PantZman_InnleggNO Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det den store updaten som er kommet? Hvor stor er den (i nedlasting)? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det noen som nylig har startet forfra med aoc igjen? Tenkte å begynne igjen og det hadde vært hyggelig med noe å spille med som ikke er for høy lvl. Hvilken server spiller du på? Jeg tenker å starte på nytt på Crom. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Den store updaten ja. Fekk ikkje heilt med meg størrelse, men trur det var rundt 1gig. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Den var på 900 MB! Sitter å vurderer om jeg skal fyre opp age of conan accounten min igjen... Lenke til kommentar
mynock Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Patchen funka fint og endringane for necromanceren min var ikkje verre enn at eg fort kom inn i det igjen. Men no er ikkje eg den som har lagt meg mest opp i detaljer så langt heller. Det eg derimot har eit lite problem med er korleis enkelte har gjort det nye området, Tarantia Commons, om til ein gank-fest. Eg skjøner ikkje heilt at det skal vere meir moro å gruse folk utan motstand enn å faktisk kose seg med det nye innholdet. Kombinasjonen av nytt system, muligheten for å starte opp ein lvl 50 karakter og folks idioti gjer det etterkvart særs attraktivt å skifte frå Aquilonia til Hyrkania. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Tror jeg leste et sted at (offisiell kilde) at Commons kommer sikkert til å bli et aktivt PvP mål i starten, fordi det er nytt, men om noen uker kan det roe seg ned kraftig. Så Commons er nok litt hardt å drive med annet en PvP i starten på en PvP server. Lenke til kommentar
mynock Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ja, det er jo forsåvidt logisk, men det er jo òg atter ein gong eit bevis på at folk ikkje er så interessert i balansert og utfordrande PvP. Det er i alle fall svært mange som berre vil knerte folk utan å få motstand. Dei gjer det i alle fall gladeleg. Eg hadde innerst inne eit lite håp om at fleire skulle glede seg over nytt innhald. Det er jo det evige maset frå dei fleste MMO-spelarar: "Gi oss meir innhald!" Og når det så kjem var det ikkje så spanande likevel. Og well... Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hoy hoy, ganske dødt på aoc forumet for tida :o En ting jeg lurer på, dere som spiller nå, hvordan er spillet egentlig? Lenke til kommentar
Suder Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hoy hoy, ganske dødt på aoc forumet for tida :o En ting jeg lurer på, dere som spiller nå, hvordan er spillet egentlig? Synes det blir bare bedre og bedre. Ny instance og veteran reward kommer neste uke. Og etter det kommer storpachen 1.06 Tror ikke folk som begynner nå kommer til å angre på det Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hm, har en 80 conqueror, har hørt dem er ganske daffe og at folk ikke spiller på dem lengre, er det slik? :/ Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hm, har en 80 conqueror, har hørt dem er ganske daffe og at folk ikke spiller på dem lengre, er det slik? :/ Conq har nettopp hatt blitt buffa. Og er ganske så gode nå! Ser masse conqs online nå for tiden! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nice, det var bra! Tar vell titten innom da, gleder meg til å skjekke ut det nye contentet som har kommet til nå! Hvordan går det med Ragnarok og kompani da? den norske guilden jeg refererer til da Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nice, det var bra! Tar vell titten innom da, gleder meg til å skjekke ut det nye contentet som har kommet til nå! Hvordan går det med Ragnarok og kompani da? den norske guilden jeg refererer til da RR går det bra med, selv om jeg ikke har oppfatta dem som noe særlig norske. Alt jeg vet er at dem har en av de bedre BSene på servern (nodibok, han er norsk) Og er en av top5 guildsa (styrkemessig) på server =) Har kommet endel oppdateringer den siste tiden, nå holder de på med classeoppdateringer for enda større balanse. Veteransystem, Nytt variabelt instance, og PvP-tårn er noen av de første oppdateringene vi får før jul. Så snakker vi vel oppdatering 1.06 etter det, med tier3 raids og flere PvP-opplegg regner jeg med! Gleder meg som en kid til å dra innom hyboria igjen til jul, og såklart gjengen i guilden min, Nordlys! (helnorskt-kickass-guild!!!) Ser jeg nicket ditt til jul da? Med Ragnarok-tag under? Eller kanskje du ser lyset og joiner NL? ^^ Hehe, kos deg iallefall Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 kan hende tidligere enn jul! Er dog ikke sikker på guilds, hvis ikke Futilez ombestemmer seg _igjen_ og starter opp AoC seksjonen sin så blir jeg vell med dem luringene som er der. GOdt å høre at RR lever i beste velgående, hadde noen episke fights med dem! Har ikke sett noe til Psy her på forumet :o Skal lese litt inatt om Veteransystemet og det nye som har kommet! Er det noen Gameplay videoer på youtube som du vet om som inneholder noe av det nye? har spilt litt Test live så har fått med meg littegranne Tarantia commons etc. Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 DirectX 10 er jo noe av det nye om du har en god maskin! Ellers, hele omgjøringen av itemsystemet, vet ikke når du spilte sist? Alle classene har også fått litt større healthpools, så man slipper hele oneshotfesten man hadde før. Selv om det er mulig på noen da, under visse omstendigheter, hehe. Wing3, Xibaluku, Crows nest, Cradle of decay, Tarantia commons, Ymirs pass, Amphiteathre of Karutonia, Slaugtherhouse... Men jeg gleder meg mest over er updatesa som skal komme <3 http://www.youtube.com/watch?v=BWMARFIQVds&feature=related Viser jo noe, også masse andre fine vids på related der =) Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 RR går det bra med, selv om jeg ikke har oppfatta dem som noe særlig norske. Alt jeg vet er at dem har en av de bedre BSene på servern (nodibok, han er norsk) Og er en av top5 guildsa (styrkemessig) på server =) RR er nok skandivanisk, de aller fleste er norske (rundt 80%), resten er svenske. Tror ikke vi har noen aktive dansker akkurat nå Lenke til kommentar
Brokenone Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja.. Det sier mor'di også, men vet ikke helt jeg =) Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lever mordi enda? hehe dem er ikke så kos imo I det minste har dem alle klart det Futilez ikke klarte, å holde seg i live enda Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Ja.. Det sier mor'di også, men vet ikke helt jeg =) Det er fakta. Mordi er vel mer eller mindre internasjonalt nå. Endret 22. oktober 2009 av Zipp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå