Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du vet hvordan du får han fram?

 

Drepe bikkja på 8 minutt, så har du 23 minutt på deg til å komme deg til altaret etter Tia Shar, så tar Al'zeep plassen til Jar-el :D

 

Uber hardcore, endelig får jeg flere folk med på å drepe mini yakhmar :D

 

Før kunne man jo bare cleane et xiba instance, få en til å holde det. Så lage nytt instance, skaffe beinet, så gå tilbake til det gamle. Vet ikke om det er mulig lengre. De hadde en update der de skrev noe som "Al'Zeep relic has become alittle more brittle" dvs, skjør. Vet bla. den som får relicen ikke kan dø, da blir den ødelagt

 

Også er det Epic necklace og ringer i Iron tower!?

Lenke til kommentar

Har prøvd å spawne worm bossen, men forløpig ingen suksess. Å få "skull" av dog bossen er enkelt. Funcom satt timer ned fra 30min til 23min i 1.05.3 patchen.

 

Sånn sett positiv til den nye patchen selv om den er bugga. Raide BRC nå er jo helt kaos.

Endret av suder
Lenke til kommentar

Men altså... Med litt god swapp til platformen over førstbossen, og skip av førsteboss kan man godt drepe trashet før flaggermusene FØR man går igang med bikkjebossen for å spare tid.

 

Og da er det bare, løpe forbi bats. Drepe Balko, litt trash/skippable trash, drepe Martyr, drepe Tia Shar. Det er i teorien veldig overkommelig på 23 minutter! Iallefall med skilla gruppe =)

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt game card (var utrolig billig), og blir helt forvirret over hvor mye ting og skills jeg har med min Priest of Mitra at jeg nesten må begynne på nytt igjen.

 

Forslag til servere? :)

 

Forresten hvorfor er ikke DX10 ferdig?

Jeg sier det slik fordi ikke fanken om det kan være ferdig når lyset "flirrer" random, på random plasser, hehe.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt game card (var utrolig billig), og blir helt forvirret over hvor mye ting og skills jeg har med min Priest of Mitra at jeg nesten må begynne på nytt igjen.

 

Forslag til servere? :)

 

Forresten hvorfor er ikke DX10 ferdig?

Jeg sier det slik fordi ikke fanken om det kan være ferdig når lyset "flirrer" random, på random plasser, hehe.

 

Server anbefallinger:

Liker du PvP og tåler ganking til du er sterk nok til å ganke selv?

i så fall: Fury.

 

Liker du PvE og elsker innhold, og nyte det i ro og fred, og styre selv når du vil PvP?

i så fall: Crom

 

Liker du litt av hvert, men vil ikke være på enten eller skalaen?

i så fall: Aquilonia

 

DX10 er fortsatt i test, men jeg har kjørt den siden det kom, aldri brukt DX9 igjen. Kommer vel litt an på maskinen din, og hva den tåler. Ingen som vet når DX10 blir done, men allerede i expansion så utvides det videre der.

Lenke til kommentar

Har en 57 allerede på fury, men jeg forstår meg ikke på min class lenger xD

 

Jeg vil mer enn gjerne spille i DX 10, men det er no rart der, fordi når jeg kun har den ene gpu'en på så er det ikke "flickers", men da er ytelse så dårlig at det er ikke spillbart, men når jeg har begge på så er det litt bedre, langt ifra dx9, men spillbart, men da er det flickers.

 

Specs står i signaturen min.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Har en 57 allerede på fury, men jeg forstår meg ikke på min class lenger xD

 

Jeg vil mer enn gjerne spille i DX 10, men det er no rart der, fordi når jeg kun har den ene gpu'en på så er det ikke "flickers", men da er ytelse så dårlig at det er ikke spillbart, men når jeg har begge på så er det litt bedre, langt ifra dx9, men spillbart, men da er det flickers.

 

Specs står i signaturen min.

 

Forsøkt å justere litt på DX10 innstillingene, f. eks sette ned Shader versjonen? Flere som har meldt om merkbar ytelseforbedring ved å sette ned Shader, partikler og sku av Bloom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...