TheScorp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei! Synes godt det kan være en liten informasjonstråd/artikkel om at Gamer.no faktisk har en egen kanal på Quakenet, slik at det blir noe mer livat der. For tiden er det kun de samme som går igjen hele tiden. Så litt nytt blod å trakassere hadde jo vært kjempemessig! Ser at det var en artikkel på gamle gamer.no om det; www.gamer.no/artikler/gamer_no_paa_irc/3226 så det er mulig den blir tilgjengelig så fort systemet er oppe, men inntil da! Last ned mIRC, (eller en annen IRC klient) og koble til en av Quakenet sine servere, og kom å bli med på diskusjonene i #gamer.no ! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her har du den gamle siden hvert fall Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jøss, artikkelen var relativt mye eldre enn jeg trodde... Men vi er der enda ihvertfall! Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mulig jeg stikker innom i kveld! Prøvde en norsk data side sin irc kanal rett før jul, og jeg synes det var gøy. Så ble pc'en litt rar.. Jeg reformaterer og glemmer irc kanalen. Tror jeg prøver meg på nytt! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skal ta meg en tur innom jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå