Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke mulig å skifte instans lenger? Eller er det bare noe som er fjernet fra Stonerune UI?

Det er mulig, men det må jo være flere instanser å velge mellom, er det bare en instanse, så sier det seg selv at du bare kan være i den instansen :)

Lenke til kommentar

Er Age of Conan verdt å bruke tid på? Jeg leste nettopp artikkelen om tilleggspakken, og jeg ble interessert i spillet. Jeg spilte litt da det kom ut (lånte brukeren til en venn) og jeg syntes egentlig at det var veldig moro. Vennen min, derimot, gjorde ikke det og gadd ikke å spille mer, og jeg hadde ikke tid eller råd til min egen bruker. Siden da har jeg bare glemt hele Age of Conan, men jeg har jo hørt om all misnøyen. Er misnøyen velplassert? Og hvor er det Age of Conan feiler? Jeg har aldri vært en fyr som kommer til endgame raskt, så jeg er mer interessert i innholdet før den tid.

Hvis det er noen som gidder å svare; takk :)

Lenke til kommentar

Jeg syns Age of Conan er kjempe bra. Føler at spillet har blitt undervurdert etter floppen.

Det er mye bra med Age of Conan. Men det de kanskje sliter litt med, som de sa i den artikkelen, er innholdet og endgame. Jeg er ingen hardcore MMO spiller, så dette er ikke et så stort problem for meg. Men du vil ikke ha noe problem med å finne quest å gjøre. Og det er en del instanc'er som du kan gjøre på vei opp til 80.

Jeg tror du vil like Age of Conan :thumbup:

Lenke til kommentar

Er Age of Conan verdt å bruke tid på? Jeg leste nettopp artikkelen om tilleggspakken, og jeg ble interessert i spillet. Jeg spilte litt da det kom ut (lånte brukeren til en venn) og jeg syntes egentlig at det var veldig moro. Vennen min, derimot, gjorde ikke det og gadd ikke å spille mer, og jeg hadde ikke tid eller råd til min egen bruker. Siden da har jeg bare glemt hele Age of Conan, men jeg har jo hørt om all misnøyen. Er misnøyen velplassert? Og hvor er det Age of Conan feiler? Jeg har aldri vært en fyr som kommer til endgame raskt, så jeg er mer interessert i innholdet før den tid.

Age of Conan er bra det, det hadde mange mangler da det først kom ut og de aller fleste av dem har allerede blitt ordnet med. og det AoC feilet på da det kom ut var at det ikke hadde nok innhold i end game og enkelte lvler der det hadde ikke nok quests og slikt. og seff fordi gaute lovde så mange ting som han ikke kunne holde. men spillet har forbedret seg veldig mye.

eg vil anbfale at du prøver spillet en gang til ;)

Lenke til kommentar

Aoc er absolutt verdt det, og ihvertfall vis du selv syntes det var morro den tiden du spilte det ;)

Lenke til kommentar

Yes, da har dere overbevist meg, jeg skal prøve trialen i løpet av påsken. Takk så meget, Ceradin, for linken :)

høres bra ut ;)

Btw skrik ut vis du i senere tid bestemmer deg for og spille på pve serveren crom, da vet jeg om et skandinavisk guild du kan joine vis du er intresert

Endret av Parrallax
Lenke til kommentar

hvilke server annbefaler dere å starte på? med god stemning og mange skandinaviske :D

sluttet også spille en liten stund etter at spillet kom ut, tenkte jeg skulle prøve på nytt nå :D

Start på Fury! Folk aner ikke hva de snakker om når de sier at Fury er Ganking server! Det er kun av og til Ganking i et sted som heter kheshatta, men det er ikke før du er level 75+.

Jeg har selv levlet 2 chars til 80 uten å slite med Ganking! =D Join fury =)

Lenke til kommentar

Fury er en artig server å starte på. Eneste er at man må TÅLE å bli ganka litt iblandt. Man blir alltid drept en del, men det er jo PvP tross alt.

Har levla opp en char på Fury og har vel blitt drept "ufrivillig" (altså, overfalt og drept mens jeg holder på med noe annet lurt) kanskje 25-30 ganger. Dog, jeg pleier å være litt sneaky når jeg skal queste osv. ^^

Dersom du ikke tåler ganking, start på Crom elns. =)

Lenke til kommentar

jeg tenker litt pve når jeg kommer opp i end lvl.. hvordan er mulighetene for det nå? har det blitt mye bedre og mer lignende wow sitt instance system (sammenligne med noe)

eller er det først etter den nye expansion kommer hvor de virkelig kommer med mye nytt endgame stuff.

hvordan er raid systemet osv?

og man føler seg ikke alene på serverne lenger vel?

stund siden jeg har spilt så har endel ubesvarte spørsmål

takker for svar

Lenke til kommentar

jeg tenker litt pve når jeg kommer opp i end lvl.. hvordan er mulighetene for det nå? har det blitt mye bedre og mer lignende wow sitt instance system (sammenligne med noe)

eller er det først etter den nye expansion kommer hvor de virkelig kommer med mye nytt endgame stuff.

hvordan er raid systemet osv?

og man føler seg ikke alene på serverne lenger vel?

stund siden jeg har spilt så har endel ubesvarte spørsmål

takker for svar

kjenner ikke til wow så kan ikke samenligne med det, men det er T4 raids som kommer med expansion.

Med tanke på at ingen har klart å fullføre alt endgame etter at t3 kom kan vi vel med sikkerhet si at det kommer til å vare fram til expansion.

Det har akkurat vært en runde med server merges(er nå totalt 4 europeiske engelsktalende servere) som gjør at du ikke vil føle deg alene på noen av serverene.

Lenke til kommentar

høres veldig bra ut!

må bare få lastet ned alle updatene nå, så er jeg igang :D

gleder meg veldig til å få prøvd ut spillet igjen

har du spilt spillet lenge? syns det virkelig har utviklet seg positivt? og gjort det mye mer spennende å spille? hvilke vei har det utviklet seg? har fortsatt dine ferdigheter med classen din mye å si eller har utstyret blitt mer viktig? :D

Lenke til kommentar

Jeg har vært med siden begynnelsen, og spillet har jo utviklet seg positivt, men på grunn av alle barna som whiner har de nå gjort neste alle klassene failsafe, men du merker fortsatt godt forskjellen på en god og dårlig spiller.

hvilke classer er det mange av? og hvilke classes er det lite av? noen som er spesielt viktig å ha i raids?

blir litt spørsmål :D

Lenke til kommentar

har nå startet på fury. veldig usikker på hvordan class jeg skal velge.

liker utfordrende classes som er nødvendige og godt egnet til endgame PVE (tank,DPS)

spilt mye spellcasters så er litt klar for ordentlig mannekraft med sverdet.

er guildsene like bra på fury som crom når det gjelder PVE

er det noen guilds jeg kan joine på fury eller crom?

takker veldig for svar

Endret av kjekkealex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...