Gå til innhold

Hvor fort går 1-60 nå om dagen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om kontoen som blir rekruttert må ha TBC og WOTLK også, eller holder det med vanilla WoW?

 

Tenkte på å powerlvle noen karakterer til 60 siden det er så langt RAF-xpen funker, og så bare overføre dem til hovedkontoen min etterpå. Men det blir fort litt dyrt hvis jeg må ha TBC og WoTLK også. Men en vanlig WoW-konto med 1 måneds spille tid er jo ikke dyrt i det hele tatt lenger.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Når jeg levla shaman min for en 5-6mnd siden tok jeg det på, og dette er da uten noe sånn shitty BoA items, 5 dager til 80, tror også forsåvidt at jeg tok level 5 første dagen, gikk og la meg og SÅ starta jeg og pwne meg til 80.

 

Drit it det RAF greiene, det er så slacker, tar så liten tid å dinge maxlvl nå for tiden uansett.

 

Likte det bedre før når man måtte bruke litt tid jeg...

Så utrolig enig, de dagene man faktisk gikk rundt i verden og utforsket.(Epic ground mount til 50g sa du? ;D)

Nå er det casual all the way bejbi, get those slackers to 80 asap! ;D

Blizz treng mer pæng ja.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har hatt 3x xp med en kompis, lvla på quests og mobs frem til lvl 10, deretter ble vi boosta i instancer. tok ca 1 dag (/played) å bli lvl 60. Deretter måtte vi lvle for oss selv siden 3x ikke lenger fungerer etter lvl 60, så jeg ble lvl 70 på en helg ca.

 

Hvordan fikk du 3x xp? friend invite?

Må man spille sammen for å få xp boosten eller kan man bare ta friend inviten å spille for seg selv?

Lenke til kommentar

Den vennen du har recruita må være med deg for at 3x xp skal fungere, men med den 3x xpen så går det så satans fort at du bare koser deg mens du lvler. Men når jeg ble 60 så lvla jeg fra 60 til 70 på bare quests, tok bare et par dager, men igjen så er jo 60 til 70 nerfa. 70 - 80 tok ca 2 dager played, er ikke heeelt sikker men det tok ikke lang tid. Gjorde for det meste bare quests, sjelden dungeons. (Spillte som Enhancement Shaman, Specca Elemental når jeg hitta 80 ;)

Endret av krabzlol
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil at å lvle fra 1-60 i disse dager går veldig fort. Jeg har begynt på en ny character nå, og allerede kjenner jeg at det har blitt stor forandring fra sist. Samtidig som det er en større mengde xp fra quester og mobs, så er det lurt å gå dungeons, med tanke på det nye random dungeon systemet. Man får en sykt stor mengde xp gjennom en hel instance, samtidig når du gjør ferdig en random dungeon, får du ekstra xp, litt penger og en superior item, som varierer i slot etter hvilken lvl du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...