KraniC Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) hehe uansett, begge er jo veldig tøffe, eg har også lyst på begge 2 argh er så klar for å gå hjem nå asså, vil ha helg!!!! bare 1 time og 15 min igjen no >.< Endret 27. november 2009 av KraniC Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hadde helt glemt av min ranger på 18 på crom, det var første server jeg begybte på Så da er jeg i gang. Endret 28. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 men det er fott ka heter rangeren din då? så skal eg legge deg til friends list når eg er online^^ Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Level 22 ranger Katsin, klarer ikke spille så lenge om gangen, det er litt smertefullt men humper nå fremover Friendslista er forsatt uryddig og ubrukelig, jeg har 3stk der fram gammelt av, men navnene viser ikke, står bare det er 3 offline. Ikke kan de fjernes heller :\ Ranger virker til å være irriterende populære på denne serveren, ser rangers hele tiden. Trodde kanskje de var litt sjeldnere på pve servere. Endret 30. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hehe ja ranger er ganske populære, men det er vel kansje forde de er veldig god i PvE også. men kan du ikke slette de fra friendslisten? det var egentlig veldig snålt, kan sikkert spørre en GM om det visst det er irriterende. men eg skal legge deg til når eg går online om en liten stund Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kommer liksom ikke opp noen navn på friends lista, det står bare 0/3 er online. Det samme gjelder på min assassin, det står 0/42 online i vårt gamle guild, men ingen navn. Synes det er dumt jeg ikke kan se offline folk i guildet, hvor lenge de er siden de var online, navn og i det hele tatt. Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du kan det.. Et eller annet man må trykke på.. Husker ikke nå Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Å? Husk husk husk! Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 prøv å høyreklikk en eller annen plass. Oppe i venstre hjørne kanskje Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 man høyre klikker på tabsene, altså den taben som står guild og den taben som står friends på. eller står vel egentlig ingenting er bare en blå mann og en grønn man. men du skjønnar pointet. då får du opp et som står show/hide offline på Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det flere som spiller dette igjen? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hører ikke så mye om aktiviteten og spillet lengre, AoC var jo et hyppig tema i nettavisene for en stund tilbake, men nå har jeg ikke peiling hvordan spillet er. Har hørt at det har kommet en del oppgraderende og bugfixende patcher, men om aktiviteten har økt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 eg har jo vært vekke en stund så eg vet ikke kosen det var før, men har hørt mye snakk om hvordan aktiviteten på serverne har økt. og eg synes faktisk aktiviteten er ganske god, eg spiller på crom og eg ser alltid folk trasle rundt å queste. og det er alltids raids pågang. en dum ting er at det er til tider litt vanskelig å skaffe folk til mer low lvl dungeons, slet litt med det, men med en god guild går det også helt fint Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Å skaffe seg en god å aktiv guild er vel noe av det viktigste når det gjelder å kunne progressere i spillet, akkurat som andre onlinespill. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Helt bøgga friends og guildlist hos meg, skal lage en ny character og se om jeg får samme problem. Tror bare dette er noe jeg har på mine eksisterende characters som alle ble laget for 1år siden +++. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har du prøvd å tatt kontakt med en GM eller sent en ticket? Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det er neste steg Artig med dobbel xp, har kommet meg til lvl 25, var det ut november double xp potion er tilgjengelig ? Hva heter guildet du er i kranic? Endret 30. november 2009 av Crispin Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ja det var ut november så tilbudet er nok over nå, litt trist kommer til å savne det altså og guilden eg er i heter pegasus og er vel styrt av nekrodude visst eg ikke husker feil. du kan sikkert få en invite seinere i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå