Gå til innhold

Hvor fort går 1-60 nå om dagen?


Anbefalte innlegg

Hei, er vel ca ett år siden jeg slutta nå pga skole. Vurderer å starte igjen etter eksamen.

Har Blizzard gjort noe mer for at det skal gå kjappere fra level 1-60? Hva med 60-70?

 

Bare tanken på å sitte med ett brett Battery og ei kanne kaffe og powerlevle hele sommerferien i strekk gir meg abstinenser. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard har gjort at 1-70 går mye fortere enn tidligere, usikker på hvor mye raskere det går, men det går fortere. En annen ting er at du kan starte en ny konto med invite fra en eksisterende spiller, og du vil da "linke" kontoen din mot hans, sånn at hvis dere spiller med characters som er noenlunde samme lvl, så vil dere begge få 3x XP for både quests og mobs. Da kan jeg love deg at det går radig unna (spesielt hvis dere har med en annen spiller som kan booste dere gjennom instances etc).

Lenke til kommentar

Det går som sagt litt for raskt ja. Første lvl 60 jeg hadde, som var pre-tbc, brukte jeg ca. 15 dager played på. På shamanen som ble laget under BC, brukte jeg 17 dager played fra 1-80.

Men som tidligere nevnt flere steder, så er dette for å gjøre spillet mer allment for folk. Dersom man sliter, gir man lettere opp og jeg tror ikke antallet spillere hadde vært det, det er i dag, dersom de ikke hadde boosta xp-en.

Lenke til kommentar

Brukte 3 dager /played fra 1-60 uten 3x exp, uten å powerlevle og med relativt mye sløsing av tid, bla trening av professions. Hadde ikke spilt wow på over 2 år før det og hadde aldri prøvd classen før så ganske fornøyd med det i grunnen.

 

Til deg som spurte om tips:

- Lag deg bank med en gang, slik at du bare trenger å dra en sjelden gang til en hovedby for å trene skills.

- Følg denne guiden fra lvl 30 og utover: http://www.wow-pro.com/leveling_guides/jam..._leveling_guide

- Alltid logg ut på inn's

Lenke til kommentar

Brukter 2 dager /played fra 1 -> 70, bare å la være å kaste bort mye tid på proffessions og dilldall. Pimp charen med de gjenstander og enchants du veit vil gi deg en god boost en god stund fremover. Deretter er det bare å være selektiv med quests og rekkefølgen du gjør dem i.

 

Finnes mange gode guider og modifikasjoner du kan bruke for å effektivisere lvlinga mest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...