Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

her var det usakelig lite aktivitet og det må jo gjøres noe med.

 

eg spiller no på crom i en guild som heter pegasus (rart navn ja) kor eg forløbig er en lvl 43 bear shaman (gikk opp 6 lvler i dag). håper at det er en del andre norske fra forumet her som kansje ønsker å ta noen instance's, joine guilden eller bare prate om deres erfaringer i AoC.

 

og må si eg elsker double xp potionen, lvling går jo så sykt fort. håper eg kommer opp i lvl 60 før det avsluttes :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyrkania? det er en av RP serverne det? (om eg ikke tenker helt feil da :p )

har aldri egentlig klart å komme meg helt inn i RP, tenkte eg skulle prøve det når TSW kom ut.

 

sitter no å tenker på om eg skal kjøpe meg et 3 månders ablomang for då får eg jo TSW beta og, pluss eg får seff spille AoC i 3 månder til. koster jo faktisk bare ca 270 kr så det er no ikke så gale.

 

merket at det var veldig vanskelig å skaffe grupper til low lvl instancer i det siste, tok meg søren 3 dager å skaffe gruppe til sanctum, det var ganske skuffende egentlig. håper vi får mer aktivitet i lavere lvls.

Lenke til kommentar

hehe skjønnar, nei RP er ikke enkelt. har en kompis som drev med det før og eg ble jo helt utslått på kor mye arbeid det var, han var jo mer oppslugt en noen av de hardcore raide folkene var :p

 

men visst du noen gang skal starte på crom må du si ifra så kan du joine guilden eg er i, ikke den beste eller den mest active, men vi har en del active medlemmer og veldig greie folk der.

Lenke til kommentar

er ikke helt sikker, vet det er en god del lvl 80 folk for de spammer jo general chat med "LFG" til alle mulige raids :p

 

men personlig er eg bare 45 i skrivende stund så eg har en stund å ta igjen og de i guilden er veldig variert, en del er litt lower lvls, men de lederne er lvl 80 folk så det funker egentlig ganske fint.

Lenke til kommentar

ja det er jo også en flott mulighet, og da kommer du jo bare et par lvler over meg og så då kunne vi tatt noen instancer og slikt. så du har faktisk ikke brukt den enda altså :p

 

game timen min går ut i dag så må få den fyllt opp, tenkte eg skulle ta den der 3 månders ablomanget nå så eg får med meg the secret world beta, koster jo bare 12 kr mer en å kjøpe 2 månder i butikken.

Lenke til kommentar

huff deg suger jo, men det er bra det ikke er en langvarig skade da :D

 

eg sliter litt akkuratt no, eg fant ut eg skulle kjøpe 3 månders AoC ablomang og få med TSW beta, men når eg kjøpte det så kom det jo den vanlige greien, den kommer opp på den listen der den står som pending, men etter sånn 15 minutter så går den på failed så kan eg trykke resubmit og då går den på pending igjen også 15 min seinere går den i failed igjen. noen som vet om eg gjør noe gale eller?

 

det er gjor var:

gikk innpå "Reactivate Subscription"

valgte 3 månder

valgte new payment option "credit card" og fyllte inn kort nummer og alt dette

også trykte "Reactivate Subscription"

 

får også opp denne infoen på payment history:

Age of Conan 3 Month Recurring Nov09 Existing

(Playtime start 2009-11-24 17:11:23)

Status Pending

Timestamp 2009-11-24 17:11:23

Currency EUR

Amount (ex.VAT) 31.18

VAT 0.00

Reference 115646645

 

noen ideer? :p

Lenke til kommentar

huff høres ikke bra ut, men det er bra du kjemper i mot og forsetter å spille :p

 

og ja eg fikk mail fra funcom der de sa noe om at de det var noe gale med banken og eg måtte ringe de og noe tull, men det var mitt søsters kort så då gadd eg ikke mer og bare tok å kjøpte meg et gamecard, så eg er online igjen. (håper bare eg får TSW beta på et seinere tidspunkt)

 

og eg har en babarian på Fury Cerandin, han er 63, men spiller veldig lite på han no får tiden då. skal gi deg en tell visst eg spiller på han ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...