Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
hvis du surfer rundt på general forumet til AoC er det flere poster som sier rundt mai :)

 

Gjør det hele tiden, men har ikke sett en offisiell post fra Funcom hvor de sier dato. Har lest den posten om at det kan ta tid og krever mye testing, men har enda til gode å se de sier Mai eller til sommeren. Det jeg har lest er brukere som gjetter seg til en Mai utgivelse. Derfor vil jeg gjerne ha link til hvor de sier dette, siden dette virker som ren gjetting også fra deres side.

 

Er bare nysgjerrig, jeg. :)

 

Edit: Hvis det er sant, så synes jeg forsåvidt det er en lang stund å vente. Greit at det er en stor patch da.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du surfer rundt på general forumet til AoC er det flere poster som sier rundt mai :)

 

Gjør det hele tiden, men har ikke sett en offisiell post fra Funcom hvor de sier dato. Har lest den posten om at det kan ta tid og krever mye testing, men har enda til gode å se de sier Mai eller til sommeren. Det jeg har lest er brukere som gjetter seg til en Mai utgivelse. Derfor vil jeg gjerne ha link til hvor de sier dette, siden dette virker som ren gjetting også fra deres side.

 

Er bare nysgjerrig, jeg. :)

 

Edit: Hvis det er sant, så synes jeg forsåvidt det er en lang stund å vente. Greit at det er en stor patch da.

Når Funcom sier ting tar tid og krever mye testing, må du ikke forvente deg det om en måned eller to, heller nærmere 4-5 måneder :) De gjør ikke ting så kjapt :)

Lenke til kommentar

Går under navnet Nalianas, 55 ranger på Fury. Vist noken vil slå av ein prat eller finne på noke så er det bare og legge meg til.

 

Btw, syns og huske at før eg slutte så funket programmet Xfire in-game AoC, men det gjør det ikkje for meg nå. Nokon andre som har/har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar

Hei har vært ute og er vel til dags dato ennå ikke begynt å spille AOC igjen, men kommer nok. Så jeg lurer på hva som kommer i denne stor patchen? No spess?:))

 

Og var innom en snartur forrige uke og tok villas for det var det eneste jg huska jeg måtte gjøre for å få XP før jeg slutta, og jeg syns villaene virka mye lettere nå, er de det?:p

Lenke til kommentar
Hei har vært ute og er vel til dags dato ennå ikke begynt å spille AOC igjen, men kommer nok. Så jeg lurer på hva som kommer i denne stor patchen? No spess?:))

 

Og var innom en snartur forrige uke og tok villas for det var det eneste jg huska jeg måtte gjøre for å få XP før jeg slutta, og jeg syns villaene virka mye lettere nå, er de det?:p

Feats'a dine har begynt og funke, så de virker lettere, og jeg tror de har blitt tuna ned litt ja :)

Lenke til kommentar

Lurer veldig på om jeg skal overføre figuren min til en PvE server jeg, det er jo helt kaos med en haug med gankere :) Kjempe bra at det er masse spillere men litt slitsomt når du er fks en guardian i full tank spec...overlever ikke lenge mot pvp spec spillere.

 

Ikke sjekket enda men det er vel bare 1 pve server igjen vel...håpe det ikke er helt dødt der da.

Lenke til kommentar
Lurer veldig på om jeg skal overføre figuren min til en PvE server jeg, det er jo helt kaos med en haug med gankere :) Kjempe bra at det er masse spillere men litt slitsomt når du er fks en guardian i full tank spec...overlever ikke lenge mot pvp spec spillere.

 

Ikke sjekket enda men det er vel bare 1 pve server igjen vel...håpe det ikke er helt dødt der da.

Det er to PvE servere, Crom (som består av alle de tidligere PvE serverene) og Blackscar (?) som er fresh start serveren. Selv er jeg på Crom som har masse liv og absolutt ikke noe populasjon trøbbel. Det er også mye pvp i Border Kingdoms sonene og minigames går hele tiden, så du vil ikke miste pvp. Etterhvert skal det visst også bli mulig å declare war mot andre guilds som da vil aktivere world pvp mellom de guildene. :)

Endret av Zipp
Lenke til kommentar
Lurer veldig på om jeg skal overføre figuren min til en PvE server jeg, det er jo helt kaos med en haug med gankere :) Kjempe bra at det er masse spillere men litt slitsomt når du er fks en guardian i full tank spec...overlever ikke lenge mot pvp spec spillere.

 

Ikke sjekket enda men det er vel bare 1 pve server igjen vel...håpe det ikke er helt dødt der da.

Det er to PvE servere, Crom (som består av alle de tidligere PvE serverene) og Blackscar (?) som er fresh start serveren. Selv er jeg på Crom som har masse liv og absolutt ikke noe populasjon trøbbel. Det er også mye pvp Border kingdoms sonene og minigames går hele tiden, så du vil ikke miste pvp. Etterhvert skal det visst også bli mulig å declare war mot andre guilds som da vil aktivere world pvp mellom de guildene. :)

 

Høres bra ut!! Må virkelig si Funcom har gjort mye bra siden starten av AoC...Funcom har ihvertfall vunnet min tillit igjen.

 

Alle mine chars er da overført til Crom :) Bare å vente 30min eller noe før jeg kan spille..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Skal i allefall spille på Fury, det er jeg sikker på. Men nick er jeg litt usikker på derimot, skal begynne i natt. Er opptatt i hele kveld, hadde ikke forutsett at pakken som ble sendt i går skulle komme i dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...