Crispin_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Raser oppover, håpet å kunne holde på i wild lands helt til 30, men begynner å bli manko på quest nå, er lvl 27. Da må jeg til fæle cimmeria eller stygia! Endret 1. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvilken karakter er du? Class etc? Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ranger fra aquilonia! Jeg så en stygian ranger her om dagen, har de alltid hatt muligheten til det? Endret 1. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
mynock Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ranger har alltid vore eit alternativ for stygiere, ja. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er Rangers den klassen som er lettest å levle med eller? Bruker gjerne å være slik, siden man klarer å unngå closecombat med langdistansevåpen, stealth osv. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Synes det var enklere å levle dark templar, meget vanskelig å dø. Ranger er greit å lvle, går litt tregt, for man skyter bare på en person om gangen, mens feks melee skader flere på hvert slag. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har du ingen abilitys som ranger hvor du kan multishotte da? Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kommer muligens etterhvert, og kanskje det er crossbow som er tingen, har alltid føretrukket bow jeg. Noen abilities krever at du har bow, og nown crossbow. Håper begge er brukende i end game, slik at ikke alle bare springer med crossbows, eller bows. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 då var det super awesome tilbudet over som var veldig trist, men ja klarte no å lvle opp fra 34-35 til 50 på en ukes tid med det så det var jo awesome håper vi får et lignende tilbud snart for det var sykt gøy å kunne lvle så godt. og Crispin, er litt usikker på ka rangers foretrekker, men de fleste rangere eg ser har bow. men så er jo ikke eg high lvl enda så eg vet ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 crossbow er også veldig brukbart! Noen PvPere som velger det. Tror det er en smakssak Og ja, du får noen multishots i høyere lvl Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 vimset nettopp rundt på ign og kom over dette flotte artikkelen som kom ut i går http://pc.ign.com/articles/105/1052184p1.html her er det snakk om 1.06 oppdateringen til AoC og det høres utrolig kult ut, guild renown virker tøft og engasjerende og endelig kan man gå i kamp mot thot-amon. eg gleder meg sykt Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Når en venn av meg logget inn på siden for å aktivere kontoen sin fikk han et special offer og kunne velge et våpen som reward. Savemaster sverd kniv bue osv. Hva som gjør at du får dette tilbudet? Og hvorfor fikk ikke jeg? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hmmm er ikke sikker egentlig, når eg gikk innpå å aktiverte fikk eg også opp sånt offer, så fikk et våpen eg kunne bruke. men husker søren ikke kofor eg fant det det er ikke et sånt sykt bra offer då, er bare et low lvl våpen så du taper ikke mye på det. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Er det for tidlig å teste Conan igjen ? jeg har ikke spilt på 1 år. Har man tilgang til PvP på en PVE server ? Jeg MÅ vite dette. Endret 1. februar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Pro-Norsk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det for tidlig å teste Conan igjen ? jeg har ikke spilt på 1 år. Har man tilgang til PvP på en PVE server ? Jeg MÅ vite dette. Ja, det er bare å hive seg på PvP minigames som foregår støtt og stadig. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Er det for tidlig å teste Conan igjen ? jeg har ikke spilt på 1 år. Har man tilgang til PvP på en PVE server ? Jeg MÅ vite dette. Ja, det er bare å hive seg på PvP minigames som foregår støtt og stadig. Er det fremdeles et helvetes jag rundt spawningpoints på pvp servere ? Slenger meg på spillet igjen Endret 1. februar 2010 av Bulletus Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 noen av dere som begynte nå som vil si hvordan spillet er? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 noen av dere som begynte nå som vil si hvordan spillet er? Vanskelig å si enda ! Det er hvertfall ikke dødt ! ( Fury PvP-server). Spillet flyter veldig bra 90-100 frames i 1920X1200 og 16X AA og 16X AF og alt maxa ut i grafikk(men DX10 versjonen er veldig ustabil (20-70 frames) og fremdeles i beta , så kjører DX9 for stabilitet).Møter masse folk i starter sonen ( Tortage). Har laga en barbarian , og finner det underholdende. Er bare low-lvl enda men vi gi mer tilbakemelding senere. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har akkurat startet igjen med aoc, har en 50 Tos og spiller på crom, noen som vet om noen social og friendly guilds som rekrutterer? Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 har innstalert aoc igjen. tenkte jeg skulle prøve crom denne gangen. er det et riktig valg? har alle mine andre karakterer på fury men da jeg sist spilte der hold jeg på å rive meg i håret av all na gankinga man ble utsatt for. så da lurer jeg på hvordan det er å spille på crom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå