Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med AoC når jeg var på omtrent lvl 30 (ranger)...startet nå opp på en trial konto kun for å teste da jeg har fått meg en mye bedre pc

 

Det jeg vil vite er:

Hva er det som er bra med Age of Conan? Er sieges gøy?osv...

 

Jeg lurer rett å slett på om dette spillet har noe å tilby som andre mmos ikke har?

 

These questions need answering!:p

 

 

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=14133

 

Start med å lese denne 8 måneder gamle tråden, som kom samtidig med expansion. Jeg har skrevet en lengre post litt ned på første siden. Det var da i mai 2010 status.

 

Kan du korte den ned litt Atomics. I korte termer hva er det du har imot spillet?

 

 

 

Tror du misforsto her, jeg her intet imot spillet, forsøker bare å hjelpe de som er usikre med å finne ut mest mulig. Mange som vet svært lite om spillet, annet enn launch 2008. Expansion har også kommet, flott utvidelse for de som har kommet så langt.

 

Men er man ute etter WOW, så er nok WOW svaret. AoC er AoC, det er annerledes, både PC kravmessig og engasjement messig når man spiller. Mange som ikke "taklet" at man faktisk måtte være aktiv under kamp med melee i AoC, hvis de var vant til autoattack...

 

Jeg ser frem til patch 2.1 som helhet, og Dreamworld oppgraderingen som gjør spillet litt bedre på flere måter.

 

Kan også nevne at ny expansion er på konseptstadiet, og er i produksjon i Beijing kontoret atm. Jeg forventer release tidligst 2012 pga TSW fokuset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og så et annet spørsmål...Hvilken klasse er best for lvling?pvp?

 

Og blir bear shaman sett på som kun healer?

 

Nei BS er helt rå og den meste komplette klassen antankelig.

 

For ren leveling er det vel best med en klasse som kan gjøre AoE (flere mobs samtidig).

Tenker demo, necromancer,tos,pom.

 

For OP PvP klasse gå for guardian.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Og så et annet spørsmål...Hvilken klasse er best for lvling?pvp?

 

Og blir bear shaman sett på som kun healer?

 

Spiller selv Bear Shaman, og det er definitvt en klasse som slår hardt for seg solo! Heals er aktivert av slag, så det er en aktiv healer. I grupper er det nok mest en support healer tror jeg.

 

Best klasse? Pick one...og tren med den. De fleste, om ikke alle blir gode om du kan spille dem.

Lenke til kommentar

Tror du misforsto her, jeg her intet imot spillet, forsøker bare å hjelpe de som er usikre med å finne ut mest mulig. Mange som vet svært lite om spillet, annet enn launch 2008. Expansion har også kommet, flott utvidelse for de som har kommet så langt.

 

Men er man ute etter WOW, så er nok WOW svaret. AoC er AoC, det er annerledes, både PC kravmessig og engasjement messig når man spiller. Mange som ikke "taklet" at man faktisk måtte være aktiv under kamp med melee i AoC, hvis de var vant til autoattack...

 

Jeg ser frem til patch 2.1 som helhet, og Dreamworld oppgraderingen som gjør spillet litt bedre på flere måter.

 

Kan også nevne at ny expansion er på konseptstadiet, og er i produksjon i Beijing kontoret atm. Jeg forventer release tidligst 2012 pga TSW fokuset.

 

Ok hehe så de første linjene hvor du skrev som mange med meg ble skuffet over spillet, etterfulgt av en lang liste issue. Regnet med at dette var ankepunkter mot spillet.

 

Ja utvidelsen er flott. Fantastisk grafikk, større soner (mer MMO aktig).

Dessverre har jeg ikke spilt denne så mye selv da factionsgrinden er helt hinsides.

Er skuffet over FunCOm på dette punktet da de tidligere har tatt avstand de som lager spill med grind da dette er kjedelig.

Ser vi på "vanilla" AoC var jo også veldig lite grind (bare litt sign post quests i FotD rundt lvl40).

Men virket som de hadde skjønt at grind er bra for business og til gangs gått inn for for det i ekspansjonen.

 

Selv styrer jeg unna dette og velger heller PvP løpet.

 

Dreamworld vil være bra for AoC for min del ikke først og fremst fordi AoC trenger bedre grafikk (det er fortsatt av de beste på dette der ute), men fordi de kanskje endelig kommer i mål på dx10 og enda mer får en motor som er raskere å lage nytt innhold på. Dette er kanskje FunComs største Achilles hel med AoC nå. De bruker nemlig altfor lang tid på lage nytt innhold.

 

Det med ny ekspansjon var helt nytt for meg, dog synes jeg det er på tide og vel så med noen nyheter rundt det.

 

Er det du sier nå at det blir en ny ekspansjon i Khitai setting??

Hvis så håper de ikke fullstendig ignorer PvP denne gangen, og toner ned grinden. :D

Lenke til kommentar

Er level 48 med Kleoh. Holder på med gathering questene for å få litt variasjon.

 

Regner med jeg blir level 50 i dag.

 

Da koser du deg nok i FOTD området da, er masse quests der, masse Vanir også! Vært i Haunted Forest (?) og gjort oppdragene der da?De gir noen gode rewards nemlig!

 

Dro ikke til E. Mountains før lvl 52 selv tror jeg.

Lenke til kommentar

Er level 48 med Kleoh. Holder på med gathering questene for å få litt variasjon.

 

Regner med jeg blir level 50 i dag.

 

Da koser du deg nok i FOTD området da, er masse quests der, masse Vanir også! Vært i Haunted Forest (?) og gjort oppdragene der da?De gir noen gode rewards nemlig!

 

Dro ikke til E. Mountains før lvl 52 selv tror jeg.

 

Gjort questene i haunted forest ja, men brukte to offline lvls fra 48 til 50 pga. jeg brukte gårdagen til crafting.

Skal ta det rolig mot 80 slik at jeg ikke blir lei så fort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spilte Age og Conan for fire- fem måneder siden, vet ikke hvorfor jeg sluttet. Er det fortsatt aktivitet på Chrom? Jeg hadde en level noe-og-tjue Bear Shaman og det var temmelig moro. Burde jeg investere i tilleggspakka også, den nye rasen ser tøff ut, for å si det mildt!

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...