Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

De har vel tatt lærdom av å lansere ting som ikke er helt ferdig, så nå har FC besluttet å ikke slippe dx10 før det ER ferdig :) Er ikke sikkert det kommer med patchen heller, som de selv sier så trengs den forsatt noe optimalisering, så de velger heller å sleppe patch uten dx10 og jobber videre med den - for å forsikre at det faktisk fungerer når de slipper dx10 :)

 

Personlig så syntes jeg det viser at FC er i riktig rettning, å lansere bugga ting er ikke helt populært :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mhm samme kan jeg si, prøvde litt igjen i går etter at en kompis fikk en VIP konto av en felles kompis som jobbet i FC, konto som inneholdt epics, flere mounts og uten å måtte betale månedsavgift. kjekke greier gitt:)

 

Men merket også at på min server, fury var det yrende liv faktisk. Virket bedre. Sist jeg var innom er vel 4 mnd siden elns. Tok noen villaer siden det var det eneste jeg kom på i farta som funka, men er villa stedene blitt lettere? sleit ikke i det hele tatt nå, mot at jeg kunne slite litt fra tid til annen før:)

Lenke til kommentar
jeg slutta og spille aoc tre mnd. etter release. hvordan er det nå, mtp. bugs og content? noe særlig fikset, og bedre? jeg "tror" jeg spilte når de pussa opp noble district, men her tar jeg kansje feil.

 

 

Jeg er vel en av de heldige som aldri har hatt store problemer med AoC utenom at kartet mitt ofte ble grått. Denne buggen opphørte i begynnelsen av september for mitt vedkommende.

 

Spillet har forøvrig utviklet seg mye på denne tiden du har vært vekke. Det meste har blitt bedre. Og jeg er veldig optimist på den neste patchen som kommer i uke 8, jeg tror den vil tilføre spillet enda en god del ting, flere spillområder og rett og slett medføre en enda friere følelse.

 

Gleder meg.

Lenke til kommentar

Nå frister det ganske mye og åpne kontoen min igjen. Hadde vel ein 52 conq. og 56 ranger elns når eg sluttet. Ettersom det var veldig lite og levle med fra lvl 50 og opp, og rykter om at det var veldig lite eller ingenting og gjøre på når du nådde maks level.

 

Trur kanskje eg prøver meg til helgen, kva server spiller alle sammen her på?

 

Mine charachters er på ein server eg ikkje husker navnet på, men trur det begynnte på B og var ein av dei store serveren under release, pvp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hehe, fort gjort å ta feil. Men om jeg ikke husker helt feil så ble alle serverene av samme type slått sammen (PvE, PvP osv). Jeg personlig skal bare skaffe meg et gamercard så tar jeg turen innom Hyboria igjen med min elskbare assassin :D

 

EDIT: Ser nå at det er to PvP-servere, jaja, fort gjort.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Nope, det er i den neste store patchen etter denne som kommer nå. FC har sakt at de tror KANSKJE at den vil være klar tidlig sommertids, eventuelt rundt mai en gang. Men igjen, de har git klar beskjed på at det er rellativt stor sjans for at dette blir utsatt lengre om nødvendig.

 

Og hvor har du dette fra? Etter hva jeg vet, så har de ikke sagt noe om når den patchen er planlagt å komme. Vil gjerne ha link til den påstanden. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Skulle gjerne dokumentert dette, men husker å ha lest et innlegg på forumet hvor det står at "det går bra med progresjonen angående items (rart oversatt, og er tatt etter hukommelsen) stat forandringene. Men det er mye som må fungere og forandres på før vi kan re-lansere det i en patch, spesielt med tanke på ballanse" .

 

Jeg er 90% sikker på at jeg har lest dette fra en av de ansvarlige hos Funcom på forumet :)

Lenke til kommentar
Nope, det er i den neste store patchen etter denne som kommer nå. FC har sakt at de tror KANSKJE at den vil være klar tidlig sommertids, eventuelt rundt mai en gang. Men igjen, de har git klar beskjed på at det er rellativt stor sjans for at dette blir utsatt lengre om nødvendig.

 

Og hvor har du dette fra? Etter hva jeg vet, så har de ikke sagt noe om når den patchen er planlagt å komme. Vil gjerne ha link til den påstanden. :)

hvis du surfer rundt på general forumet til AoC er det flere poster som sier rundt mai :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...