Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om physical damage add er bedre enn dagger damage add? Eller om det er det samme?

Si f.eks at jeg har wrists som gir 14 i dager add damage, men kan skaffe meg noen som gir 14 i physical damage add.. Gir det like mye damage totalt sett eller hvordan fungerer dette? =)

Dagger damage er kun på daggere, physical damage går på alle våpen. Generelt sett er Physical damage best, men det er også hendig med f.eks sword damage/dagger damage add :) selv ville jeg valgt physical damage fremfor en spesiell type +damage :)

Lenke til kommentar
Men som Assassin, tjener vi overhodet å ha noen damage add annet enn dagger? :) Det eneste jeg kan komme på som kunne tjene på dette må jo være xbow eller noe? :)

selvfølgelig er det best å ha dagger damage hvis du er assassin. Er som regel mye mer + damage på en våpentype enn overall physical damagen

Lenke til kommentar
Men som Assassin, tjener vi overhodet å ha noen damage add annet enn dagger? :) Det eneste jeg kan komme på som kunne tjene på dette må jo være xbow eller noe? :)

selvfølgelig er det best å ha dagger damage hvis du er assassin. Er som regel mye mer + damage på en våpentype enn overall physical damagen

Ah, jeg ville tenkt at Add Damage var bedre enn Add Dagger Damage. Jaja, sånn går det når JEG tenker. :lol: Skal ta dette i forbehold. Assassin er kjempe gøy.

Lenke til kommentar

Spilte AoC fra pre-lease, men slutttet rundt lvl 60. Har egentlig ganske lyst å starte igjen, men er det noen som kan si litt om Dark Templars for tiden? Husker det var forferdelig kjedelig, og var en av grunnene til jeg sluttet. Assassin derimot hadde jeg det mye gøy med! :D Prøvde for litt siden, men selvom jeg fulgte instruksene fikk jeg aldri på DX10...? :mellow:

Lenke til kommentar
Spilte AoC fra pre-lease, men slutttet rundt lvl 60. Har egentlig ganske lyst å starte igjen, men er det noen som kan si litt om Dark Templars for tiden? Husker det var forferdelig kjedelig, og var en av grunnene til jeg sluttet. Assassin derimot hadde jeg det mye gøy med! :D Prøvde for litt siden, men selvom jeg fulgte instruksene fikk jeg aldri på DX10...? :mellow:

DX10 har ikke blitt lansert enda :p

Lenke til kommentar

Noe som er rimelig utrolig siden Age of Conan var flaggskipet for DX10 og enda har vi ikke hatt et eneste spill som har vist noe bra DX10 enda. Crysis var vel det nærmeste men. Husker de bildene man fikk se i starten fra Flight Simulator X osv, hvor er den oppgraderingen ? Og nå har vi kort som takler DX10.1. Hva med å gi oss DX10 først ?

Lenke til kommentar
Spilte AoC fra pre-lease, men slutttet rundt lvl 60. Har egentlig ganske lyst å starte igjen, men er det noen som kan si litt om Dark Templars for tiden? Husker det var forferdelig kjedelig, og var en av grunnene til jeg sluttet. Assassin derimot hadde jeg det mye gøy med! :D Prøvde for litt siden, men selvom jeg fulgte instruksene fikk jeg aldri på DX10...? :mellow:

DX10 har ikke blitt lansert enda :p

Nei da så :lol: Sist gang jeg skulle spille det, sto det at jeg måtte laste ned noe greier fra Microsofts hjemmesider for å yte fult ut av DX10, så trodde av den grunn at det var lansert sammen med den mye omtalte patchen(som innholdt nye zones etc.) ;)

Lenke til kommentar
Noe som er rimelig utrolig siden Age of Conan var flaggskipet for DX10 og enda har vi ikke hatt et eneste spill som har vist noe bra DX10 enda. Crysis var vel det nærmeste men. Husker de bildene man fikk se i starten fra Flight Simulator X osv, hvor er den oppgraderingen ? Og nå har vi kort som takler DX10.1. Hva med å gi oss DX10 først ?

Age of Conan Test live har DX10, kan love deg det er bra! :) For det andre så er det ikke mange som har satset på DX10.1, vet ikke om noen har lagt det en gang i et spill :)

 

Tenke å begynne å spille igjen nå, men må jeg kjøpe for en eller to måneder omgangen eller kan noen revive brukeren min eller noe? :)

Du kan kjøpe for 1 måned, 3 måneder eller 6 måneder, med visa/mastercard og hvis du skal ha gamecard er det 2 måneder :) Du kan bruke den accounten du hadde ved release til å betale med igjen ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...