Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel endel av de. Har sett Mor'di vase rundt her på forumet, samt Norske Folk. Er vel også en god del nordmenn i Ragnarok. Og sikkert mange flere, men disse tre er iværtfall å spore opp her på forumet om du vil.

By the way, "most epic moment in AoC" videoen til Ragnarok var moro :p Nesten så jeg får lyst til å resubbe når jeg ser slike videoer. Snakk om tatt på senga.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Vi tar inn casuals også :) Så lenge de gjør simple ting som å signe før raid vist de vil raide og ta i mot order fra PvP officers i Siege/Zerg. Vi er en stor guild, så vi er avhenging av både causals og hardcore for å holde det i gang.

 

Når det gjelder aldersgrense, så har vi tatt inn flere 17åringer, så lenge du skriver en god søknad og kan vise at du oppfører deg voksent under intervju og trial :)

Lenke til kommentar

Håper funcom kommer med et eller annet shield man kan få når man snakker med NPC'er så du isje kan bli drept.

for det virker jo søren som ingen har skjønt faktumet at det er i mot reglene å ganke folk som snakker med NPC'er.

Man trenger det jo, blir ganket når eg snakker med NPC'er hele tiden og når eg "teller" de og sier det isje er lov kommer de med "OMG are you stupid, ofc its allowed" helt tragisk-.-

(før noen kommer med en "jo det er lov forde det går ann" kommetar foreslår eg at dåkkar leser reglene til AoC, Ganking av folk som snakker med NPC'er telles som harassme og kan føre til ban)

funcom Give "shield of the talking" :D

Lenke til kommentar

Er vel ikke værre enn å bare rapportere de som gjør det?

 

Uansett, sitter å installere spillet for øyeblikket, siden det har vært så mye snakk om spillet i det siste, så ble jeg rett og slett dratt inn selv. Spent å se hvordan ting har forandret seg på nesten et år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...