Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Spillet ser bare mer og mer lovende ut. Jeg vurderer utrolig mye å begynne på nytt igjen.

 

Hadde e 50 HoX på (wildsoul, ellr lignenes) som jeg har hørt har byttet til Fury, og etter som en venn av meg får seg en ny datamaskin om en månedes tid, skal jeg få med han også.

 

Ser frem til å møte dere på Fury. Sist jeg var på HoX'n het han Eroz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trial account er moro. Labber rundt med min bear shaman på Fury. Det som er mest annerledes fra annet jeg er vant til er mangelen på factions, men det er egentlig en ganske befriende følelse. Ellers må jeg si at rangers virker vanvittig OP. Møtte en i White Sands i går. Vi så hverandre omtrent samtidig, og jeg var bare tjue meter unna eller no sånt. Men han snaret meg. Jeg må si den snaren er vanvittig effetiv. Føltes som jeg var nede på 10% movement speed.

 

Han skjøt tre piler i meg, så var jeg død. Det er ganske villt når han bare var en level over, imo.

 

Men ellers er alt bra :)

Lenke til kommentar
Følte jeg måtte poste denne. En artikkel fra Eurogamer, av samme karen som anmeldte spillet ved launch og enda engang et par mnd etter, da meste var broken.

Ser virkelig ut som AoC begynner å ligne spillet FC så for seg.

 

Veldig bra review. Jeg liker også å spille alt-characters i Aoc, noe jeg ikke gjorde i f.eks WoW.

Lenke til kommentar
når kommer patchen? og vil den ha noen positiv affekt på lav level folk?

 

1.05 patchen vil komme mai-juni tror jeg. Hvis patchen er som den er nå, så vil den ikke ha alt for positivt effeks for lav level folk fordi jeg følste nå at spillet ble mye mere utfordrende. Kan ikke lengre drepe mobs som har mye høyere level enn meg. Så blir mange av de forskjellige klassene nerfa. Noen klasser blir bedre da, men har på følesen at cloth, light armor klassene får det vanskligere fordi de tåler lite.

Positivt blir det for folk som er level 70+ fordi det kommer et helt nytt område for dem å queste i.

Lenke til kommentar
Må si jeg ble imponert da jeg kom til Old Tarantia, byen virker jo levende og er mye bedre enn byene i for eksempel wow.

 

Er ganske enig. Tror en av grunnene er at det er masse lydeffekter i forhold til wow. Hvis man f.eks er nede ved brygga hører man måkene og folk som jobber, det skaper litt stemning. Liker byen, særlig når man er inne slottet til Conan. Eneste som er minus er ganking plassen i Tarantia Noble District :lol:

Gleder meg når de skal gjøre byen større etter 1.05 patchen.

Lenke til kommentar

Åpnet selv kontoen her om dagen og mye er bedre. Har vært sporadisk innom engang i blant etter patching, og spillet har tatt sjumilssteg fra lanseringen for et drøy år siden. Jeg ligger stabilt på 60fps på min gjennomsnittlige PC. Ganking er det dog fremdeles mye av. Men friheten til å gjøre dette er noe jeg setter stor pris på i spillet. Nå får man bare prøve å finne seg en guild så man kan gjennoppta raiding igjen. Håper BRC er mindre bugga en før, der var det forferdelig sist jeg var innom. Glitching gjennom dører og bugga mobs overalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...