Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zerg er en del av spillet. Alle store guilds på Fury gjør det. Takler man ikke lowbie pvp og zergs så har man ingen andre valg enn å rolle PvE.

 

Dere ødelegger spillet for nye spillere noe gamle spillere ikke tillater. Så det som skjer er at dere som jakter vil finne dere å bli de som blir jaktet på tilslutt. Så håper jeg Funcom innfører enda strengere straffer for å drepe low levels. Er noe som heter å ha litt respekt for andre også. Dette blir som å gå inn i en butikk og rekke finger til alle sammen spør du meg. Du gjør deg fortjent til å bli virkelig hatet av mange. At det er noe dere ønsker kan jeg ikke fatte. Jeg hadde frarådet enhver av å spille med noen av dere i framtidige spill også pga denne oppførselen som ikke er noe annet enn barnslig i mine øyne. Stiller dere på lik linje med cheatere, dere har det samme til felles og det er å ødelegge miljøet innad i spillet mens noen av oss prøver desperat å redde det.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Vist du ser på å bli zerget som å være barnslig og ødeleggende for spillopplevelsen din, er du på feil server. Fury er en FFA server. Å sammenligne guilds som har god nok ledelse til å styre 25+ spillere til å gjøre nøyaktig som lederne sier, med cheatere er patetisk. Takler du ikke at noen guilds er større og bedre enn deg så har du ingenting å gjøre på Fury rett og slett.

Lenke til kommentar
Vist du ser på å bli zerget som å være barnslig og ødeleggende for spillopplevelsen din, er du på feil server. Fury er en FFA server. Å sammenligne guilds som har god nok ledelse til å styre 25+ spillere til å gjøre nøyaktig som lederne sier, med cheatere er patetisk. Takler du ikke at noen guilds er større og bedre enn deg så har du ingenting å gjøre på Fury rett og slett.

 

Har du lest Fair play reglene til funcom psy? Er ingen regler som en MÅ overholde, men en pekepinn på hvordan funcom vil du skal oppføre deg i spillet. Står blant annet at du skal la motstanderen få en mulighet til å forsvare seg=)

Nå seier ikke eg at Ragnarok er de verste, men når nye spillere må holde på i timesvis for å få gjort unna noen enkle quests, vil de til slutt slutte å spille.

Ganke folk som tar resursene dine eller mobsa dine ser eg på som helt ok. Men når 12 stk springer rundt bare for å finne enkeltpersoner som quester blir det et surt miljø på serveren. Noe som Global chatten gjenspeiler:) (fury)

Endret av Danline
Lenke til kommentar
Vist du ser på å bli zerget som å være barnslig og ødeleggende for spillopplevelsen din, er du på feil server. Fury er en FFA server. Å sammenligne guilds som har god nok ledelse til å styre 25+ spillere til å gjøre nøyaktig som lederne sier, med cheatere er patetisk. Takler du ikke at noen guilds er større og bedre enn deg så har du ingenting å gjøre på Fury rett og slett.

Dette er bare et spill men oppførsel som dette er så feigt at man ikke kan unnlate å bli provosert. Jeg kan aldri overhodet finne på å gjøre noe sånt mot noen uansett om det bare er et spill. Jeg har ingenting å vinne på å drepe en low level, men jeg har masse å tape når det kommer til ryktet. At dere gidder sier jeg bare. Prøvd å dra inn nye folk til Age of Conan men jeg får i PM etterpå at de ikke har sjans til å fullføre questene sine og orker ikke å spille lenger. Så flott at dere ødelegger miljøet sier jeg bare. Voks opp!

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Vist du ser på å bli zerget som å være barnslig og ødeleggende for spillopplevelsen din, er du på feil server. Fury er en FFA server. Å sammenligne guilds som har god nok ledelse til å styre 25+ spillere til å gjøre nøyaktig som lederne sier, med cheatere er patetisk. Takler du ikke at noen guilds er større og bedre enn deg så har du ingenting å gjøre på Fury rett og slett.

Dette er bare et spill men oppførsel som dette er så feigt at man ikke kan unnlate å bli provosert. Jeg kan aldri overhodet finne på å gjøre noe sånt mot noen uansett om det bare er et spill. Jeg har ingenting å vinne på å drepe en low level, men jeg har masse å tape når det kommer til ryktet. At dere gidder sier jeg bare. Prøvd å dra inn nye folk til Age of Conan men jeg får i PM etterpå at de ikke har sjans til å fullføre questene sine og orker ikke å spille lenger. Så flott at dere ødelegger miljøet sier jeg bare. Voks opp!

PvE

Lenke til kommentar

Er desverre mye ganking for øyeblikket, foreslår å prøve så godt man kan å overleve det så godt som mulig de levelene der, og så ta det med ro og nyte spillet oppover.

Når det er sakt, Fury er vel spesielt ille når det kommer til ganking. Om du vil ha en litt mildere PVP server så er kanskje RP PVP noe for deg. Forsatt ganking, men ikke like mye som Fury.

Lenke til kommentar
Reaktiverte konto i går kveld. Det sugde litt. Levde i ti sec. før jeg ble ganka tre ganger. Gjorde en quest, fortsatte å dø oftere enn strengt tatt nødvendig :(

 

Er på Fury BTW.

 

Jepp kan spørre Psy og Cerandin om grunnen på forumet her. Er totalt imot det her selv, miljøet er sugent når dem holder på sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

hehe, slik var det med meg og for en ukes tid siden. Reaktiverte, har en lvl 60 på fury. Men nå har eg lagd meg en ny på crom pve, mye bedere :)

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...