Bjonski Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Flott. Vet du om det er noen skandinaviske guilder der? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Flott. Vet du om det er noen skandinaviske guilder der? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2053 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Er vel endel av de. Har sett Mor'di vase rundt her på forumet, samt Norske Folk. Er vel også en god del nordmenn i Ragnarok. Og sikkert mange flere, men disse tre er iværtfall å spore opp her på forumet om du vil. By the way, "most epic moment in AoC" videoen til Ragnarok var moro Nesten så jeg får lyst til å resubbe når jeg ser slike videoer. Snakk om tatt på senga. Endret 1. april 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Flott. Vet du om det er noen skandinaviske guilder der? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2053 Ragnarok frister, men de virker litt "hardcore". Frykter av jeg ikke passer inn der med det første, ikke er jeg 18 heller(59 dager igjen). Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vi tar inn casuals også Så lenge de gjør simple ting som å signe før raid vist de vil raide og ta i mot order fra PvP officers i Siege/Zerg. Vi er en stor guild, så vi er avhenging av både causals og hardcore for å holde det i gang. Når det gjelder aldersgrense, så har vi tatt inn flere 17åringer, så lenge du skriver en god søknad og kan vise at du oppfører deg voksent under intervju og trial Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var visst enda i Jotunheimen, så da forblir jeg der. Jeg trodde nemlig jeg var kicket pga. innaktivitet i flere måneder. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Skuff.. Min kjære bear shaman ved navn Wasd ble overkjørt og må nå bytte navn. Det navnet var jo episk! Edit: byttet navn til Dafs Hva er det å gjøre på lvl 80, bortsett fra raid og siege? Endret 2. april 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ganke lowbies? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Minigames, world pvp eller duels i epic kheshatta Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Hvordan er crafting nå for tiden? Endret 2. april 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Funker så som så, er bedre enn hva det var før! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Da har jeg fått gjort ferdig "The Grim Grey God", nå mangler jeg bare tanna fra Vistrix så kan jeg begynne å kjøre Black Ring Citadel Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Håper funcom kommer med et eller annet shield man kan få når man snakker med NPC'er så du isje kan bli drept. for det virker jo søren som ingen har skjønt faktumet at det er i mot reglene å ganke folk som snakker med NPC'er. Man trenger det jo, blir ganket når eg snakker med NPC'er hele tiden og når eg "teller" de og sier det isje er lov kommer de med "OMG are you stupid, ofc its allowed" helt tragisk-.- (før noen kommer med en "jo det er lov forde det går ann" kommetar foreslår eg at dåkkar leser reglene til AoC, Ganking av folk som snakker med NPC'er telles som harassme og kan føre til ban) funcom Give "shield of the talking" Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er vel ikke værre enn å bare rapportere de som gjør det? Uansett, sitter å installere spillet for øyeblikket, siden det har vært så mye snakk om spillet i det siste, så ble jeg rett og slett dratt inn selv. Spent å se hvordan ting har forandret seg på nesten et år. Lenke til kommentar
lmaolol Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 vurderer sterkt å begynne igjen, men er ikke sikker Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Derfor du må prøve det ut for å se om dette er et spill for deg vettu Er det noe du lurer på in-game er det bare å spørre her, er ganske mange som jevnlig sjekker forumet. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 er alltid godt å høre at folk har tenkt å begynne, alltid kjekt med nye folk i spillet og håper spillet er godt på vei opp igjen Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ta kontakt med meg In-game på Fury , Grimberg - Staalpungen eller Helena hvis dere nye lurer på noe Jeg er med i den norske guilden "Norske Folk" , vi har ca 560 karakterer i guilden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå