Gå til innhold

Småprat rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Hyggelig å se at det er aktivetet her :)

 

Men nok om det, lager denne tråden lik som den andre på diskusjon.no . Her kan vi snakke, diskutere og spørre om alt rundt AOC.

 

Vær vennelige å stå on-topic! :)

 

Vil bare nevne at i går fikk jeg medlemskap i en guild, Exalted på RP serveren. Har enda ikke fått svar fra funcom, 6 dager siden jeg fikk bekreftende mail, så regner med at jeg er stucked. Men, veldig positiv til stedet nå som jeg har fått guild, til min overraskelse hadde guilden BK som boosta mine stats langt inni skauen og lengre, ikke bare pvp men også 7 mer damage / hit er ganske mye, som utgjorde noen dps forskjell :) Svært fornøyd, selv om jeg er litt skuffet over at jeg endte opp på denne serveren, som virker noe tom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

vel jeg begynte så smått og spille litt igjen i helgen og ble positivt overasket over forandringene som har skjedd rundt forbi. ikke noe krasj eller dårlig ytelse, og siden populasjonen er atskillig mindre enn under release mnd så fikk jeg heller ikke fisk i tønne syndromet heller :)

Lenke til kommentar
Jeg forventet bare et spill jeg ikke slår av etter 30 min, at det er noe som holder meg gående og har det gøy. Da jeg ble med i norske folk ble ting straks enda mer gøy og sosialt.

Spilte før noen dager etter release, hadde aldri noen form for shutdown etter 30 min eller lignende.

Lenke til kommentar
Gratulerer til TVE, satser på å begynne å spille igjen jeg også, når pcen min blir fiksa :p

 

Haha, ja gratz meg, og funcom som bare sier FU3 ca og lar meg rottne på en server full av roleplayers :lol:

Hehe, yepp er nok bra det :) Muligens vente til patch 4 (den 4. store patchen) kommer ut, da får man mer innhold i form av nye dungeons man kan gjøre på lvl 80, eller en rett rundt 40+ :)

Lenke til kommentar

Til dere som har spillt aoc lenge nå. er det en bug ved at assassins blir UTROLIG lett og finne mens de er i hide modus?

har max hide points, men til og med mobs med lavere lvl enn meg ser meg på mange meters avstand..

 

er hide skillen en midlertidlig skill, til jeg eventuelt får stealth eller noe? for kan ikke si at den er effektiv :p

Lenke til kommentar
Til dere som har spillt aoc lenge nå. er det en bug ved at assassins blir UTROLIG lett og finne mens de er i hide modus?

har max hide points, men til og med mobs med lavere lvl enn meg ser meg på mange meters avstand..

 

er hide skillen en midlertidlig skill, til jeg eventuelt får stealth eller noe? for kan ikke si at den er effektiv :p

Det er en liten firkant som står under minimapet, på dagen lyser den hvitt, om natten og når du er i skyggen blir den mørkere. Dess lysere den er, dess lettere er det å spotte deg, dess mørkere den er, dess vanskligere er det å se deg. Er det mobs eller players som "ser" deg?

Lenke til kommentar
Jeg forventet bare et spill jeg ikke slår av etter 30 min, at det er noe som holder meg gående og har det gøy. Da jeg ble med i norske folk ble ting straks enda mer gøy og sosialt.

 

Og til andre som har lyst å delta i et KJEKT NORSK guild så kan jeg anbefale Norske Folk på det varmeste.

 

Dere finner mer info på www.aocnorskefolk.com!

 

Evt join i guild kan taes med meg direkte (Thormodir / Darkzona - ingame) tell her eller ved å poste i rekrutteringsdelen av forumet!

 

Velkommen!

Endret av tormi
Lenke til kommentar

Kort fortalt om stealth. Er det vanlige mobs det er snakk om, og sollys - ikke gidd å bruk stealth en gang, det er helt ubrukelig i normalt dagslys atm. Om natten er det svært effektivt men på dagtid er det kun i pvp det går ann å bruke litt sånn halveis, men så igjen så blir man jo bugga ofte så folk ser våpene dine selv om du er i stealth :p

Vet at de prøver å gjøre det realistisk, men da burde det faktisk fungert i sjyggene, for atm virker det helt random hvor man kan få sånn mørk sted hvor man kan bruke stealth hehe.

Men ellers er Assassin en fin klasse, men om jeg skulle begynne på nytt trur jeg jeg ville brukt en solider klasse eller barbarian.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...