Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg hadde en del venner eg spillte med på Fury, problemet er at eg begynnte etter dem så de var allerede lvl 80 og stor opptatt med raiding og saker :p

 

men det kan jo være meg som bare er veldig dårlig i PvP, har aldri vært min sterke side liksom. men skal no en gang lvle opp barbarianen til 80 så blir nok en del spilling på ham og, men først kommer bear shamanen.

 

sitter å gruer meg til double xp poitionen går ut neste uke, det var jo et slikt herlig tiltak å få det, alt gikk så fort då. håper bare eg når lvl 50 før den går vekk. er lvl 47 nå så skulle ikke bli så vanskelig egentlig.

 

men det er jo en del snakk om denne 1.06 patchen nå for tiden, ka er det egentlig som egentlig kommer med den? har aldri fått lest noen patch notes på den der, bare lest at folk venter på den og tror den blir veldig bra.

Lenke til kommentar

2 rangere faktisk, ja eg synes no det høres veldig ensforming ut eg då, men det er jo smak og behag. har hørt at conqueror er en veldig gøy class, eller kansje dark templer? dark magic sammen med tanking? er jo veldig tøff, men det er jo seff bare min mening :p

 

hehe ja jobb driver vekk tiden, er på jobb no eg. vil hjem og spille >.<

40/50 i løpet av denne uken? det går vel ikke ann? er bare 3 dager igjen?

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

nice :D

 

media og kommunikasjon skulle eg egentlig på og, men gikk på service og samferdsel istede, som egentlig var veldig greit for eg kom innpå linjen eg skulle inn på andre året likevel. (IKT-servicefaget)

 

kor lenge har folket her spillt AoC egentlig? eg forhåndsbestillte collectors edition etter å ha ventet nesten 2 år på spillet, men sluttet en måned etterpå så begynte eg igjen i mars i år tror eg det var, men sluttet 2 månder etterpå. så til slutt begynte eg igjen i august for då hadde spillet blitt sykt mye bedre.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Jeg har en lvl 80 dar templar på rp-pvp serverev, samt en ranger og assassin på 40 ++. Så har jeg en ranger på hyrkania på ca 40, og en demo på en eller annen server på ca 20. Jeg spilte fra starten og spilte vel snaut et halvt år, grunnen til jeg sluttet var at alle min rl venner gav seg, forlite å finne på i 80. Var sinnsvakt kult å lvle og spille back then.

Lenke til kommentar

argh ble irritert når eg bestillte for eg gjor det så seint så var UMULIG å finne et sted hvor eg fikk med war mammoth som eg ville ha, så eg fikk killer rhino, men jaja var jo tøff den og.

 

å ja så du har alt en dark templar, vel då er vel ikke det så kult lengre, då ville eg gått for Conqueror, de ser jo veldig tøffe ut og kjenner en som spiller det som likte det veldig godt. og du hadde veldig mange spillere må eg si. eg lvlet til 40 når spillet kom ut, men hadde ikke så mange rl venner som spillte så det var ikke så mange å spille med på den tiden for meg.

 

AoC har egentlig alltid vært et veldig bra spill, bare ble litt for hypet opp med at det ble lovd ting som ikke kom før lenge etter release som var veldig synd. og en del content mangel. men det meste er jo fikset nå så eg ser ikke det som et problem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...