Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

eg leste spillmagasinet.no sin anmeldelse for rise of the godslayer og må si at eg nærmest sikkler for å begynne igjen nå asså :D

 

de ga det terningkast 6 og sa at AoC var nå garantert det beste MMO-et for voksene på markede. må se om eg kansje begynner med AoC igjen, kom jo aldri til 80.

 

signet opp for unlimited trial slik at eg kan spille så mye eg ønsker i tortage så for eg se om eg får gleden inn igjen for det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

kjenner på meg at det frister meget med AoC nå. Eneste som stopper meg er at jeg er den eneste blant vennene mine som spiller spillet, og jeg er slik som liker å spille mmo's med kompiser, har minner fra starten av AoC hvor vi var 3 stykk som levla og gikk ut på tur sammen. Ahh, savner den tiden jeg!

 

edit: Lyst til å spille spillet*

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Ja samme her, vi var en hel gjeng som spilte i starten, eget guild og greier. Det varte noen måneder, så gikk folk litt lei, hadde dårlig ytelse, prøvde andre mmorpg osv. Spilte en stund i 80 med et par andre venner også, men etter og ha gjort det meste i 80 så sluttet vi, det var lite å finne på. Vi var litt raske å nå 80 også så kanskje ikke så rart. Det har jo blitt lagt til veldig mye i ettertid, men å spille alene er skikkelig kjedelig. Joda man kan finne seg guild, men det er alltid et lite ork og ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Takker! Får fryktelig lyst å spille nå! :( Bare til å fortsette med bildene hele veien! :)

 

Det er utrolig artig å være tilbake i Hyboria! :)

 

Necromanceren min er nå level 27. Men jeg har spilt litt på en HoX jeg lagde i 2008, som nå er level 56.

Planen videre er å levle HoX til 80 deretter få levlet en barbarian som er strandet på level 63.

 

Innen HoX og Barb er level 80 så skal jeg levle necromancer både den tradisjonelle veien og ved hjelp av offline levels.

 

Fra før av har jeg en Dark Templar og en Bear Shaman i level 80.

 

post-169-1101041899_thumb.jpg

post-19-1101041719_thumb.jpg

post-19-1101041763_thumb.jpg

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

anbefaler deg til å stå over å starte igjen. Aoc er et greit Adventure game, men en svært dårlig mmorpg! combat systemet er bare tull og instances er håpløse. E

Er kanskje litt kritisk, men det finnes så mange myyye bedre spill der ute som det er mer verdt å bruke tiden på.

- eks WoW ( vet folk vil reagere, for det er mainstream å klage på wow, men spillet er så finpusset og bra)

eller ventet på SW TOC, Tera online

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...