Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er de seals tingene, har ikke sjekket opp noe som helst i det :)

 

Når det er sakt, var innom på test forumet til AOC tidligere i dag og ble positvt overrasket. En av utviklerne sa at grunn til mye feedback rundt det, så vil forskjellen på T1 og T2 blir større i kommende patch. Gledelig nyhet syns jeg, da nåværende 1-3% endring er ganske sugbart.

 

:D

Lenke til kommentar

Har alle bortsett fra den siste på tentonhammer.

 

Men hvis jeg gir dem bort, så er det jo ikke like stor sjanse for at jeg vinner :)

 

Edit: Men nå kan det hende at du har den jeg mangler på TenTon :hmm:

Så du har fått PM nå

Endret av Azraille
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner, er hvordan lvl 50 knalliser klarer å drepe meg uten problem? Jeg er lvl 61 conq, og switcher mellom fury og def hele tiden når de kan binde meg, etter knockback osv... Er Conq'n bare helt sykt dårlig for tiden?

 

Digger forresten spillet, finner man teknikken så blir man ikke ganket så lett, Epic mode!

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner, er hvordan lvl 50 knalliser klarer å drepe meg uten problem? Jeg er lvl 61 conq, og switcher mellom fury og def hele tiden når de kan binde meg, etter knockback osv... Er Conq'n bare helt sykt dårlig for tiden?

 

Digger forresten spillet, finner man teknikken så blir man ikke ganket så lett, Epic mode!

 

Mange årsaker. Ingen slåss fair husk på det. Så du kan vedde på at folk står i stealth og buffer fienden din eller at han har drukket potions som healer 300 hvert sekund. På den levelen treffer du ikke for 300 utenom når du critter så da er fienden udødelig i 60 sekund :p

Klarer alle klassene som Conq utenom Priest hittil. Sist klarte jeg å ta en Necromancer som er sykt kraftige for tiden. Var 1v1 og vi var samme level. Hadde 50% helse da han døde. Barbarer og Assassins merker jeg ikke, men det er for jeg er specca max melee defense. Så de er veldig gode i PvP men er utrolig vanskelig å se, du spiller jo på Fury som er full av insane gankere. Flere sitter med pvp gear også og blir heavy sponsa av guildene sine med potions i rikmannsklassen hehe.

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner, er hvordan lvl 50 knalliser klarer å drepe meg uten problem? Jeg er lvl 61 conq, og switcher mellom fury og def hele tiden når de kan binde meg, etter knockback osv... Er Conq'n bare helt sykt dårlig for tiden?

 

Digger forresten spillet, finner man teknikken så blir man ikke ganket så lett, Epic mode!

 

Mange årsaker. Ingen slåss fair husk på det. Så du kan vedde på at folk står i stealth og buffer fienden din eller at han har drukket potions som healer 300 hvert sekund. På den levelen treffer du ikke for 300 utenom når du critter så da er fienden udødelig i 60 sekund :p

Klarer alle klassene som Conq utenom Priest hittil. Sist klarte jeg å ta en Necromancer som er sykt kraftige for tiden. Var 1v1 og vi var samme level. Hadde 50% helse da han døde. Barbarer og Assassins merker jeg ikke, men det er for jeg er specca max melee defense. Så de er veldig gode i PvP men er utrolig vanskelig å se, du spiller jo på Fury som er full av insane gankere. Flere sitter med pvp gear også og blir heavy sponsa av guildene sine med potions i rikmannsklassen hehe.

 

 

Aaah! Det forklarer MYE! Spesielt siden FUTILEZ er de jeg sliter mest med!

Men jeg trodde Funcom hadde gjort dette umulig, men lvl req på gode potions?? Har du link til en god specc Avean? Jeg kjører 2h specc, men har litt rot i speccen, litt for PVE speccet.... Tanker OFTE :p

 

 

Spilte med en kul fyr for noen dager siden, og når jeg spurte om vi skulle gjøre en quest sammen kunne han ikke, for vi var begge på lvl 59, og hvis han gikk til 60 kom han til å være taper i PVP games elns..........................................

Lenke til kommentar

Om dere tror futilez sponser medlemmene med potions tar dere grundig feil, og jeg tviler også på at noen gidder å bruke penger på det i det hele tatt.. pvp gear og BK bonuser har vi derimot nok av :)

Endret av xBANAN
Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen :)

Jeg ble imidlertid overtalt av en venn til å starte som demonologist og prøve ham til lvl. 10-15. Er nå i lvl 13 og trives veldig godt med dette spillet! Tror også jeg skal lage en assasin snart etter deres anbefalinger. De ser jo bare såååå ninja ut også da :p

Lenke til kommentar

Hallo! Startet akkurat med AoC igjen, etter en 10 mnd pause. Koser meg stort hittil, både med min gamle ToS og en haug nye alts. Yndlingene er nok demo og assassin hittil, selv om jeg har blitt eid temmelig mye på begge :rolleyes: Hvertfall på demoen, som hittil har hatt mindre hp enn den damagen en ranger på samme lvl gjør med salvo :D Tror forresten dere i Ragnarok, Mordi og Futilez er ansvarlig for 2/3 av deathsene mine ;) Nå har hvertfall demoen min fått Greater Flames og har begynt å oneshotte litt også! Har alts i stort sett alle lvler nå, og trenger det meste på de fleste, så er bare å sende en melding hvis noen mangler en spiller til noe (evt en combo/spell hvis du er i det humøret) :D Ser dere ingame!

 

Freros/Thagi/Morach/Khafok/Anarumon (og et par tortage-alts)

Lenke til kommentar

Jeg spiller litt igjen, med HoX-alten min på Fury. Jeg visste jo at det er ekstremt med ganking i byer, ved respawns und so weiter. Men hva skjer med å hide ved avsidesliggende questpersoner som er involvert i én quest? Ble drept av to fra Covenant of mordi (greit, de kan sikkert ikke bedre) som satt og hida ved Nemdieren ved inngangen til Zelatas hule i Wild Lands. :<

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...