Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult, er noen greie å poster linken til den topic'en som forteller hva man må gjøre for å komme seg inn på test serveren? :)

 

To ting tho.

Tre faktisk.

 

1 , Først må jeg skaffe meg en patch som gjør at jeg kan kjøre DX10 på XP, men får bare google det hehe..

2 , Må jeg liksom kopiere hele AOC mappa og lage en ny for test serveren? Eller kan jeg bruke samme mappe men f.eks bare annen exe fil når jeg ønsker å logge meg på test serveren?

3 , Har hørt noen rykter om at man kan velge å starte med full T2 equiptment på char'n sin når man starter, bare for å teste ut, stemmer det?

Lenke til kommentar

1 , Først må jeg skaffe meg en patch som gjør at jeg kan kjøre DX10 på XP, men får bare google det hehe..

Ville ikke stolt helt på DX10 @ XP.

 

 

2 , Må jeg liksom kopiere hele AOC mappa og lage en ny for test serveren? Eller kan jeg bruke samme mappe men f.eks bare annen exe fil når jeg ønsker å logge meg på test serveren?

Du må kopiere hele AOC mappen for å logge inn på testlive serveren, for du laster ned mange patcher som gjør at det ikke vil bli spillbart på live serveren

 

3 , Har hørt noen rykter om at man kan velge å starte med full T2 equiptment på char'n sin når man starter, bare for å teste ut, stemmer det?

Du får armor etter din level, kan også få full pvp armor.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Om maskinen din kræsjer mye/ofte til blåskjerm så er det noe galt med hardwaren i maskinen din, Vista 32bit funker og er meget stabilt.

hvem har sagt at jeg får blåskjerm? snakker om at programmene slutter å funke, ikke pcen krasjer :p Kanskje jeg formulerte meg dårlig :) har btw Vista ultimate 64bit og vista home premium 32 bit på samme pc :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Nå er jeg lei healingen i AoC. Jeg hadde håpet på noe mer enn en stor heal og to HoT's som PoM (og Lance of Mitra selvsagt). Men det ble så repetivt for min del at jeg gav opp all healingen in-game. Skuffende synes nå jeg, for jeg elsker å være healer, men jeg trenger også litt mer enn tre-fire heals. Ble jo bare WoL + EoL og den store healen når det var ytterst nødvendig.

Lenke til kommentar

Til Nesumar: Skriver her jeg :) Leveling tida er omtrent lik 1-70 på TBC etter at man gjorde at man trengte mindre XP for å levle. Levlinga går veldig kjapt :) Man kan jo begynne å raide i level 75+ på AoC så det er ikke noe problem :) Man trenger ikke geare seg opp heller :)

 

Edit: 3 smileys på skrå!

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...