsatt på pending :/ Samme her. Regner med vi får den før PAL versjonen kommer i det minste. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Review av WKC på gamezone.com som dere kan lese her! Overall score: Overall: 8 This is a visual treat and a nice team-based game. The game’s failings – in the area of inventory management, and typical JRPG elements (after all, this game was originally released in December 2008 – so if you backtrack the development, you have a game started several years prior), but should give gamers a nice challenge and a solid and entertaining experience. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 For min del var det heller en skuffelse men... Synes ikke gameplayet var noe særlig i tillegg til at grafikken skuffa en del. Men, bør kanskje dra det fram igjen en gang for å se hvordan det er nå. Er vel blitt gjort en del oppdateringer til det siden det først ble utgitt. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da var det sendt Håper jeg får det på Lørdag :s Og håper det ikke blir stoppet i tollen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Er det noen som har fått WKC fra VGP enda? Jeg ser at Elkjøp har fjernet lagerstatus på WKC nå (står ikke 03.02.10 lenger), så jeg regner med det bare er å glemme å få det derfra på en god stund. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 ^ Ikke ennå. det er vel litt for tidlig ennå. Jeg håper på å få det innen uka. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) ^ Ikke ennå. det er vel litt for tidlig ennå. Jeg håper på å få det innen uka. Sender du det til meg med det samme du får det? Sender deg adressen min på PM. .. Endret 3. februar 2010 av Dekar Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Sendte en mail til Elkjøp nettopp og spurte om de visste når spillet kom inn. Fikk følgende svar: Hei og takk for din henvendelse denne er desverre blitt ytterligere forsinket og vil komme inn til oss den 10.02. Denne vil da bli sendt tid\l deg så fort den kommer inn. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Jane Kundesenter Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten - vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gamespot er ikkje overbegeistret! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 5.1 av IGN :/ Lurer på hva mr.Furevik vil gi spillet når han skal skrive sin anmeldelse. 4/5 og 7-8/10 av det litt mindre sidene, men de litt større sidene gir det 5-6/10. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Samme her. Regner med vi får den før PAL versjonen kommer i det minste. Eeep, men det er ikke noe som heter PAL og NTSC for PS3 - den regioninndelingen eksisterer ikke lenger, og du kan fint spille "amerikanske" PS3-spill på din "europeiske" PS3. Men ja, det ble slakt på WKC altså? På tide å sjekke ut anmeldelser. Sannsynligvis ender det med kjøp uansett iom jeg har litt samlemani på JRPGer. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Her er en anmeldelse fra Gametrailers: http://www.gametrailers.com/video/review-white-knight/61564 Jeg tror jeg venter litt med å kjøpe spillet og heller sparer pengene til Final Fantasy XIII. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Sendte en mail til Elkjøp nettopp og spurte om de visste når spillet kom inn. Fikk følgende svar: Hei og takk for din henvendelse denne er desverre blitt ytterligere forsinket og vil komme inn til oss den 10.02. Denne vil da bli sendt tid\l deg så fort den kommer inn. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Jane Kundesenter Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten - vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen. Rart, fikk oppdatering på min bestilling i dag eller i går at det var blitt sendt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå