Gå til innhold

Ipod`en sa takk for seg, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Min 20 dager gamle ipod sa takk for seg igår. Alt på harddrddisken ble slettet, det gikk ikke an å skru den av pluss at den var glovarm på baksiden. Jeg regner med at den trenger en reparasjon. Hva gjør jeg nå? Den er kjøpt fra apple.no. Skla jeg sende inn Ipoden i originalesken med alt utstyr til Apple, eller blir den hentet på døra? hjelp! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med apple.no (der du kjøpte den) sin kundeservice, de bør forklare hvilken fremgangsmåte som skal benyttes ved en retur av et produkt. Det er jo dem du har kjøpt varen av, så hadde vel ikke vært så dumt å snakket med dem, fremfor å spørre oss?

Lenke til kommentar
Ta kontakt med apple.no (der du kjøpte den) sin kundeservice, de bør forklare hvilken fremgangsmåte som skal benyttes ved en retur av et produkt. Det er jo dem du har kjøpt varen av, så hadde vel ikke vært så dumt å snakket med dem, fremfor å spørre oss?

Jeg tenkte at folk på forumet har hatt erfaring med slikt, tydlighvis feil. Det er jo tross alt et forum. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte at folk på forumet har hatt erfaring med slikt, tydlighvis feil. Det er jo tross alt et forum. :roll:

Hores med ut som produksjons feil spor du meg, produksjonsfeil er vel ikke tingen aa spor om her paa forumet? Uansett taa aa kontakt Apple.no det er de du skal reklamere til uansett, produktet fungerer ikke tilfredsstillende, saa jeg regner med at de vil gi deg en ny uten at jeg er sikker paa det.

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Det kommer en person fra TNT eller en lokal helt med en eske og ber deg putte Ipoden din i , så sendes den til Nederland iog kommer tilbake på døra di etter et vist antall dager ...

Akkuratt det jeg lurte på, takk.

Lenke til kommentar

tro meg det løser nok ikke. Ipoden har noen problemer ja. Som regel løses dette ved oppgardering o.l.

ekke uten grunn at jeg har til nå hatt 4 ipoder siden desember, heldig med at applestore bytter ut min.

uansett, problemet med at den sletter alt. dersom din ikke er oppgardert så kan det ha seg at dne har sovnet inn. Har du prøvd tvunget firewire modus?

en annen ting er kanppene, selv om det er prøvd så kanskje prøv det, mens strøm apda. er i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...