Gå til innhold

bytteklubben.no - Noen som bruker den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist jeg byttet et spill var i 2007. Viva Pinata byttet jeg bort mot Splinter Cell: Double Agent. Angret etterpå. Ikke fordi Double Agent ikke var et bra spill, men alle spill både før og etter Viva Pinata har jeg tatt vare på. Viva Pinata var jo faktisk også et av de virkelig originale spillene (originale som i original ide, ikke som at de andre er lastet ned)

 

Angret rett og slett på at jeg ikke beholdt det. Har nå 36 spill i hylla og kan begynne å kalle det en samling.

Eneste spillet jeg har returnert til butikk uten å engang tenke over det, var da jeg kjøpte Legendary. Kom hjem, spilte i en time og dro tilbake for å få igjen pengene mine. Møkkaspill.

 

Det ble litt Off Topic det her, men jeg tror de fleste fikk med seg at jeg ikke lenger bytter bort spillene mine :p

Lenke til kommentar

Hehe. hadde akkurat tenkt å startte en tråd om dette..

Bruker selv bytteklubben og synes det er ett genialt konsept. Har bare byttet 2 spill der til nå, og det har vært spill jeg ikke hadde spillt igjen.

Virker som det er litt få brukere der, så skulle gjerne sett at flere ble med.

 

Har du et spill i hylla du har spillt gjennom som ikke har mye gjennspillverdi, eller et spill du ikke syns var så bra og ikke kommer til å bruke det igjen?

Sleng det inn på bytteklubben, og ønsk deg noen andre spill du har lyst på. Er null stress, og da slipper man at spillene står i hylla å støver ned.

 

Må riktig nok betale 65,- kroner for å bytte. men synes dette er verdt det, da man kan bytte spill man ikke bruker mot noe nytt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har vært medlem av bytteklubben en del år, og brukt tjenesten et par ganger.

Eneste gangen jeg ble skikkelig skuffa var når jeg fikk trilogien til Hitman på tsjekkisk eller noe mot et annet spill jeg byttet bort. :p

Lenke til kommentar

Har benyttet meg av bytteklubben en gang. Da byttet jeg bort håpløse Assassin's Creed i noe annet. Noe jeg absolutt ikke har angret på. Kommer nok til å prøve det igjen dersom jeg gjør noen nye bomkjøp. Når jeg tenker meg om har jeg vel allerede gjort ett i Mirror's Edge. Regner med det blir slengt ut snart.

 

Synes siden fungerer veldig bra, men det hele er veldig rotete oppbygd. Det er dessuten irriterende at det ikke har vært mulig å søke etter spill i Firefox 3 på lenge nå!

Lenke til kommentar

Veldig trygt. Det er der poenget med betalingen ligger... se på det som en "forsikring" på at byttet går i orden. Du sender spillet inn til de som driver nettsiden (misstenker at det er bare én person, men alikevel...) som sjekker at begge spillene er i orden, og sender ditt nye spill til videre til deg.

 

Du får så klart ikke noe tilbake før motparten har sendt inn sitt spill, men om det mot formodning skulle skje - vil du få tilbake ditt eget spill OG pengene du betalte. Praktisk :)

 

Jeg har gjennomført 13 bytter der, både for meg selv og kamerater - og det har gått i orden hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Har brukt det flere ganger, og han som driver det er veldig nøye på kvaliteten på alt sammen. Det er trygt, men samtidig har jeg funnet ut at jeg stort sett heller kjøper meg et nytt PS3-spill til 100-200-300 kroner enn å betale 65 kroner for å bytte bort et av mine gamle spill.

 

Men som flere har sagt over meg; det er helt trygt!

Lenke til kommentar

Byttet 4 spill hvis jeg husker riktig. Da var jeg helt sikker på at jeg ikke kom til å savne dem. Spilla var

187 ride or die (fikk det i gave, rørte det aldri mer etter 10 min spilling)

Medal of honour: frontline (kjedelig)

Crash nitro kart (yay go karts som kjører 20 km i timen)

Superman: man of steel (var ikke mitt men jeg tror ikke det kommer til å bli savnet for å si det sånn. Ikke bedre enn det nyeste eller superman 64)

 

Tjenesten fungerer godt, men det er jo litt stress å måtte pakke inn spill og sende dem i posten da.

Lenke til kommentar

Har brukt siden en god del ganger(ikke de siste 7-8 månendene), og har i grunn aldri opplevd problemer rundt selve byttene. Noen ganger er ventetiden lang, men det må man nesten rekne med når man handler med private personer. Det eneste jeg har å påpeke er at siden kan være noe vanskelig å navigere rundt i, mulig dette har bedret seg de siste månedene. Og så finner jeg selv aldri noen interessante bytter, men venter man noen dager kommer det alltid flere gode bytteforslag i inboxen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...