Bjonski Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 anbefaler deg til å stå over å starte igjen. Aoc er et greit Adventure game, men en svært dårlig mmorpg! combat systemet er bare tull og instances er håpløse. Dette er selvfølgelig DIN personlige mening. Jeg deler ikke den meningen med deg. Jeg finner combat-systemet engasjerende og morsomt, samt litt "vanskelig" i forhold til WoW. Instancene er godt gjennomførte med mye variasjon mellom de forskjellige instancene som finnes. Noen er public, andre er team-baserte. WoW er et helt OK MMO som følger diverse standarder, men det blir også veldig lite engasjerende etterhvert. Jeg toppet DPS-meter som Death-Knight med 4300 GS mot mage og huntere med over 5000 GS bare ved å spamme 3-4 knapper og være nogenlunde våken. Skal ikke kritisere WoW alt for mye da jeg synes det er et helt greit MMO med gode systemer, men det er også veldig "mainstream" og satser på å treffe flest mulig spillere. AoC har sin egen nisjè med engasjerende combat system, utrolig grafikk og gode dialoger/hovedquests. Nå er det også lite lurt å komme til AoC delen av forumet å kritisere spillet. Du VIL bli møtt med motstand Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 har spilt WoW en del, så det orker jeg ikke! Spiller dere på crom? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 har spilt WoW en del, så det orker jeg ikke! Spiller dere på crom? Jeg spiller på Crom, ja. Vet ikke hvor de andre spiller tho. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 har mine eksisterende karakterer på fury, liker litt følelsen av at jeg allti kan bli voldtatt hvis jeg ikke passer meg. Det som er litt conan følelse for meg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Den følelsen fikk jeg oppleve hele tiden, derfor flyttet jeg til Crom Endret 24. september 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hmm, tror kanskje jeg fyrer opp en trial account jeg, så jeg får testet litt ut! Har forøvrig ikke kjøpt rise of the godslayer, noe jeg kanskje burde gjøre hvis jeg skal resubbe? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hmm, tror kanskje jeg fyrer opp en trial account jeg, så jeg får testet litt ut! Har forøvrig ikke kjøpt rise of the godslayer, noe jeg kanskje burde gjøre hvis jeg skal resubbe? Trenger ikke expansion egentlig. Det er et nytt område for lvl 20-40, hovedsaklig for Khitan spillere. Resten er på level 80. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har en lvl 80 men jeg er så usikker! Er redd for at jeg resubber og det er gøy i 1 dag, før det bare blir kjedelig Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dinget 80 på HoX i går. I dag blir det T1 raid før det resettes natt til tirsdag. Da får jeg gjort 2x T1 raids på en uke Tirsdag er det T2 med guilden. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Var visst T2 i dag:) Fikk gjort W1 og W3, hadde ikke nok healere for W2. Fikk to HoX items Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Pugga litt T1 i dag sammen med Vikings. Fikk T1 wrist. edit: en fordel å legge ved rett bilde. Endret 28. september 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hadde du giddet reise til cimmeria for å ta bilder, hvis du har lite å gjøre på? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Var i Conall's Valley i går, men grunnet mye tåke ble bildene dårlige. Noen andre steder i Cimmeria du vil se? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tja, ymirs pass og eiglophian mountains? Alle områdene i cimmeria liker jeg, sålenge det er fra cimmeria! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Har ikke fått spilt noe særlig i dagene som har vært. Skal se om jeg får til å ta noen bilder i løpet av uka. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Spillmotoren visste seg fra sin dårlige side og ga meg et he****e. Har veldig kraftig pc, men fikk fortsatt masse problemer. Spilletiden er utløpt, så jeg får ikke tatt noen bilder. Får følge med på updates om motoren blir bedre optimalisert før jeg subscriber igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan er seiges og slikt i Conan nå om dagen? Eller er det bare pve i endgame nå for tiden? Lenke til kommentar
pxK_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan er seiges og slikt i Conan nå om dagen? Eller er det bare pve i endgame nå for tiden? Sieges funker ikke til den dagen idag. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Noen av bildene er urgamle. Har ett par til om du vil ha mer. På det nederste bildet, han med grønn kappe, hvilke class er han? Hvilke classer bruker two handed weps i AoC? Vil starte med en MMO men ikke helt sikker enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå