The Very End Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hyggelig å se at det er aktivetet her Men nok om det, lager denne tråden lik som den andre på diskusjon.no . Her kan vi snakke, diskutere og spørre om alt rundt AOC. Vær vennelige å stå on-topic! Vil bare nevne at i går fikk jeg medlemskap i en guild, Exalted på RP serveren. Har enda ikke fått svar fra funcom, 6 dager siden jeg fikk bekreftende mail, så regner med at jeg er stucked. Men, veldig positiv til stedet nå som jeg har fått guild, til min overraskelse hadde guilden BK som boosta mine stats langt inni skauen og lengre, ikke bare pvp men også 7 mer damage / hit er ganske mye, som utgjorde noen dps forskjell Svært fornøyd, selv om jeg er litt skuffet over at jeg endte opp på denne serveren, som virker noe tom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 vel jeg begynte så smått og spille litt igjen i helgen og ble positivt overasket over forandringene som har skjedd rundt forbi. ikke noe krasj eller dårlig ytelse, og siden populasjonen er atskillig mindre enn under release mnd så fikk jeg heller ikke fisk i tønne syndromet heller Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er gratis server transfers mellom alle serverne! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Yepp, bare pass på å ikke gjøre som meg, transfere med en feil til en roleplayer server Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Morsomt å ganke RPere da Synes å huske Exalted fra da jeg spillte AoC ved launch, har forsåvidt sett det guildnavnet i andre MMOs også, men vet ikke om det er samme gjengen.. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 blir nok en del AoC gaming imorgen og på fredag, fri fra skolen ftw Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 blir nok en del AoC gaming imorgen og på fredag, fri fra skolen ftw Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter en lang pause, så har jeg og begynt igjen. Er mye kjekkere på PvP server enn PvE. Angrer ikke på at jeg flyttet over til det, selv om det er kjipt å bli ganket så er det hærlig å ta hevn Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til TVE, satser på å begynne å spille igjen jeg også, når pcen min blir fiksa Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var på Soulstorm før, men nå er det Fury som teller Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva forventer folket at AoC skal være som når de reactivater? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg forventet bare et spill jeg ikke slår av etter 30 min, at det er noe som holder meg gående og har det gøy. Da jeg ble med i norske folk ble ting straks enda mer gøy og sosialt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg forventet bare et spill jeg ikke slår av etter 30 min, at det er noe som holder meg gående og har det gøy. Da jeg ble med i norske folk ble ting straks enda mer gøy og sosialt. Spilte før noen dager etter release, hadde aldri noen form for shutdown etter 30 min eller lignende. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer til TVE, satser på å begynne å spille igjen jeg også, når pcen min blir fiksa Haha, ja gratz meg, og funcom som bare sier FU3 ca og lar meg rottne på en server full av roleplayers Hehe, yepp er nok bra det Muligens vente til patch 4 (den 4. store patchen) kommer ut, da får man mer innhold i form av nye dungeons man kan gjøre på lvl 80, eller en rett rundt 40+ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Til dere som har spillt aoc lenge nå. er det en bug ved at assassins blir UTROLIG lett og finne mens de er i hide modus? har max hide points, men til og med mobs med lavere lvl enn meg ser meg på mange meters avstand.. er hide skillen en midlertidlig skill, til jeg eventuelt får stealth eller noe? for kan ikke si at den er effektiv Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Til dere som har spillt aoc lenge nå. er det en bug ved at assassins blir UTROLIG lett og finne mens de er i hide modus?har max hide points, men til og med mobs med lavere lvl enn meg ser meg på mange meters avstand.. er hide skillen en midlertidlig skill, til jeg eventuelt får stealth eller noe? for kan ikke si at den er effektiv Det er en liten firkant som står under minimapet, på dagen lyser den hvitt, om natten og når du er i skyggen blir den mørkere. Dess lysere den er, dess lettere er det å spotte deg, dess mørkere den er, dess vanskligere er det å se deg. Er det mobs eller players som "ser" deg? Lenke til kommentar
tormi_dota Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg forventet bare et spill jeg ikke slår av etter 30 min, at det er noe som holder meg gående og har det gøy. Da jeg ble med i norske folk ble ting straks enda mer gøy og sosialt. Og til andre som har lyst å delta i et KJEKT NORSK guild så kan jeg anbefale Norske Folk på det varmeste. Dere finner mer info på www.aocnorskefolk.com! Evt join i guild kan taes med meg direkte (Thormodir / Darkzona - ingame) tell her eller ved å poste i rekrutteringsdelen av forumet! Velkommen! Endret 4. februar 2009 av tormi Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Kort fortalt om stealth. Er det vanlige mobs det er snakk om, og sollys - ikke gidd å bruk stealth en gang, det er helt ubrukelig i normalt dagslys atm. Om natten er det svært effektivt men på dagtid er det kun i pvp det går ann å bruke litt sånn halveis, men så igjen så blir man jo bugga ofte så folk ser våpene dine selv om du er i stealth Vet at de prøver å gjøre det realistisk, men da burde det faktisk fungert i sjyggene, for atm virker det helt random hvor man kan få sånn mørk sted hvor man kan bruke stealth hehe. Men ellers er Assassin en fin klasse, men om jeg skulle begynne på nytt trur jeg jeg ville brukt en solider klasse eller barbarian. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 takker for svar var snakk om mobs ja hehe, synd at den er ubrukerlig om dagen da da stealth attack ga mye mere dmg ^^ ville likt og kunna hatt den om dagen og Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan har AoC det for tiden? Har en konto fra da det ble lansert men har ikke spilt på et år. Holder det godt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå