dekar24k Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ja, da er det bare å få igang denne tråden igjen tenkte jeg. "The story of White Knight Chronicles begins in the kingdom of Balandor, where a princess's coming-of-age banquet is raided by an evil Corporation called Wizard. A boy called Leonard grabs the princess's hand and leads her to safety in the castle cellars, where he finds a strange suit of armor that transforms him into the White Knight – an ancient warrior with the strength to defeat the Wizard corporation forces. Leonard’s transformation into a mighty hero, the White Knight, is the beginning of a life-changing fantasy experience, fighting against the fiercest enemies. Alongside the huge single player quest, adventurers will be able to meet in online lobbies to team up for their quests through the wide world of White Knight Chronicles. Players will find friendship and team spirit in abundance as they journey through a land of awe-inspiring mountains, a lofty castle, a cavernous mine and a towering mobile city built on the back of a gargantuan creature. They’ll hone their combat skills and strategy against foe after foe in gripping melee battles with enemies large and small – and they’ll join a globe-spanning community of brothers (and sisters)-in-arms with a shared taste for adventure." TGS 2008 trailer http://www.youtube.com/watch?v=Tvd7IygNcFY Gameplay vid 1/3 http://www.youtube.com/watch?v=CJbd2Wos6g0 Gameplay vid 2/3 http://www.youtube.com/watch?v=SzIWkiHC49o Gameplay vid 3/3 http://www.youtube.com/watch?v=BwIYkVoW2UQ Developer interview kan sees på Gametrailers her. Gametrailers import preview: http://www.gametrailers.com/player/45087.html Endret 5. februar 2009 av Dekar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Aldri hørt om før, men det virket veldig interessant. Kommer til å følge med. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fra skaperne av knall titler som: Dark Cloud (2000) Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King (2004) Rogue Galaxy (2005) så dette skal skaffes Lenke til kommentar
leterel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Husker jeg rett om dette fikk en rimelig lunken mottakelse i Famitsu? (Ikke for at det behøver bety noe i hele tatt). Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dark Cloud var DET beste i sin tid! Ingen tvil om! Jeg gleder meg til dette! Husker jeg så videoen når det (videoen) først ble lansert. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det som også er litt morsomt er at gameplayet ligner veldig på FFXI: Online. FFXI-spillere er helt sikkert enig med meg her. Jeg håper det er fellestrekk, helt klart, for FFXI er IMO det beste MMORPG/spillet noensinne. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husker jeg rett om dette fikk en rimelig lunken mottakelse i Famitsu? (Ikke for at det behøver bety noe i hele tatt). mmmm vist eg husker rett så var det meste av det negative retta mot online delen og mangelen på voice funksjon. Men dette skal vist bli fikset i patcher. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Godt å høre. Vi trenger flere gode rollespill i denne generasjonen. Som antydet bør man vel også i stor grad ta Famitsus anmeldelser med en stor klype salt, de har virkelig klart å lire av seg mange rare karakterer i de siste årene (les: en smak som ikke samsvarer med min). Lenke til kommentar
virulence Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det komt noen antydninger til en europeisk lanseringsdato? Jeg vil ha dette! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er vel det rollespillet jeg ser mest frem til dette året. Håper inderlig det kommer snart! ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette sammen med Last Remnant (PC), Star Ocean 4 og FFXIII m/ V XIII blir det store i år. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 WKC import preview hos GT - HD selvsagt Lenke til kommentar
virulence Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 WKC import preview hos GT - HD selvsagt Fikk ikke akkurat mindre lyst på det spillet etter å ha sett den videoen. Genialt at de har med online Multiplayer, dog kanskje litt festbrems at det er hovedsakelig sidequests(ettersom jeg forsto) det baserer seg på. Det hadde jo vært konge å kunne spille gjennom hele storyen med venner. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ny import preview vid ute på Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/45087.html Spillet ser perfekt ut. Jeg gleder meg så sinnsykt. Edit: Så noen andre var før meg. Endret 5. februar 2009 av Dekar Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Håper de rasker på med en utgivelse i Amerika. Da blir det en rask import fra min side. Det kan da ikke ta så lenge å oversette spillet til Engelsk? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Håper de rasker på med en utgivelse i Amerika. Da blir det en rask import fra min side. Det kan da ikke ta så lenge å oversette spillet til Engelsk? Samme her, importerer med det samme jeg hører nyss om US release. Det tar nok litt tid å oversette spillet ja, husk at all dialog også skal spilles inn på engelsk, noe som sikkert tar en stund. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det blitt sagt noe meir om dette spillet kommer med japansk lydspor, og engelske undertekset og menyer? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Er det blitt sagt noe meir om dette spillet kommer med japansk lydspor, og engelske undertekset og menyer? Vel, det er jo Blu-Ray, så muligheten er der. Jeg har ikke hørt noe mer om det ihvertfall. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syns ihvertfall man kan få muligheten til å velge språk Som du sier så har man kapasitet til det i det minste. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Som utviklerne har sagt hadde de faktisk ikke plass til engelsk tekst, eller språk. Spillet har rundt 80-100 timers spilletid så tror nok de har brukt all den kapasitet de kan til å ha selve spillet og det orginale språket der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå