Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Da vart AoC kjøpt, innstalerer nå og gleder meg til å spille. Noen tips til meg som nybegynner?

Ta det med ro når du levler og ikke bry deg om du dør når du quester. Bytt instance når slikt skjer og bare ha det koselig. Om du registrerer deg på Fury og trenger hjelp kan du whispre meg (Zphin) om jeg er pålogga :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Kan ikke noen lage en topic der man paster inn patch-notes info og sånt? :p Orker ikke grave på det offielle forumet men hadde vært så utrolig greit å bare ha alt inne i en egen topic, noe aka "Den store patchnote tråden".

Jeg kan lage ett :)

Lenke til kommentar

Til thadon: Dersom du ikke ønsker Open-World PvP og velger Crom PVE-server så kan du bare sende en tell til Yendil (bare å legge meg til som venn også ;)).

Jeg kan hjelpe deg med ting du lurer på, samt hjelpe deg med noen vanskelige quests innimellom ;)

 

Til Sondre: Gjør det =)

Endret av Decree of Justice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er litt usikker på om jeg skal ta med alle de "små" patchene som inneholder små fikser, men slik det er nå så tar jeg med absolutt alle patchene. Innspill blir motatt med stor takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ja bare ta med alle sammen, bare legg dem i sånn spoiler greier og skriv datoen over, blir kjempebra takk :)

Will do, har sendt deg et PM forresten. Kommer nok noen til når jeg er ferdig med "din" post. Om du vil hjelpe da selvfølgelig :)

Lenke til kommentar

For å avinstallere gjør du følgende:

Høyreklikk på My Computer

Velg Manage (behandle på norsk)

Trykk på Device Manager

Finn Display Adapters

Høyreklikk på driveren og velg

Uninstall

 

 

Dersom det ikke funker å avinstallere og intstallere på nytt anbefaler jeg deg å ta turen innom:

http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=28

Spør der =) De har sikkert en løsning ;)

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar
For å avinstallere gjør du følgende:

Høyreklikk på My Computer

Velg Manage (behandle på norsk)

Trykk på Device Manager

Finn Display Adapters

Høyreklikk på driveren og velg

Uninstall

 

 

Dersom det ikke funker å avinstallere og intstallere på nytt anbefaler jeg deg å ta turen innom:

http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=28

Spør der =) De har sikkert en løsning ;)

 

Takk for at du prøver å hjelpe, men ingenting har virket nå.

 

Gikk inn på Enhetsbehandling-> Skjermadaptere. Der hadde jeg faktisk 2 Nvidia Gforce 9800 GX2 drivere. Avinstallerte de begge og deretter installerte jeg 182.06 driveren på nytt. Hjalp ingenting. Fortsatt får jeg bare lyd og ødelagt bilde. Ikke en gang log in bilde kommer opp. Skal prøve da funcom forumet.

Edit: Ser ut som det er flere som fikk problemer etter patchen

Endret av suder
Lenke til kommentar

Har spillt litt nå og elsker det så langt. Er lvl 23 og har fått bli med i en guild med masse greie mennesker, han ene hjalp meg med oppdrag fra klokka 2 til 5 i går kveld, kan si at tiden fløy ja. Er på PvP server, men er på langt nær så mange drittunger som det var i WoW ser det ut som, er glad at det er 18årsgrense enda jeg ikke er 18 selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...