Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men det ga meg jo et veldig bra inntrykk av dere når dere selv sier det :p Husker når jeg spilte på Fury, hadde ganske mye problemer med en del av folka. En ting er jo 2 mot en, men ærlig talt, 12 vs 1 er vell å ta litt hardt i? :p

Uansett, jeg spiller ikke på samme server lengre så jeg skal ikke kommentere på noe som ikke angår meg, men gjør ikke noe å være litt hyggelig iblant.

 

Og btw, vet ikke jeg når noe sted med dette, men hvem var det jeg snakket med her for noen dager siden, som kjente meg igjen fra forumet in-game?

Var en hyggelig kar som svarte på noen spørsmål og sa han hadde sett meg på forumet, husker ikke nicket så fikk ikke lagt det til i vennelista :p Har lagt til en del fra forumet her slik at jeg vet hvem som er hvem og hvem som er norske.

Lenke til kommentar
Ja men det ga meg jo et veldig bra inntrykk av dere når dere selv sier det :p Husker når jeg spilte på Fury, hadde ganske mye problemer med en del av folka. En ting er jo 2 mot en, men ærlig talt, 12 vs 1 er vell å ta litt hardt i? :p

Uansett, jeg spiller ikke på samme server lengre så jeg skal ikke kommentere på noe som ikke angår meg, men gjør ikke noe å være litt hyggelig iblant.

Forstår ikke hvorfor alle griner om hvor stygge og teite vi er. Greit nok, vi zerger, men hvem gjør ikke det? Ragnarok, Covenant of mordi, Elysium og mange mange flere guilds. Grunnen til at vi er så uthengt er pga noen av oss faktisk er GODE til å pvp'e, og da griner dem og overdriver så det holder. Tribunal er sikkert mesteparten av grunnen til det. jaja :) Bare for å forsvare oss litt hvis det er lov :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gode til å PvP'e? HAHA, ikke få meg til å le. Dere zerger med grupper og går på enslige personer, hvordan søren skal man kunne forsvare seg?

Lenke til kommentar
Gode til å PvP'e? HAHA, ikke få meg til å le. Dere zerger med grupper og går på enslige personer, hvordan søren skal man kunne forsvare seg?

Dette gidder jeg ikke kommentere en gang, blir for latterlig. End of discussion.

Sorry asså men nå virker du som en drittsekk her. Dere er ikke gode til å PvPe når dere er flere mot en som er flere levels under. Dere har ingen grunn for å gjøre det annet enn å irritere personen og da går det på personen selv om det er bare et spill. Bare sier det jeg, hva med å bare være voksen og jobbe for et bedre miljø i spillet? Ja vet også at Mordi klanen er like ille, gir dere ingen rett til å være like idiot.

 

Plager meg at dere kan holde på sånn ingame. Spill er et spill men folk slutter jo med AoC pga dette her.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Gode til å PvP'e? HAHA, ikke få meg til å le. Dere zerger med grupper og går på enslige personer, hvordan søren skal man kunne forsvare seg?

Dette gidder jeg ikke kommentere en gang, blir for latterlig. End of discussion.

Sorry asså men nå virker du som en drittsekk her. Dere er ikke gode til å PvPe når dere er flere mot en som er flere levels under. Dere har ingen grunn for å gjøre det annet enn å irritere personen og da går det på personen selv om det er bare et spill. Bare sier det jeg, hva med å bare være voksen og jobbe for et bedre miljø i spillet? Ja vet også at Mordi klanen er like ille, gir dere ingen rett til å være like idiot.

Ja hva forventer du at jeg skal gjøre da?

Lenke til kommentar
Ta det opp i guilden din, få folk til å følge noen gitte regler.

Selv om andre er drittsekker så hjelper det ikke om dere også er det. Bedre at flest mulig prøver å gjøre fair pvp, selv om det alltid vil være noen som ikke gidder å følge "fair" pvp reglene.

For å være helt ærlig, så har jeg ikke noe jeg kan si i guildet. Hjelper ikke om jeg vil at vi skal slutte, så vil 300 andre ikke slutte. For det andre så zerger vi nesten aldri mer. Har kanskje 1 organisert kesh clearing i uka nå. Så ta det med ro :) Ja, jeg hata futilez heftig jeg og før jeg joina, tål det eller reroll på en annen server. Jeg diskuterer ikke det her mer.

Lenke til kommentar

Så klart hater man ikke zerg's eller ganking om man selv er med i dem, poenget er at man kan ta ansvar å gjøre det man kan for å prøve å endre holdningene i guilden :) Om du slutter å ganke, kanskje en annen slutter, og så baller det på seg til man til slutt har fått en god del til å slutte å ganke. Alt hjelper.

 

At man ikke vil diskutere hjelper ikke din sak heller, viser bare at du er tom for argumenter som rettferdigjør de handlingene som foregår i guilden din.

For all del, jeg er på annen server, men husker at Futilez var ekstremt ille, og ser ikke ut til å ha blitt noe bedre.

Lenke til kommentar
At man ikke vil diskutere hjelper ikke din sak heller, viser bare at du er tom for argumenter som rettferdigjør de handlingene som foregår i guilden din.

Vil heller si jeg er jævlig lei av alle som syter. Jeg virker kanskje irritert, men det er jeg ikke. Jeg syns ikke noe spesielt om zerging, jeg blir zerga så heftig hvis jeg går solo, fordi alle vil ta meg, så den som er med på leken, får smake steken. Jeg begynner ikke å whine om at dem må slutte, går ikke på kne for å få dem til å slutte. Hvis en person hadde spørt meg pent: "kan du være så snill å slutte?" så hadde jeg latt han gå. Men den naturlige reaksjonen når man blir ganket er ikke slik, da blir man som regel sinna og vil ha blodhevn.

 

edit: vil bare si at vi holder på å gå offtopic nå, ber om at vi holder oss ontopic, inkludert meg selv :)

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Si det til resten av gjengen din i Futilez, jeg har spurt tonnevis av ganger om jeg kan komme fordi for å gjøre et quest, men neida, blir ganket gang på gang og til og med spawnganket. Hvorvidt du synes zerging er gøy blåser jeg en lang marsj i, det er ikke gøy for dem som blir utsatt for det rett og slett fordi all fremgangen bare forsvinner fordi zergerene ødelegger muligheten til å ta visse quests.

 

Futilez er og vil alltid være et av de verste guildene på dette punktet. Jeg har utallige ganger sett dere ganke i FotD, Villas og Conalls Valley, i grupper mot enkeltpersoner som prøver å komme seg over broer og lignende. Hvor i huleste er morroa for den andre personen? De har jo ikke sjangs til å slå tilbake heller, om de grupperer seg kommer det bare flere fra Futilez og ødelegger enda mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...