dekar24k Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Som utviklerne har sagt hadde de faktisk ikke plass til engelsk tekst, eller språk. Spillet har rundt 80-100 timers spilletid så tror nok de har brukt all den kapasitet de kan til å ha selve spillet og det orginale språket der. Jeg tviler på at det slippes en US/EU versjon uten engelsk dialog. Isåfall blir det bare en US version med engelsk tekst og that's it. Bra nok for meg though. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror det han mente var at de ikke hadde plass til Engelsk tekst og lydspor ved siden av den allerede Japanske, for de Japanske spillere. Men vi som får på Engelsk kan alltids få noe sånt via DLC Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja det var det jeg mente ^_^ Håper inderlig vi får spillet på engelsk tale da. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Selvfølgelig gjør vi det. Lurer på om stemmene vil kunne måle seg med Square Enix sine FF spill (FF12 er et praktfult eksempel mens FF10 bare er OK men til dels ganske "eh?") Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hadde ikke hørt om dette spillet før. Ser fett ut. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her er en omtale. Er litt usikker på dette spillet. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 The story campaign is easily completed in 25 to 30 hours, so really the game makes an excellent rental. Det var da ikke så mye som jeg hadde trodd. Hørte at det skulle vare rundt hundre timer. Ble litt usikker på spillet da jeg leste anmeldelsen, syntes den var veldig bra dog. Usikker om dette blir et kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 The story campaign is easily completed in 25 to 30 hours, so really the game makes an excellent rental. Det var da ikke så mye som jeg hadde trodd. Hørte at det skulle vare rundt hundre timer. Ble litt usikker på spillet da jeg leste anmeldelsen, syntes den var veldig bra dog. Usikker om dette blir et kjøp eller ikke. Digg for meg da, som ikke har tid til timesvis spilling hver dag. Uansett, story-campaignen er jo bare en del av spillet. Det som er kult er å levele, campe rare mobs, få rare drops osv. For ikke å glemme online-delen. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Eurogamer har kommet med en review av spillet (den importerte versjonen). klikk link vist det er noen som har lyst til å lese. http://www.eurogamer.net/articles/white-kn...s-review?page=1 Likte denne delen. You create an online avatar at the beginning of the game, adjusting fifty-four different sliders to achieve just the right breast size and angle. Amusingly, your avatar is along for the ride in single-player too as an eternally mute accessory to the plotline, gøyalt at du selv er med i singleplayeren. Endret 18. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Eurogamer har kommet med en review av spillet (den importerte versjonen).klikk link vist det er noen som har lyst til å lese. http://www.eurogamer.net/articles/white-kn...s-review?page=1 Likte denne delen. You create an online avatar at the beginning of the game, adjusting fifty-four different sliders to achieve just the right breast size and angle. Amusingly, your avatar is along for the ride in single-player too as an eternally mute accessory to the plotline, gøyalt at du selv er med i singleplayeren. Jeg trodde ikke jeg kunne bli enda mer gira enn jeg allerede var på dette spillet, men ble visst det etter jeg leste den anmeldelsen. Alt de skriver virker helt perfekt. Gleder meg så sykt til en engelsk versjon! Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg trodde ikke jeg kunne bli enda mer gira enn jeg allerede var på dette spillet, men ble visst det etter jeg leste den anmeldelsen. Alt de skriver virker helt perfekt. Gleder meg så sykt til en engelsk versjon! det blir jo nevnt at mange av questene i multiplayeren er kjedelige, men trur dei driver å fikser på det for å ikkje få dårlig kritikk når spillet kommer ut i vesten. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm... virker jo litt interessant dette spillet her. PS3 begynner å minne mer og mer på PS2 med tanke på mengden av ekslusive kvalitetsspill Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det som også er litt morsomt er at gameplayet ligner veldig på FFXI: Online. FFXI-spillere er helt sikkert enig med meg her. Jeg håper det er fellestrekk, helt klart, for FFXI er IMO det beste MMORPG/spillet noensinne. FF 11? Hæ? Sjelden vare, dere FF XI-spillere XD Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det som også er litt morsomt er at gameplayet ligner veldig på FFXI: Online. FFXI-spillere er helt sikkert enig med meg her. Jeg håper det er fellestrekk, helt klart, for FFXI er IMO det beste MMORPG/spillet noensinne. FF 11? Hæ? Sjelden vare, dere FF XI-spillere XD spillte litt FF 11 men sluttet etter en uke.........engasjerte aldri. håper dette blir bedre. Endret 18. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Jeje på tide å sparke liv i denne tråden igjen? Noen som har hørt noe nytt? Venter fortsatt veldig på det her .. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vinteren 2009 står det på release på wiki. På NA (north america). Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Vinteren 2009 står det på release på wiki. På NA (north america). Aaalt for lenge til. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Alternativet er å kjøpe det fra Japan sammen med en japansk/engelsk-ordbok ^_^ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er laget av Level 5, teamet back Dragon Quest VIII og Rogue Galaxy, så forvent god grafikk, en stor verden og engasjerende gameplay, men ikke en intelligent historie eller karakterer som utvikler seg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 WKC kommer "snart": Må si jeg helt hadde glemt denne tittelen her, og ser frem til å få en lanseringsdato snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå